Thursday, March 13, 2014

OBAMA TENGOK BOMOH KLIA..ITU FOTO PALSU..FOTO BETUL KAT BAWAH.


bab dukun bomoh KLIA ni..
aku cadangkan berhentilah..
doa itu KAN senjata umat islam..

tengok apa punya kualiti lah si sham kamikaze tuliskan.

18 comments:

Anonymous said...

dengar kabo bomoh ni orang UMNO/BN. asal dari Sungai Manik. dia ada kaitan ngan Selempang Merah lak tu..kahkahkah

Anonymous said...

kalau orang umno pun awat. tak kan kerana dia sorang, semua orang umno syirik

Anonymous said...

2.42
jemulah, orang PR ni dari pemimpin yang tertinggi hinggalah yang kat kedai kopi termasuk awak, kalu tak putar alam, tak le namanya PR.

Anonymous said...

eloklah org umno mahu gak menolong......bkn mcm org PKR kaki bontot dan kaki main pelacur pun duk sokong.

aku melayu rasis said...

inilah tabiat orang PR.
Kalau bab siar heboh pasal benda "DENGAR KABO" "DENGAR CRITA" "KHABO ANGIN" memang dialah juaranya.
Oiii bangang, aku pun boleh cakap "dengar kabo bomoh ni orang PKR/DAP/PAS. asal dari Sungai Manik. dia ada kaitan ngan Anwar Jubur korang lak tu..kahkahkah". Anda boleh terima????
Apalah otak korang ni! kalau takat dengar kabo aje, tak payahlah buat kenyataan dulu wahai bongok! simpan, dan cari bukti. Dah sahih barulah jaja, heboh, buat isu.
Guna otaklah wahai pembongok cacai jubur. Korang anon 2.42 tolong jangan ikut resmi anwar jubur pembohong tu. Nampak sangat korang takde otak.

Anonymous said...

Bomoh ni yang meramalkan pr akan menang 65% dalam pru 13.PENIPU RAKYAT, KELAKUAN DAN PEMIKIRANN MEREKA MEMANG LUAR TABIE.

Anonymous said...

Anon 2.42.. Kahkah....bodo kahkah...x da benda lain ke nk komen selain nk berpolitik...kshkah....sape tok gurunye kan...bg.non kn...kahkahkah..

Anonymous said...

Minta maaf cakap, apasal bila orang berubah eg dari rockers ke pakai serban dan kopiah mentaliti mereka tetap sama malahan lagi teruk.

Memang baik bila kita dinasihatkan jangan syirik dan mempercayai benda karut marut tapi bila disulami dengan gambar yang nyata palsu maka terserlahlah kedangkalan penghantar komen tersebut. Obama takde masa nak tengok benda2 macam tu and yet puak2 ni menyebarkan gambar yang tidak berkaitan.

Adakah bila kita telah berkopiah berserban maka kenyataan kita lebih reliable? Kalau nak nasihat, nasihatlah dan jangan disulami dengan gambar atau sumber yang palsu atau tidak diyakini.

anakbochek.

Anonymous said...

ini foto lawak...mmg semua org tau fake...bila org buat lawak..kita balas dgn lawak jugak..

CICIT PAWANG ALI said...

Tak kisahlah bro. Ada jugak datang tolong. Darulsyifa' yang selama ini buat duit jual air, buang saka, tangkap jin, pergi mana sekarang?Duduk dalam selimut. Tengah cari ayat nak kondem orang ?

Anonymous said...

macam ni la....dengo kabo bomoh tu ahli pkr. aku tau pun melalui jin peliharaan aku.
bercakap bior gune otak. jangan nak menyalahkan orang jer.
otak korang ni sama dengan nuar jubo....suka buat persepsi.
dengo kabo...
dengo citer....
semua dengo2.
dengo kabo jam omega kak wan dah dilarikan toyol.
tak caye? tanye kak wan....

Anonymous said...

bomoh tu memamg pandai..
siapa pun tak suroh dia datang..
dia datang sendiri utk promote diri nya..dari berbilion penduduk bumi yg tengok aksi bomoh tu..mungkin berjuta akan percaya dgn bomoh tu..
korang tengok lps ni business bomoh tu mesti meletop kaya raya...
korang jugak yg bodoh tak tau ambik kesempatan isu semasa..

Anonymous said...

Ape la kau orang ni. Pasai bomoh tu pun nk gaduh. Klu dia tk betul jgn anda semua nk ikut mcm dia juga. Tgk mcm saya tgk gambaq bomoh tu saya gelak aje dan anggap mcm lawak dlm maharajalawak

Anonymous said...

Bomoh ni pro PR la...buat kajian dahulu sblum komen...sprti kata2 Tun Mahathir...seluruh dunia sedang memerhatikan kita...jadilah rakyat yg berfikiran ilmiah Dan membangun..

Anonymous said...

Cerita bomoh tu cerita karooot. Bikin malu bangse aje.

Mamat yang mengaku bomoh ni tak rase ape2 ke?

Muke tebal betu dia ni.

Anonymous said...

Klia polis dan sekuriti sepatutnya buat penelitian setiap yg ada hal2 pencemaran.

Seawalnya patut halau benda2 macam ni....maka tiada kecoh!!!

Anonymous said...

Bomoh tu cuma gimik saja untuk memalukan kerajaan dan Dato Najib di mata dunia ini semua agenda puak penyokong tegar anuar. Sepatutnya kalau nak buat bomoh boleh dilakukan d mana saja d tempat lain, bukan d tempat klia jika tidak dgn tujuan tertentu. Semua ni d rancang, lepas tu bayar jounalist barat untuk kutuk PM . Apa kena dgn PM sebab menteri yg bertanggungjawab Dato Hishamuddin. Ni semua perasaan iri hati anuar yg tidak dapat jadi PM.

Anonymous said...

Bang Non tertekan kerana kisah pilihanraya Kajang hilang dari minda rakyat akibat kehilangan MH370.