Sunday, April 13, 2014

ISU IZWAN : APAHAL KAU NAZRI AZIZ DAN KIT SIANG SOUND KETUA POLIS NEGARA !


mahkamah syariah dah beri keputusan untuk berikan izwan abdullah UNTUK MENJAGA ANAK NYA .

izwan adalah mualaf.

namun bila bekas isteri izwan yang hindu bawak isu ini ke mahkamah tinggi.. bini izwan menang.

izwan punyai hak untuk menjaga akidah anaknya..

ASAS PERUNDANGAN KELUARGA ISLAM ADALAH TERTAKLUK KEPADA MAHKAMAH SYARIAH.

yang bangsatnya kit siang cuba heret KETUA POLIS NEGARA kerana tak bertindak ke atas izwan.

siap suruh letak jawatan lagi..

kepala hatok dia.. ini isu sudah masuk mahkamah syariah dan keputusannya menyebelahi IZWAN..

nazri aziz yang pro kepada kit siang apasal ?

isnin lepas mahkamah tinggi buat keputusan anak ini di bawah jagaan bekas isteri izwan..

TAPI...

MAHKAMAH TINGGI TAK PUTUSKAN SAMADA KEPUTUSAN INI OVER RULED KEPUTUSAN ASAL MAHKAMAH SYARIAH !

27 comments:

Anonymous said...

dua dua pak sedara namewee ni.....

Anonymous said...

GAP
Tahniah...bersatu jaga akidah umat islam di malaysia..ingatlah pesan rasulullah saw redho pada kekufuran adalah kufur.

Anonymous said...

sial ni patut dah mampos waktu may 13 '69
sbb tu skrg dia hidup menyusahkn communist minded , ISLAM UGAMA RASMI MALAYSIA,,,FULL STOP!!!!
NAZRI , DIA N I DARI JADI KP UMNO HINGGA MENTRI TIDAK ADA SATU PUN TAKDA GUNANYA - JASA TAKDA
PATUT NJIB TAK AMBIL ''JENIS GULAI DAH BASI NI''

Anonymous said...

aku dah bosan dengar nama nazri ni.....

malayoo mudah lupa said...

Tkpa lps ni kita hudud kan dedua tu...

Anonymous said...

Aku pun akan buat benda yg sama mcm bapak budak ni buat..org islam wajib pertahankan:agama dia dari diijakkan oleh kafir kufur,akidah wajib pertahan,maruah dan harta atau hak..tiada malu kalau perlu ke penjara sbb pertahankan agama,maruah,akidah dan hak..

Anonymous said...

Betul la , tak ada guna PM pegang dia ni. Ingat kot boleh pakai cengil dia ni, tapi selalu sangat dia tala kat gomen pulak. Kalau dah tak sekata, boleh resign dari cabinet. Nobody stooping you.

tobeng said...

kit siang tu dah tentulah kafir harbi,nazri aziz pula tak pasti status dia

mae said...

kenapa najib masih simpan nazri ni. sebab namanya sama bermula dgn huruf n ?

Anonymous said...

Nak buat macam mana .. KAN .... NAZRI AZIZ NI BAPAK SAUDARA NAMAWEE..

abu bakar said...

Nazri kamu jgn bg malu org Pdg Rengas...kamu blh blk ke Kati

usin said...

Apsal Nazri menjampok? Sibuk jaga portfolio org....

Anonymous said...

Dua dua jenis bangsat

Anonymous said...

Kini dap mengadakan gerakkan besar besaran pebdaftaran pengundi baru cina terutama ditempat mereka kalah seribu undi kebawah.
Dan seperti biasa, YB umno masih tido...

gen2felda

Anonymous said...

orang pas tolong nasihat musuh islam no wahid' najib tolong pecat nazri

Anonymous said...

orang pas masih tak kenal musuh no wahid islam, najib pecat nazri , umno akan lebih kuat,

Anonymous said...

kita bosan , ajib suka...

Freethinker said...

Mengikut perundangan , PDRM tidak boleh buat apa apa . Biar mahkamah yang menentukan nya .

Anonymous said...

Keria politik dua-dua ekor ni dah nak berkubur di PRU 14 le tuuuu

Anonymous said...

nazri aziz ni spttnya x dlm kabinet lg dh..
BUANG JE, pulak tu DS najib bolih letak dia sbg menteri pelancongan..
x sesuai btl...
kepala dia slalu x seiring dgn kerajaan.. knp ya...?
sbbnya dia nk tunjuk yg dia msh wujud... kot dia fikir dia msh menteri yg jaga hal undang2..
rombakan nnti, jgn lupa dia ni ya..

Anonymous said...

nazri aziz ni spttnya x dlm kabinet lg dh..
BUANG JE, pulak tu DS najib bolih letak dia sbg menteri pelancongan..
x sesuai btl...
kepala dia slalu x seiring dgn kerajaan.. knp ya...?
sbbnya dia nk tunjuk yg dia msh wujud... kot dia fikir dia msh menteri yg jaga hal undang2..
rombakan nnti, jgn lupa dia ni ya..

Anonymous said...

Style hidup Nazri dan keluarga ibarat Melayu dah sesat dan lupa daratan kerana berada dalam kemewahan.Orang Islam yang tak kuat imannya akan terhasut oleh syaitan bagi menyokong khafir.Itulah sifat si Nazri ni.Dah lama sangat dia berada dalam politik dan sudah sampai masanya dia mengundur diri kerana dia mengecewakan bangsa dan agamanya sendiri.

Aku Melayu Rasis said...

aku dah lama hangin dengan nazri mangkok ni. Kawasan aku kalah undi sebab si nazri mangkok ni lah! masa tu isu penggunaan Allah dalam agama kristian, ada si nazri mangkok ni buat kenyataan yang menyebabkan kami disini tak boleh nak kawtiau balik.
Memang mangkoklah otak dia ni. Patutlah anak lelaki dia perangai jem!

Anonymous said...

Si MENTERI PELANCONGAN ni - isu ni tak berkaitan lansung dgn. diapun!

Sebenaqnya, di Tanah Melayu ini, puak KAPIR GAY/PORNO , Kristian Zionis serta PENYAMAQ Islam PKRPELIWAT/DAPBANGKAI sbg. ejen Illuminati Barat-ZIONIS ini, sedg- mempergunakan sbg. senjata DAJAL mereka, golongan Melayu/Islam LIBERAL/puak GAY, dlm PKR/PAS/UMNO utk. MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu [puak Illuminati ditubuhkan dan dikuasai puak ZIONIS yg. ingin menubuhkan Satu K'jaan Dunia (New World Order) - bertuhankan Syaitan, di mana kebebasan individu adalah mutlak]!

Dahlah haritu, Pulau Langkawi yg. penuh tradisi Melayu/Islam, pusaka nenek moyang berzaman kita, kononnya nak dijadikan spt. negara KAPIR MONACO - terutamanya utk. pelancong kaya dgn. 'yatch' mereka (pulau Pangkor pun dah jAHANAM)! Tak payahlah nak MENGGADAI Tanah Melayu ini sbg. NEGARA ISLAM utk. memuaskan NAFSU BUAS pelancong Barat, hanya utk. keuntungan semata - baik tumpukan pad pelancongan SOPAN dr. Dunia ISLAM!

Kemudian pesta DADAH tempoh hari!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

teropong said...

Dia nie nak masuk pkr kut??

Anonymous said...

abi kau nazri.Berapa banyak duit kafir laknat kau makan.
Dasar babi punya binatang nazri laknatullah

Anonymous said...

Nazri ni semenjak dia tak dapat Marina.

Sejak itulah dia jadi seorang manusia perindu.