Monday, March 17, 2014

JIJAH DESAK BLOGERS PRO BN SEBARKAN POSTER NIH..PENING AHHHH !







9 comments:

Anonymous said...

LEBIH TETAP DEMI PENDUBUR DAN PENZINAH TEGAR!!!

AwangLiku said...

hilang selera sku tengok jijah ni..patutlah Nuar main cina doll he he he

anti-LGBT & Dajjal said...

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua umum dia tu PELIWAT, pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

Anonymous said...

Keluarga yg pandai WAYANG CINA !!

Anonymous said...

Ada yang x kena dgn ketegasan kdn kita kot.....

Mak Bedah said...

The root of evil is the parti kencingkan rakyat leader and his disciples.

Anonymous said...

LIWAT SUKA SAMA SUKA

Satu perkara yang saya mahu sebut, dan saya cabar para pasrasit ini menyatakan pendirian mereka tentang kenyataan rasmi Presiden Majlis Peguam Christopher Leong pada 09.03.2014 dilaman sesawang Majlis Peguam yang menegaskan bahawa 'the Malaysian Bar is deeply troubled by the conviction and sentence of five years imprisonment of Anwar Ibrahim by the Court of Appeal, for what was essentially consensual sex between two adults'.

Majlis Peguam, yang merupakan penyokong kuat pembangkang menegaskan dengan jelas bahawa perbuatan liwat diantara Anwar dan Saiful adalah atas dasar suka sama suka.

Agak menghairankan sehingga kini para pasrasit ini memilih untuk menjadi syaitan bisu tanpa sebarang komen terhadap kenyataan Majlis Peguam ini? Adakah para pasrasit ini bercadang mahu mengenakan pertuduhan qazaf terhadap Christopher Leong dan Majlis Peguam berdasarkan Kitab Jinggay mereka?

Berhentilah daripada terus menjadi bodoh dan memperbodohkan orang lain!

Wallahua'lam dan Wassalam.

Adios amigos, grasias.

Zulkifli Bin Noordin
Rabu
24 Jamadil Awal 1435
26 Mac 2014

Anonymous said...

LIWAT SUKA SAMA SUKA

Satu perkara yang saya mahu sebut, dan saya cabar para pasrasit ini menyatakan pendirian mereka tentang kenyataan rasmi Presiden Majlis Peguam Christopher Leong pada 09.03.2014 dilaman sesawang Majlis Peguam yang menegaskan bahawa 'the Malaysian Bar is deeply troubled by the conviction and sentence of five years imprisonment of Anwar Ibrahim by the Court of Appeal, for what was essentially consensual sex between two adults'.

Majlis Peguam, yang merupakan penyokong kuat pembangkang menegaskan dengan jelas bahawa perbuatan liwat diantara Anwar dan Saiful adalah atas dasar suka sama suka.

Agak menghairankan sehingga kini para pasrasit ini memilih untuk menjadi syaitan bisu tanpa sebarang komen terhadap kenyataan Majlis Peguam ini? Adakah para pasrasit ini bercadang mahu mengenakan pertuduhan qazaf terhadap Christopher Leong dan Majlis Peguam berdasarkan Kitab Jinggay mereka?

Berhentilah daripada terus menjadi bodoh dan memperbodohkan orang lain!

Wallahua'lam dan Wassalam.

Adios amigos, grasias.

Zulkifli Bin Noordin
Rabu
24 Jamadil Awal 1435
26 Mac 2014

Anonymous said...

Lu pun apa kurang nye,,,he he he