Wednesday, March 5, 2014

SEMAKIN ISLAM DISERANG..SEMAKIN KUAT MELAYU !


inilah realiti..

dalam keadaan kita nampak resah melihatkan serangan terhadap islam dan melayu, namun jauh di sebalik papan catur ini memperlihatkan kesedaran kebangkitan roh islam dalam jiwa setiap melayu.

umpama bola dibaling ke dinding, lagi kuat balingan lagi kuatlah lantunan..

syabas melayu...
ternyata kita semakin kuat !


21 comments:

Anonymous said...

amin,amin alhamduliilah.

Hussin Bangi said...

kuat mende bro...takde org komenpun article ni....apa dah jadi dgn buy chinese last....ruuuyup!!!

Anonymous said...

Alhamdulillah. Sejarah telah membuktikan meleyu akan bersatu apabila terdesak. Amin.

Anonymous said...

Memang Lembu!!

Korang tengok gambar dia. Tunjuk tetek serupa Lembu atau Babi!!

Ini lah jenis Melayu Babi!!

Anonymous said...

aku tak Nampak melayu islam kita makin kuat dgn provokasi semua ni. Orang melayu islam aku tengok mcm biasa saja buat buat tak endah. Malah makin bodoh aje aku Nampak. Bukti? apa menteri agama kita buat, apa NGO NGO dan kumpulan eksterim melayu kita buat???
sepatutnya betina ni dah mampus disantau oleh orang melayu kita, paling tidak pun dah digari polis sebab menimbulkan provokasi agama dan perkauman.
Menteri Malaysia sendiri pun tak lulus usul menubuhkan pasukan polis dalam pentadbiran agama islam. So, siapa yang nak ambik hal betina seperti ini dalam kes menghina islam?? siapa?? nak harapkan en. najib?? bini dia pun tak boleh nak tutup rambut.
Ketua Agama Malaysia (Agong)pun tak boleh buat apa, padahal ISLAM AGAMA RASMI MALAYSIA!!!

mat13 said...

Sudah sudah lah tu Husin oooiii.Nik Ajis pun dah kata orang Kristian tak leh pakai kalimah Allah.Hang tak mau ikut ka????masuk neraka hang nanti...hahahaha

Anonymous said...

Kesian pada betina ni....

Anak sapa la ni....

Sedara sapa la ni....

Otak dah terok rosak kene doktrin dgn nik aziz....yg beri logik lapok arab dah guna kalimah Allah lama dulu...

jadi kumpulan ultras liberal ni dpt semangat baru utk tidak malu2 menonjolkan diri berbekalkan amanat nik aziz...

Umat islam kene faham dimana ada pas yg bersifat khawarij yg beri ruang pd anasir2 musuh islam utk jahanamkan islam maka negara itu x akan aman....

Percayalahh.....

Di mesir yg 95% islam pon x brani nak beri nama Allah ke kristian...

Anonymous said...

Bahkan ramai si PENYAMAQ KAPIR menyamaq sbg. org Islam termasuk sebgai PENGGANAS! Bahkan pengganas TALEBAN dan AL-QAEDA adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam/umatnya dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN Barat-Israel, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas; lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013.

Inilah akibat Si PENDATANG KAPIR BUAS BANGKAIBABIDAP BERMAHARAJALELA! Bayangkanlah puak PENDATANG KAPIR BUAS ini memerintah Tanah Melayu ISLAM kita - HANCOQ! Bakal jadi tanah SYAITAN!

Baik si PENGGANAS KAPIR DAPBANGKAI DIHALAU saja dari NUSANTARA MELAYU (Alam Melayu - yg. termasuk Tanah Melayu, Borneo, Indonesia, Brunei, Filipina, Kampuchea dan Thailand serta Kepulauan Pasifik yg. termasuk Hawaii - pusaka berzaman nenek moyang kita ini, dari sebelum dijajah dan dipecahkan oleh si Barat-Zionis KAPIR laknat) buat selamanya!. Si PENGECUT ini takkan berani hina agama Hindu ataupun pemimipin Hindu atau Kristian macam ni, termasuk Raja-raja Barat! Kalau di India, kalau hina agama ataupun pemimpin Hindu, mungkin dah diPANCUNG!

Gerakan nak menghapuskan identiti 'bangsa' , adalah gerakan si PENGKHIANAT, disyaki DALANG PENYAMAQ, paling merbahaya, yg. malangnya termasuk dr. dlm BN sendiri (disyaki ejen Barat-Zionis/DAPBANGKAI), disyaki nak jatuhkan ISLAM serta Malaysia sbg. NEGARA ISLAM, dan hak umat BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA Islam lain, serta nak MENGHAPUSkan fakta sejarah PENJAJAHAN KAPIR Barat-Zionis ke atas Tanah Melayu dan Sabah-S’wak!

Tetapi di Barat pun, bangsa Bumiputera pun dikenali identiti dan hak mereka sbg Native Americans/Aboriginal Australians/Canadian First Nation Peoples atau Bumputera Eropah yg. dikenali sbg. Native (Europeans) dlm. EU Heritage Laws! Cuba kalau PENDATANG galak nak suruh Native Americans dsbnya, hapuskan identiti bangsa Etnik mereka, tentu diHALAU dr. Amerika dsbnya! Bahkan yg BUKAN BUMIPUTERA/PENDATANG di Barat pun dikenali dgn, identiti bangsa Etnik spt. African-Americans, Korean-Americans, Turkish-German, Morroccan-French dsbnya.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Semoga Allah bagi kekuatan untuk umat Islam bersatu dan kebijaksanaan jntuk menangani ancaman musuh2 Islam dan lemahkan kekuatan musuh2 Islam...amiin

Anonymous said...

Itu lahhhhhhh. Kalau orang Melayu Islam dah tak tahan sangat ditekan hingga sampai ke dingding, baru nak bertindak pada puak2 pengkhianat,khafir dan murtad ini; inilah padahnya. Justeru itu Melayu Islam tak seharusnya bertindak defensif tapi perlu bertindak menyerang atau 'attacking' bermula dari sekarang demi menjaga maruah agama, bangsa dan tanah air dari keruntuhan.

Anonymous said...

ISLAM DAN AURAT HMMMMMMMMMMMMM.....

Anonymous said...

mengaji dan mendalami al quraan kena ber guru, baru betul betul faham.....aku rasa minah rambut karat ni mengaji sorang sorang kot??? tu pasal fahaman dia lain.....al maklumlah, kalau mengaji sorang sorang tu, gurunya ialah setan...!!!

Anonymous said...

Kena komen baru kuat ke? Bodoh otak kau ni husin.

Unknown said...

Betina Siti Zabedah Kassim ni memang betina sial!!!!

Menghisap syisya kan sudah haram ? sama seperti minum todi, arak mamak dan hisap dadah.

Hanya orang Melayu dan penganut Kristian dan paderi Lawrence saja yang bodoh, baral, benak,bahalol, tolol, gundu, bebal, bangang mengiktiraf betina ni.

Mungkin dia makan daging b*** dan tidak puasa, apa lagi bersyalat. Tengok tu, pakai baju leher berkeruak macam mana boleh dijadikan sebagai pemimpin berkaliber?

Betina yang mahu jadikan masyarakat generasi baru Melayu liberalisma seperti bapak homo kroni.

Laknatullah lah kau Siti Zabedah !!!!

Anonymous said...

wowwww...!!!! sungguh mendebarkan lurah bilut nya tu....ha..ha..ha..

Anonymous said...

AKU NAMPAK AKU NAIK MAINNNN

Anonymous said...

Bohsia Tua SAMPAH mcm Ni tak layak dianggap WAKIL melayu.


Kalau nak carilah Ilmuan2 melayu.

Bohsia sampah akan cerita pasal sampah, sex bebas, liwat, minum arak dsb

Anonymous said...

Alah ko stim jgak tgk

Anonymous said...

Bukan rahsia lagi comango, pro lesbian gay dan anti melayu islam berada dalam fuckatan.

Kepada penganot pas, adakah perjuangan mu berada dalam kategori fisabillilah jika terus jadi pak hanghok kepada kumpulan tu?

gen2felda

Anonymous said...

Begini rupanya orang yang bersekepala dengan PAS dan PAS turut sama bersama mereka menyokong penggunaan kalimah allah demi kepentingan politik. Masyallah...

Anonymous said...

RBA detected.