Saturday, March 8, 2014

MENTALITI LONGKANG PEMBANGKANG...


masa anwar menang di mahkamah tinggi...
ini mahkamah rakyat lah.
mahkamah adil lah..

masa kalah panggil laknatullah..
siapa yang dilaknat sebenarnya ?
bukankah menutuh jantan..... nabi saw tak mengaku umat !


37 comments:

Anonymous said...

Beginilah metaliti kaum nabi luth zaman moden, mereka sangant merindui laknat dari Allah SWT. Nauzubillah..

Anonymous said...

belum tentu umno KANGkong boleh berkuasa di malaysia selama-lamanya.

umno hanya mengharap lubang jubur saiful sebagai penyelamat. Lubang kubur menanti umno

Saiful, aku sentiasa mengikuti kamu. Kamu tidak akan teRLEPAS

Anonymous said...

Walau apa pun yg terjadi, Allah adalah Hakim yg hakiki.;

Anonymous said...

Whatever happened, Allah is the Almighty JUDGE.

anti-LGBT said...

Cacai2 P'Gay'R ni memang ada LONGKANG mentaliti. Bila Mahkamah Tinggi bebaskan Bapak peliwat AnuGHAIRAH depa tu, mahkamah dan hakim semua baguis. Le ni, semua tak okay. Apa punya bangkai LONGKANg nya mentality ni.

Inilah akibatnya bila otak diPONGKOKkan. ...senang saja Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati AD-Dajjal menyontot otak bangkai-bangkai LONGKANG cacai-cacai tu semua....kharrk ptuiihhhh.

Anonymous said...

Yang laknatullah itu Nuar pemimpin mereka.Mereka yg buta mata ,buta hati ,pekak telinga masih tak nampak kebejatan Anwar.Ada video mereka tak mahu tengok,ada bukti mereka tak mahu pakai dan ada penerangan mereka tak mahu dengar,dan nasib mereka nak jadi pensubahat dgn maksiat Anwar nak buat macam mana,Allah dah tutup pintu hati mereka,mereka tak sedar,lebai-lebai hj Hadi dan Nik Aziz pun kalau dah angkuh dgn ilmu mereka ,pun Allah akan tutup pintu hati.Iblis tahudia masuk neraka ,tapi dia tak mahu masuk sendirian,nak sesatkan ramai maknusia juga,Nuar pun begitulah.

Anonymous said...

657/658
ITULAH PETUNJUK DI DUNIA...
DIAKHIRAT ADA LAGI.
TAUBAT NASUHA BOLIH SELAMAKAN DIA..

Anonymous said...

Muka Nuar ada nur ka,muka Nik Aziz ada nur ka,muka Hj Hadi ada nur ka,muka Mak Lampir lagi tak dak nur,muka LKS ada nur ka,muka LGE ada nur ka,muka Karpal ada nur ka,tapi Karpal ni pandai juga minta Nuar Taubat.

rizal said...

puak pencacai masih percaya pd anwar......penzina peliwat tk layak jadi pemimpin....

rizal said...

puak pencacai masih percaya pd anwar......penzina peliwat tk layak jadi pemimpin....

Anonymous said...

sedihnya, hakim yang menjalankan tugas dimaki hamun. aku dah agak, sesiapa saja yang terlibat "menjatuhkan pujaan pembangkang" ini, akan dimaki hamun, akah difitnah hingga mereka terlupa kepada kuasa Allah. sebenarnya mereka sangat pemurah kerana mencurahkan pahala kepada hakim, pendakwa dan Saiful. pada mereka hidup ini hanya untuk anwar, tak ada pemimpin sebesar anwar, anwar manusia suci yang tak pernah berdosa, setiap yang keluar dari mulut anwar adalah intan berlian yang rugi kalau tak dikutip...

Anonymous said...

UMNO adalah parti terhebat,kerana macamana mereka boleh sempat lancap bang Non untuk dapatkan air itu dan kemudian tuang pula dalam dubur si Saiful.Tuang pakai corong apa haa...???

Anonymous said...

YANG CERDIK PANDAI BA, MA MSC, PHD....GUNA LAH OTAK SIKIT.
SO SIMPLE. YET SO DIFFICULT.
GOBLOG !

Anonymous said...

SEKARANG kita tahu PENGIKUT dia semua memang lack of thinking and analytical power.
Ikut Babi buta........
KALAU imam PELIWAT..MAKMUM DI LIWAT.

Anonymous said...

Perempun jahat adalah untuk lelaki jahat dan begitulah sebaliknya. "Kaum Nabi Lut" sanggup "meliwat" Malaikat yg diutuskan Allah hingga mereka ditenggelam oleh Allah! Wahai Ahli2 PKR/PAS, anda semua (muslimin/muslimat) tentu faham kisah iumat Nabi Lut kan.

Anonymous said...

Lihat gambar atas: Suruh sumpah - TAK NAK. Bagi DNA - TAK NAK. Bagi jambu - NAAAAAK! Lain kali kalau Nuar kena bicara suruh Mat Sabu dan Stopa Ali jadi hakim. Baru ngam....

Anonymous said...

podah.. pukimak punya macai pkr..ketua kamu dh nk mampus

Anonymous said...

137
AMIIIIN...AMAN SIKIT.

Anonymous said...

Lain kali suh Assmin Eskrim, Hadi Besi Lebong 2 Juta, & Stopa Spenda jadi hakim. Baru Adil!

Anonymous said...

HAKIM PEGANG AMANAH JALANKAN TUGAS DGN SEBAIK NYA.
ADA OARANG SALH GUNA AMANAH KOTE YANG DI BERIKAN.
PENGIKUT DUNGU TAK PANDAI GUNA OTAK YANG DIAMANAHKAN.
RAMAI TELAH BERDUSTA DGN AMANAH YANG DIBERIKAN.....ANOTARA SEDAR DAN TAK SEDAR.

Anonymous said...

Biarkanlah Bro!!

Yang penting si Dajjal dah terima balasan dan hukuman.

Biasakah tu syaitan dan Oblis mana nak teroma kan kan kan??

Anonymous said...

Nuat berahim masuk penjara aq nk buat kenduri...wakaka...ter

Anonymous said...

Yang sokong Nuar tu kaki lewat juge agak nye.
Sedap sangat ke lubang taik tu?
Yang ni orang Nuar kene jawab.

Jack said...

Saudara harus berhati2. Saiful bersumpah laknat di masjid dn Anwar langsung tidak hadir. Kemudian Saiful bersumpah di hadapan Kaabah. Anwar bawa kes ini atas pentas politik dgn barisan peguam terhebat. Saiful cukup dgn bantuan Allah. Fikir2kanlah.

Jack said...

Setujuuuuu...sangat2.

Anonymous said...

anon 647, kalau saiful tak bersalah, hang pi dok ugut macam tu, maknanya hang cari bala. keselamatan saiful bukan terletak dalam tangan hang, tapi dalam kuasa Allah. jika Allah tk izinkan, hang tetap gagal. begitu juga kalau Allah kata si anwar tak akan jadi PM atau MB, dia tetap gagal.

Anonymous said...

647, pkr brokoli(sayur mahal) pun tak kan lama kerana asas pkr adalah sangat hina, nak memberi hayat politik kepada hanya seorang pemimpin durjana. sekurang kurangnya umno kangkong(sayur murah) diasaskan demi kesinambungan kuasa semua melayu di Tanah melayu yang akan dilingkupkan melalui Malayan union.

zikin stman said...

Yang sokong anwar majoriti insan jingga.seluar low cut.muka botox.

zikin stman said...

Sapa nuar ni ye.cuba cite2..apa jasa nuar ni ye.rasa nya tak ada la kan.yg nampak le kat malaysia group gay tambah ramai.group gay majoriti memg sokong nuar ni.geng2 jingga ni bodoh gak ye lah tak kan air mani tu boleh TERBANG masuk dalam bontot saiful.nuar liwat saiful dalam fantasi ke.

HIDDEN SILENCE said...

Lobang najis Saiful dipersalahkan jugak.. Hmmm.. Pengajarannya.. Jangan menjubo..

HIDDEN SILENCE said...

Pengajaran... Jangan menjubo

Anonymous said...

Saiful terlepas tetapi si Juburi termasuk ke dalam...5 tahun lama tu...

Anonymous said...

Anonymous said...
belum tentu umno KANGkong boleh berkuasa di malaysia selama-lamanya.
umno hanya mengharap lubang jubur saiful sebagai penyelamat. Lubang kubur menanti umno
Saiful, aku sentiasa mengikuti kamu. Kamu tidak akan teRLEPAS
March 8, 2014 at 6:47 PM

- nih lagi sekor tak sedar diri. Melayu akan tetap berjuasa di TANAH MELAYU bertuah ini. ada faham..!!

Anonymous said...


Sejak manusia menjalankan pemerintahan negara dengan sistem berparti, menjadi sejarah dunia hari ini belum ada sebuah parti melainkan UMNO yang dominen dalam pemerintahan kerajaan secara berterusan selama 57 tahun. pemerintahan mejoriti atau tidak itu bukan soalnya, namun kemenangan walaupon nipis tetapi UMNO kekal jadi pemerintah.

PARTI melayu yg lain cuma jadi penyebuk kerana kecewa tidak menjadi dalam berpolitik.

APA yg puak pembangkang tak puas hati???......walaupon ini soalan bodoh, tak guna menjawab jika jawapan cuma dinilai dengan kebodohan juga.

Anonymous said...

Kah kah kah

Anonymous said...

BELUM TERLAMBAT UTK TAUBATAN NASUHA.

Anon 1123, aku sokong ko. Anon 8 march 6.47 tu dah jauh dari sejarah asal usul nenek moyang dia dibumi MELAYU ini.
Agaknya dia lahir dari lubang aljuburi alliwati...betol2 goblok, banggang...spesis dia nnt pun liberalism songsang....hancus!!!

Anonymous said...

Semoga aman Msia dgn masuknya Aljuburi dlm penjara.