Saturday, April 19, 2014

KUALITI OTAK PENUH TAHI PALAT.


71 comments:

kluangman said...

Minta ketua pemuda ameno hadhari komen

Anonymous said...

Kafir harbi pun korang puja...
mcm dah tak ada org islam..

Anonymous said...

pemuda ameno skang mana de telor..dah buang tukar jantina ..hehehe

Anonymous said...

asal sokong pembangkang je, sengaja menampakkan kesesatan. really pembangkang memang semakin sesat?

mae said...

1. Apa pegangan diorang ni ?

3. Tanda kegagalan institusi agama, para ustaz, penceramah dan sistem pendidikan.

Anonymous said...

Berjuang bukan untuk menegakkan kebenaran d mahkamah. Berjuang untuk kemenangan kes bagi menyelamatkan pesalah yg tidak di hukum d dunia tapi d hukum d akhirat. Namun dia tetap penentang hukum ala pas yg belum tentu memberi keadilan pada pesalah sebab itu dia menentang hudud d laksanakan d malaysia.

Anonymous said...

Berjuang bukan untuk menegakkan kebenaran d mahkamah. Berjuang untuk kemenangan kes bagi menyelamatkan pesalah yg tidak di hukum d dunia tapi d hukum d akhirat. Namun dia tetap penentang hukum ala pas yg belum tentu memberi keadilan pada pesalah sebab itu dia menentang hudud d laksanakan d malaysia.

Anonymous said...

Macam mana nak rest in peace khalid ismat di akhrat jadi loyer.Nak selesai dosa balasan hutang antara manusia yang belum selesai. Anwa tu kat aakhirat dia buat apa, dia akan buat apa yang dia buat sekarang ni.. buat apaa susah susah anwa duduk kat penjara bukan lama pon 5 tahun bayar hutang apa yang telah kau buat besok kat akhirat boleh rest in peace.

Anonymous said...

Buat kedua2 babi di atas mudaha2an Allah akan tunjukkan pada babi2 tersebut apa itu kebenaran.
Wahai dua ekor babi pencacai laknatullah hiduplah babi-babi ini dlm kekufuran.
tiada kata lain buat kamu selain laknat Allah atas kedua2 babi tersebut ternasuk kluangman.

Anonymous said...

Buat kedua2 babi di atas mudaha2an Allah akan tunjukkan pada babi2 tersebut apa itu kebenaran.
Wahai dua ekor babi pencacai laknatullah hiduplah babi-babi ini dlm kekufuran.
tiada kata lain buat kamu selain laknat Allah atas kedua2 babi tersebut ternasuk kluangman.

Anonymous said...

apa level kau siap boleh beri 'syafaat'...aduiiii...ada juga puak puak akhir zaman macam ni..

Anonymous said...

anak islam rosak aqidah, siapa yang patut disalah kan, siapa prjuang LBGT, ugama itu sama, liberism,main belakang tak pa,..so jawap bila aqidah anak muda islam dah taraf jamban. mana PAS , kamu berjuang islam, apa kamu buat..mana sabhu,mana fuss, mana pudin,...apa kamu buat...islam di permain bangsa kamu sendiri sebab kamu mengajar mereka, anwar punca semua ini..bukan umno, bukan BN..

Anonymous said...

kalau orang melayu boleh mendoakan untuk karpal, boleh sedekah fatihah untuk bai, aku juga nak berdoa supaya anwar cepat ikut bai,,,menyusahkan rakyat,

Anonymous said...

punca crisis air di Selangor sebab anwar...punahsihat ekonomi Selangor..who knows nothing about economy, and now trying to be an expert in MH370, SAR technology. He is nothing but shit..

benciPKRDAPAS said...

Kalau kedua2 mangkuk ni beragama Islam, tak akan komen mcm tu.. ini semua akibat terlampau taksubkan ketua si kaki liwat & si penjual agama!!

tobeng said...

Zaman ni ramai sijahil yg bertuhankan nafsu yg menyangka sudah cukup bijak dan betul.

tobeng said...

Zaman ni ramai sijahil yg bertuhankan nafsu yg menyangka sudah cukup bijak dan betul.

Anonymous said...

shut up,really! haha....

cicakman said...

Ini macai tahap pecacai angkat taik.

Anonymous said...

Tak payah layan lah. Depa yang komen macam tu semuanya adalah orang yang saiko. Kalau mereka doa tuhan tempatkan roh Karpal dalam syurga, meh kita pula doakan agar tuhan tempatkan roh mereka dalam neraka bersama-sama dengan mereka2 yang menentang agama Allah.

Ameeeennnnnnnnnn........

Anonymous said...

Nampak sangat kurang akal orang orang orang muda ini.Hendak beri pendapat berilah yang relevan sedikit.

Suhaimi Zakaria said...

Boleh jatuh kufur statement macam ni....astaghfirullah...

Anonymous said...

Anak muda yang tiada sandaran IMAN ... inilah hasil tarbiyah Kerajaan melalui modul modul pendidikan yang berbagai percubaan ...ada yg sampai sanggup mengaku tuhan.... Ulamak UMNO dan PAS ( pelopor Perpecahan Ummah),tunggulah azab Allah keatas kamu sekelian...

Anonymous said...

apsal umno pulak...tanya majlis syura pas punya komen...asshole

Anonymous said...

INI lah jenis rakyat yang di jangka bodoh oleh Anuwar. Ini lah jenis rakyat yang mengundi PKR di PRK Kajang.

Tabik Anwar kerana tau rakyat bodoh. Walau tak da air di Selangor tetap pangkah PKR.

Mereka ni kalau Anuwar mintak bontot pun bagi ni.

Anonymous said...

silap ari buln KJ pon akn cakap gitu

Anonymous said...

APA NAK JADI DGN KAU NI,,,,
SEBENARNYA LAGI BANGANG BUDAK HIGUS NI TULIS , LAGI HEBAT BGI MEREKA
CARA NAK DPT NAMA DLM KUMPULAN MANUSIA TERBUANG ,,,,NK IDUP

abu bakar said...

Sayang Ibu yg melahirkan seorang ank yg sebegini rupa..Allahuakbar!

Anonymous said...

Macam ni punya cakap boleh rosak akidah tak?

Anonymous said...

Betul .KJ sila komen.banyak lagi cina hentam melayu..sila komen, JGN SHUT UP.

Anonymous said...

aku kesian kat makbapak budak ni.. menangis meraung melihat anaknya x leh nak mengucap kalimah syahadah bila malaikat nak cabut nyawa...

Anonymous said...

aku kesian kat makbapak budak ni.. menangis meraung melihat anaknya x leh nak mengucap kalimah syahadah bila malaikat nak cabut nyawa...

Anonymous said...

Tapi Budak Sial tu bukan tuhan!!!!

Budak Sial tu sama dengan Babi Haram!!

Kau boleh gi mampos dan hangus dalam neraka bersama Karpala B_toh Singh!!!

Anonymous said...

melayu2 sesat atau ada kah mereka2 ini orang Islam.
Melayu tidak mesti dia Islam.
Fikir2 kan lahh.

Anonymous said...

Bebudak yang otak camni memang sesaje nak sakitkan hati orang...maklumlah hasil didikan PKR Parti KenCing Raqyat !

Anonymous said...

Anjing Rembau nak bg komen ?
Hang buang tabiat ka apa kluangman

Cuba hang maki 2 beruk kt atas tu
Baru anjing Rembau akan menyalak !!!

Anonymous said...

syiah??

Anonymous said...

Hasil tarbiah pakatan mnghasilkan generasi totok, walak, asobiyah, liberal, sekukar n plurelisma..tahniah Anwar..u did a great job but u must responsibilty all this rubbish..

Anonymous said...

Benz ali keadilan tuhan bersifat sejagat....kapal tunda tu kenal anwar peliwat dulu bila ada kepentingan politik kapal tunda buat u-turn balik.....sapa lu nak judge kapal sink the tunda man......ajaran syiah dan pluralisme jadi ikutan

Anonymous said...

kesihan anak muda zaman sekarang la ni..agaknya inilah kebebasan yang diingini depa terlupa pada agama

Anonymous said...

tak payah nak komen2 memang memang dua2 mamat kat atas tu otaknya bukan penuh dgn taik pilat jer otyak letak kat lubang jubor bodoh nak mampos.

Aku Melayu Rasis said...

yaAllah..apa jenis manusia kalau macam ni...Islam ke tak??? Mohon mengucap wahai orang muslim dan mereka yang mengaku islam. Berpolitik jangan sekali menggadai maruah islam. Kenali siapa pejuang dan kelas mana "pejuang" dalam islam. Bukan main tibai aje bagi persamaan. Mangkok jamban pun lagi suci kalau dengan kepala otak manusia macam ni. Mampus cepat lagi baik,tak payah nak jawap soklan malaikat kubur panjang-panjang!

Anonymous said...

Manusia sesat lagi menyesatkan..

Inilah akibat bila hati telah dimatikan oleh allah

nauzubillah min zalik

Bertaubatlah dan insaf.

Anonymous said...

AKU NAK DENGAR JUGA APA KOMEN KETUA PEMUDA UMNO HADARI.....
DIA SELALU BARK AT A WRONG TIME AT A WRONG PLACE..

Anonymous said...

Siann dak tu....

Kalo tok dia ada lg.... dah mkn penampo jepon..

Otak da kene liwatt...

Anonymous said...

macamtulah orang melayu singapura sanjung dan sayang lee kuan yew. nasihat tengku tak dengar. pada org mlyu spura kuan yew lebih baik dari tengku. maklumlah kuan yew paandai berlakon tapi tengku tak pandai blakun. kuan yew pakai songkok nak perdaya org melayu. bila menang dan jadi PM singapura dia agih2kan org melayu sehingga org melayu tiada kawasan majoriti. hari ini sejarah berulang lagi, bangsaku sanjung dan sayang pada manusia yang benci pd bangsa melayu dan islam. orang yang cuba pertahan islam dianggap musuh.inilah akibatnya apabila politik mengatasi agama.

Anonymous said...

macamtulah orang melayu singapura sanjung dan sayang lee kuan yew. nasihat tengku tak dengar. pada org mlyu spura kuan yew lebih baik dari tengku. maklumlah kuan yew paandai berlakon tapi tengku tak pandai blakun. kuan yew pakai songkok nak perdaya org melayu. bila menang dan jadi PM singapura dia agih2kan org melayu sehingga org melayu tiada kawasan majoriti. hari ini sejarah berulang lagi, bangsaku sanjung dan sayang pada manusia yang benci pd bangsa melayu dan islam. orang yang cuba pertahan islam dianggap musuh.inilah akibatnya apabila politik mengatasi agama.

Anonymous said...

Orang2 Malayu ni mudah benar terpedaya...walau siapa pun Karpal dia adalah bukan Islam, jgn lah beriya2 sgt memuji dia...takut kita jatuh kapir pulak...

amendeee lah..

Anonymous said...

Orang2 Malayu ni mudah benar terpedaya...walau siapa pun Karpal dia adalah bukan Islam, jgn lah beriya2 sgt memuji dia...takut kita jatuh kapir pulak...

amendeee lah..

Anonymous said...

Khalid, ni mElayu tp agoama church kot

Anonymous said...

monta menantu pak lah komen sket pla..

Anonymous said...

komen yg begitu 'berhemah' neh xmo ke ketua pemuda anak omak suruh SHUT UP...

Anonymous said...

Bila la la peliwat negara nk jd cam kapal mh370 ni.muka pun tk serupa org

Anonymous said...

Caya lu lah. Teruskan menghina Islam.Lu orang memang best lah.

Gua caya Anwar pasti rindu sama lu oranglah bro.

Anonymous said...

Tul..

Kita mintak pengkhianat bangsa melayu @ KJ dan pak mentua yang tak berguna se sen tu komen.

KEnapa si pengkihianat ni sampai hari ni masih berada didalam UMNO?

Panda...memang dia pandai....pandai mencuri,,,pandai menggunakan orang yang bendul (macam bini dia)..pas tu pandai mangauta orang...

Mintak mintak.....

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Ini lah standard pemikiran macai2 PR yang telah mentekedarah nasi kankang B.A.B.I dan keluarga puaka dia. Otak depa pulak telah dikepala juboq kan supaya senang di sontot kao2 oleh Bapak Peliwat Nombor 1 Melaya.....

Anonymous said...

Sebenaqny , makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAIBABI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

Anonymous said...

Sampai mati Karpal tak istihar peluk Islam sbg mana yg PAS beritahu dulu bergabung dgn parti kafir DAP supaya dia org lembut hati peluk Islam.Tak ada seorangpun pemimpin DAP yg peluk Islam.PAS jadi kaldai yg ditunggang olih DAP itu yg pasti.

Anonymous said...

Kepada mae 5.35 a.m.
Jangan salahkan institusi agama atau sistem pendidikan.
Orang macam benz ali ni memang buta hati. Masa kat sekolah ponteng kelas agama. Mak bapak hantar pergi kelas fardhu ain, dia cabut lari.

Anonymous said...

Kalau pun nak menyokong JANGANLAH SAMPAI TERGAMAK AKIDAH DIPERJUDIKAN. Jangan esok dalam senyap jatuh KAFIR. Alangkah RUGINYA orang sesudah Islamnya jatuh menjadi KAFIR kerana taksub sehingga AKIDAH DIGADAIKAN. Nauzubillahiminzalikh.


Mak Bedah said...

Tercatit dalam akhbar Straits Times Singapura pada Jumaat lepas, 18/4/14 yang dilapurkan oleh Carolyn Hong bangsat dimuka depan bahwa Zulkifli Nordin, vice-presiden dalam Tweet mengatakan:

“The Kelantan PAS government wants to enforce hudud law with the help of Umno. Allah has killed off Karpal who was the major opponent…!”

1. Keparat Carolyn Hong boleh disaman atau didenda jangan masuk Negara Malaysia kerana menyebarkan sentiment ugama dikalayak masyarakat Singapura membencikan Melayu Islam.

2. Dimanakah keta’atan kedutaan Malaysia di Singapura yang hanya membisu dan tidur sahaja ?

3. Jikalau betul Zulkifli Nordin menulis dalam tweetnya, Zulkifli seharusnya berdepan tentang wartawan Carolyn Hong keparat bast***, jikalau tidak PERKASA patut menyaman betina gampang ini kerana menyebarkan sentiment membencikan ugama Islam dan menghina kehormatan PERKASA.

Anonymous said...

Makhlok yang bernama Benz Ali ke atau Ismeth ini dah sah bukan orang Islam dan boleh kita anggap mereka ini dari kalangan kafir kerana tidak tahu hukum Islam dan buta sejarah. Mereka ini patut dihumban kedalam lubang buaya kerana mereka hidup dalam dunia ini pun tidak akan memberi menafaat kepada rakyaat Malaysia.

Anonymous said...

Anuar dan ularmak pas yang sekongkol dgn dapigs yang telah mengajar anak-anak muda malaysia menjadi macam beruk di atas.

Anonymous said...

Inilah padahnya jika salah berguru...... dan berkawan..... serta tiada bimbingan n salah bimbingan....semata-mata utk ikut kemahuan diri sendiri kut........ tapi masih ada org yg berbangga dpt melahirkan individu sebegini....

Anonymous said...

Ya ....pembangkang semakin sesat

Anonymous said...

dua ekor lembu belaan PKR yg ada DNA babi hasil persenyawaan luar tabii semasa perarakan bersih 2.0

Anonymous said...

Benar statement pertama Zul nordin.Kalau di biarkan mcn ini lah jadinya. Paling aku tak tahan Nik Aziz kata dia tak sempat nak bagi karpal memahami hudud sepenuhnya, setelah 30 thn lebih dia mertarbiyah karpal.Aku cadangkan TGNA tarbiyah puak puak nuar.

Anonymous said...

budak-budak bebal

Anonymous said...

ini lah budak -budak yang bebal.

Anonymous said...

Saya dengar daripada kawan saya yang suka komen kat blog ini bhw majoriti daripada pengkomen adalah mereka yang bekerja sebagai despatch, peon, driver, tukang pungut sampah, cuci tandas dan sebagainya. Sebabnya kebanyakan mempunyai banyak masa yang terluang untuk singgah di blog ni dan menabur fitnah kat orang lain kerana gaji mereka rendah yang banyak mempengaruhi gelagat mereka. Kerana selalu membuat kerja sebegini, bergelumang dengan panas, najis dan sebagainya ditambah dengan kegagalan umno mengawal kenaikan harga, kuasa pembeli yang semakin mengecil kerana gaji yang rendah menyebabkan mereka sentiasa frust tonggeng. Lalu mereka balun lah apa2 yang disiarkan oleh blog ini. Majoriti masih memyokong kerajaan kerana percaya kepada sogokan dan penipuan yang mengatakan bahawa orang umno tidak dapat menolong semua melayu. kalau dapat membantu sekerat daripada orang melayu di Negara ini sudah mencukupi. Antara yang selalu dibantu adalah orang macam syed mokthar, mohd taib, khir toyo, zahid hamidi, ahmad maslan, papagomo, dan tidak terbilang lagi. asalkan orang melayu yang dapat menikmati hasil kejayaan dan penat jerih orang melayu lain pun cukup lah....

Anonymous said...

sapa yang hangpa kata pertahan islam? Pas kah? Piiirrrah. shiah dalam parti pun depa buat tak tau? depa lah pembiak shiah di Malaysia. depa hantar student belajar di Iran konon nak rampas kuasa ala Khomeini. hasilnya? padan muka depa kerana bodoh tak habis.Telan saja kan? tapi telunjuk buruk depa tu tetap kat UMNO.