Thursday, April 17, 2014

ALLAH SWT MULA TARIK NYAWA PEMUSUH ISLAM.. SATU DEMI SATU..


malam tadi..islamic state ? over my dead body.. sekarang pas nak buat apa ?

minggu lepas..irene fernandez.. paling konsisten kacau bilau dan pertikai undang-undang islam...

lepas ni siapa.. 

51 comments:

Anonymous said...

Mamakutty kut?

Anonymous said...

Mungkin GAP seterusnya.

Anonymous said...

GAP bila pulak?

Anonymous said...

Good riddance to bad rubbish

DAPshit said...

Salam GAP,

Jika dikaji, Kapal Singh didapati bersalah menghina Sultan Perak dan dia mati dlm keadaan ngeri di Perak juga. Hmmm.....

DAULAT TUANKU!

DAPshit

Anonymous said...

AKU BERSYUKUR KPD MU YA ALLAH KRN MEMAKBULKAN DOA KAMI AGAR MUSUH2 ISLAM NIE DIHAPUSKAN DARI BUMI YG TERCINTA NIE..AMIN..

Anonymous said...

Salah sorang ahli pas kena langkah mayat kapal gap. Ehhh tak boleh tak boleh sebab pas ada janji sama pkr dap, sekarang ahli umno je kena
Langkah mayat kapal kalau tidak kena tuunggu kapal hidup kembali. Diklonkan..mayat kapal akan dicampak kelaut berkubur harapan pas laksana hudud di malaysia.

Aku Melayu Rasis said...

mohon anwar kunyit cepat-cepat betobat sebagaimana wasiat arwah kapal singki semasa hidup dulu. Anda masih ada masa wahai anwar kunyit..
Mujur kapal singki cepat-cepat undur diri dari berpolitik sakan baru-baru ini sebelum menjadi penyek di jalanan. Beliau mungkin sempat "bertobat" semasa baki-baki hayatnya selepas meletak semua jawatan dan selalu pergi mengadu pada tuhannya di gereja..kau bila lagi anwar??? jangan cakap "belom sampai seru" udahler bang non.

Anonymous said...

Nuar Brahim. Mampus dia, Malaysia bakal aman seribu tahun.

Tok Penghulu said...

Saya ucapkan Takziah kepada keluarga Karpal Singh .

benciPKRDAPAS said...

Macam filem 'Enam Jahanam' plak.. satu persatu sampai cukup enam..!

usin said...

peringatan kepada yg celupar2 tu. over my dead body la apa la. tengok muka mayat bila dah dicabut nyawa. bukan nak menghina, apatah lg kpd yg dah tak bernyawa, sebab dh tak boleh menjawab soalan dunia. cuma peringatan kpd yg masih hidup.

Anonymous said...

Moga negaraku tercinta ini akan menjadi lebih aman dan damai!

Anonymous said...

Lepas ni giliran sapa pulak agaknya?? Pemimpin LBGT bila lagi agaknya??

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Segala musoh2 Islam kat bumi melaya ni bersiap lah. Mati akan datang bila2 masa saja walau pun komo berada di benteng yang tinggi atau kat dalam peti bosi sekali pun....kepada geng2 LGBT, bapak peliwat tu, kalau rasanya komo belum bertobat lagi, bertobat lah. Kena taram kat bawah tu memang confirm dah. Kalau komo pikiaq komo boleh pakai pas masuk sorga Pok Nik tu, pakai lah. Tapi kalau kena taram jugak, jangan marah kat Pok Nik tu, marah kat diri sendiri sebab bodoh nak mampos.....

Anonymous said...

mitak2 le anwar ibrahim pulak...aman sikit malaysia....

Anonymous said...

Tersentuh hati pok nik bila ada kenangan sentimental bersama mendiang karpal? Maka Pok nik kena sedar sekadar hubungan yang diserikan dengan jambatan iblis ciptaan si peliwat tegar. Tak payahlah pok nik nak nyesal apa, sebenarnya ini juga merupakan peringatan Allah buat Pok Nik buat TAubat sungguh-sungguh.

Anonymous said...

Pls jgn kaitkan ALLAH .... agama kita adalah sebaik2 agama, sebenar2 agama & ALLAH tidak sama sekali bertindak kejam terhadap mahluk Nya...apa yg berlaku adalah kemalangan dan bole juga berlaku kat org lain trmasuk kita...

Anonymous said...

Allahuakbar

AwangLiku said...

Allah maha agung..amin.

Anonymous said...

Kau orang jangan suka sangat , sebab kau orang satu hari nanti akan mampus jugak macam Kapal Singh .

.

Anonymous said...

Akhirnya dia tersungkur juga di bumi perak..

Anonymous said...

Sekurang-kurang nya tunjuklah sedikit rasa hormat kepada si mati. Jang kita diri sama rendah dengan mereka yang tak beradab. Biarlah dosa dia dihitung Allah, bukan kita.

"Sesungguhnya telah lalu di hadapan Nabi s.a.w satu jenazah, lalu baginda bangun (untuk menghormati). Lalu diberitahu kepada baginda: “Itu jenazah seorang yahudi”. Baginda bersabda: “Tidakkah ia juga jiwa (insan)?” (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

Anonymous said...

Kurang lagi sorang melaun yang menentang Islam. Alhamdulillah

Anonymous said...

Tahniah diatas permergian org yg byk buat org melayu merana

Anonymous said...


taun ni pork nik ajis tak dapatlah happy birthday ngan kapal singke, la ni pork nik masih meratap sebab sahabat satu kapal dah jalan doa dia tunggu ku dipintu neraka yer.

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH GAP! Semoga ALLAH SWT mendengar kelohan umat Islam, yg. makin diANIAYA di Tanah Melayu ISLAM kita ini, pusaka nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si KAPIR LAKNAT Barat-ZIONIS dan mana-mana puak pendatang KAPIR yg. dibawa si PENJAJAH buas tu!!

Tapi bukan main lagi si Kairi-budak-mentah-bercita-nak-jadi-PM yg. memang asyik diPUJA EvangeliSStar (ejen si DAPBANGKAI/PKRPELIWAT serta penaja mereka dr. Barat-ZIONIS), sergah Timbalan Pres. PERKASA, Datuk Zulkifli Nordin “to shut up” psl. kapal ni - umat Islam/Melayu yg. asyik diHINA dan diBUNUH, termasuk MAJORITI mangsa dlm. kemalangan jlnraya oleh lori/bas/kereta4WD BUAS, tak pula si mamat-mentah-amat-benci-PERKASA ni nak bela!

Nampaknya, makin ramai si liberal/GAY-PENJILAT-KAPIRDAJAL nak hancurkan UMNO/PAS dr. dalam!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

....peguam tunda anwar Ibrahim yang selalu menang tunda kes aljuburi gagal tunda nyawa.....

Anonymous said...

Lihat artikel BERNAS dr. Celah Gelegar tentang sikap Rasulullah SAW tercinta kita terhadap kematian Musuh-musuh ISLAM - di http://celahgelegar.blogspot.com/2014/04/samakah-dengan-karpal-berita-kematian.html:

[SAMAKAH DENGAN KARPAL] BERITA KEMATIAN ABU JAHAL, Nabi Kata Laa ilaha illaLLah, Allahu Akhbar, Alhamdulillah

April 17, 2014

'Ibrah dari Sirah:

Berita Abu Jahal terbunuh tersebar

Berita terbunuhnya Abu Jahal dengan cepat disampaikan kepada pasukan Islam. Mendengar berita tersebut, semangat juang mereka semakin membara. Manakala, bagi pihak Musyrikin, berita tersebut menghancur-luluhkan semangat mereka.

Rasulullah saw mendengar berita kematian Abu Jahal daripada Abdullah bin Mas’ud ra, baginda bersabda,

”Wallahi, Laa ilaha illaLLah , Laa ilaha illaLLah, Laa ilaha illaLLah, Allahu Akbar, AlhamduliLLah, Dia yang memenuhi janjiNya dengan menolong hambaNya dan mengalahkan musuhNya.”.....

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Lepas ni lim kit siang la

Anonymous said...

Najib, Mahathir, Sultan2 Melayu dan Agung semua kebal. tak akan mati. jangan risau. semuanya atas izin Allah.

Anonymous said...

Dh kena daulat tu...wakaka aku rasa sangat gembira hr ini...

Anonymous said...

Cakap banyak pun tak guna tapi suatu hari nanti kita semua akan mampos . Tak payah la cakap lepas ini orang itu akan mati , orang ini akan mati . Dah bersedia kah anda ?

Anonymous said...

mengapa nk bg simpati kepada puak kafir harbi dan penyokong kafir harbi? masa saudara seislam kita gugur di lahad datu menjaga negara, kafir harbi dan golongan yg menyokong kafir harbi jugak yg terloncat2 memperlekehnya nyawa wira kita yg terkorban? izzah, tian chua dan ramai lagi terkinja-kinja menghina arwah2 yg terkorban di pentas politik... sungguh saya tak akn berkata buruk2 kpd si mati, tp saya juga tidak akan bersimpati walau sebesar zarah dan tidak akan sama sekali merasa kehilangan. simpati sebesar zarah itu pun tidak layak utk mereka2 ini... lebih2 lagi kepada org islam yg menjulang kafir harbi ini. bayangkan kalah dlm kes menghina sultan perak, kemudian terpaksa melepaskan semua jawatan... akhirnya mati di bumi Perak... di bawa ke hospital TUNKU BAINUN... Derhaka tetap derhaka. mungkin benar ada yg mengatakan ianya TULAH...

Ark Pacak said...

Mati itu pasti.. Setiap benda hidup akan merasai mati cuma membezakannya adalah iman. Jika masa hidup kita byk melakukan kemungkaran ALLAH SWT akan membalas segala kemungkaran yg dilakukan masa hidup secara tunai. Jgn kita mati secara terhina dan akan dihina juga diakhirat. Apa saja yg terjadi keatas diri kita, adalah berpunca dari diri kita sendiri.

Anonymous said...

Mungkin lepas ni anon 8.25pm

Anonymous said...

Aku yakin BABI=BARUA ANWAR BIN IBRAHIM dan RBA=RAKAN BABI ASSOCIATION will blame govt atas kematian Karpal. Tapi aku juga percaya KEMALANGAN ini dilakukan oleh PAS dan Nuar. Sbbnya Karpal tolak HUDUD n Nuar percaya Karpal terlalu byk simpan BUKTI kesalahan lampaunya!!! Wah aku mcm ahli nujum lak.. dah sama perangai mcm INSAN ANUGERAH TUHAN tu yg kata I KNOW EVERYTHING n boleh selesaikan masalah dlm sesaat! hahaha

Anonymous said...

Bawak bertenang wahai penganut pr dan yg sewaktu dgnnya walaupun karpal singh dah mati. Mati dlm keadaan yg mengerikan. Jgn hilang akal. Huhuhu. . .

Anonymous said...

Dia mungkin kafir yahudi... tetapi dia tidak menentang dan menjadi musuh Islam... yang ini menentang Islam secara terang!... ucapkan takziah... respect!.... tak perlu mendoakan yg terbaik utknya di sisi Allah SWT!

Anonymous said...

aku nujum pak belalang, dalam firasat aku nampak Anwar Aljuburi akan pergi dulu sebelum Mamakutty.

Anonymous said...

Lepas ni anugerah tuhan pulak.. hi hi

azam said...

Org komen pasal Karpal Sikh terbunuh kemalangan,Pecacai Pembangkang pun sibuk duk kata Kat Najib,Mahathir,Sultan..kalau pecacai tu pecacai jugaklah..

Anonymous said...

Semua akan mati bila sampai masanya. sultan ka menteri ka, sesiapa kah termasuklah rakyat semua. Allahuakbar.

Anonymous said...

Aku ingat Azmin Ali akan pergi lebih awal dari Tun M. ingat tersungkur.

Anonymous said...

Semua akan mati,dan mungkin secara cukup tragis.......maka yang hidup akan berasa sedih.Tetapi bila musuh agama,bangsa dan negara yang sepanjang hayat menjadi petualang mati dengan cara ini,maka sudah tentulah lumrah bila ada yang menyambutnya dengan girang.Kalau ini bukan Tanah Melayu,lebih 30 tahun dulu lagi orang macam ni hilang dari radar.

Anonymous said...

aku harap sgt agar "Al Alamah Sahibus Samaah As Sheikh Sivaji Anu War Berahi Al Juburi" mampozz melekat masa tengah menjubor.....mudah mudahan ahlul bahalol PAS dpt pengajaran dari padanya.....

Wira Jati said...

Heloo Red Bean...go fuck your anal with your middle finger. Nak batu api Melayu dgn mamak...piiigidah...the Mamaks and the Malays has always and will always be brothers.

Anonymous said...

Ahahahahhahhaha
Serupa dejei

Anonymous said...

Kenapa Hak allah dan rasul yang terdapat didalam alquran dan hadis rasulillah saw tidak diambil sebagai hukum apabila berlaku musibah ini.Apa yang berlaku adalah hengtam menghentam,kutuk mengutuk..apa yang pasti kedu-dua adalah sama tiada bezanya...sepatutnya buka alquran apa yang patut buat sekiranya berlaku sebegini..soal karpal singh menghina islam tu,salah kita sebagai umat islam kerana segala hukum hakam yang terdapat didalam alquran dan hadis kita tidak melaksanakanya malahan pula,umat islam itu sendiri yang tidak mendaulat hukum hakam alquran,so apa yg belaku,bala allah terus datang dalam bentuk penentangan orang bukan islam kepada islam.

Anonymous said...

Masaalahnya ada gunting dlm lipatan yg menyukong kapir lakanat menentang islam.

Anonymous said...

Kapal Sinking dah mati…..x bolelah Dap bersembunyi di sebalik saman2 mahkamah….Kapal Sinking x malu ke nk mati pun kt Negeri Perak…tulah lain kali hina lagi keturunan Raja Bukit Siguntang Mahameru dah kena tulah…keturunan diraja Perak paling berdaulat sekali berbanding negeri lain kerana berkait terus dgn kesultanan Melayu Melaka dan bersusur galur terus dgn Keturunan Raja2 Melayu Bukit Siguntang…lain kali kalo datang bumi Melayu biar beradab hormat tuan rumah. Ini bumi Melayu selama2nya adalah bumi Melayu, yg menumpang sila hormati Melayu dan hargai kebaikan hati dan budi baik orang Melayu kerana sabar Melayu ada batasnya.