Monday, April 28, 2014

MAHU ANAK ANDA HAFIZ QURAN DAN BERJAYA JADI IR DAN DR ? IMTIAZ MELAKA PUSAT PENDIDIKAN TERBAIK !



kalau tengokkan pada agenda imtiaz, jelas ianya memperlihatkan keazaman pengurusan imtiaz melaka untuk menjadi hub pendidikan tahfiz dan pendidikan terbaik untuk anak bangsa kita..

projek menjadikan penuntut sebagai hafiz quran beserta menjadikan anak anda menguasai bidang ilmu dunia pastinya menjadikan mak bapak teruja dengan konsep pendidikan lengkap macam ni..

ada hafazan , pelajaran konvensional,pemakanan lengkap dan berkualiti,  menguasai bahasa selain aktiviti sukan memanah,berkuda dan berenang yang mengikut sunnah rasulullah saw antara ciri lengkap pusat pendidikan terbaik imtiaz di masjid tanah melaka ni..

mohon sebarkan perkara baik mengenai pendidikan ini kepada seluruh rakan dan keluarga.

projek besar untuk bangsa melayu dan umat islam malaysia ini khasnya nak jadikan ANAK BANGSA KITA GENERASI ULUL ALBAB yang terbaik insyaallah ....




8 comments:

Anonymous said...

Insyaallah berjaya.

Anonymous said...

Pelajar pelajar imtiaz ini patut digalakkan berkhawin empat gap.

Anonymous said...

Harapnya juga YAB PM kita akan MEMPASTIkan Universiti Antarabangsa Albukhary (AiU) di Kedah tu TIDAK ditutup! Apalagi Univ. ini membantu anak-anak Islam global yg. miskin mendpt. pendidikan PERCUMA!

Bahkan kita perlukan lebih banyak Univ. spt. ini utk. mengambil juga anak-anak pelarian Islam, terutamanya anak-anak pelarian Palestin, terutamanya dr. kem pelarian di Jordan dan Syria [yg. sedang di kepung Pengganas pemberontak 'Islam', yg. sebenaqnya diketuai ejen Barat-Mossad utk. membunuh secara beramai (Genocide) pelarian Islam Palestin]. Kerana mereka dan anak-anak pelarian Islam lain, termasuk anak-anak Islam Syria, Iraq, Libya, Afghanistan, Yemen, Pakistan, Mesir dan dari benua Afrika sedg. disasarkan untuk diKURANGkan, secara Genocide rahsia (selain dr Genocide terangan melalui peperangan, Drone dan penjajahan BUAS), utk. diHAPUSkan ketururunan mereka, termasuk menjadi mandul dan dijangkiti wabak penyakit termasuk kanser- melalui pemberian bantuan makanan secara besaran (termasuk dr. Israel, yg. labelnya telah dipalsukan) serta suntikan besaran (kononnya utk. menghalang wabak penyakit), atau dijual oleh sindiket pelacuran/pornografi & perdagangan organ kanak-kanak - oleh ejen-ejen Barat-ZIONIS/Israel, di kem-kem pelarian, yg. menyamaq sbg. NGO-NGO, termasuk di bawah UN yg. dikuasai Barat-ZIONIS. Sebenaqnya jumlah umat Islam global mahu diKURANGKan melalui peperangan BUAS Barat-ZIONIS yg. berterusan di samping merompak kekayaan minyak-gas Dunia Islam!


Jadi sepatutnya, perjanjian TPPA tak patut disertai Dunia Islam spt. Brunei dan Malaysia kita (TPPA didominasi ZIONIS-Israel sebenaqnya, kerana mereka telah menguasai rejim Barat serta Singapura dan Mexico)– tolonglah dengaq cakap YAB Ayahanda Tun kita dan sepatutnya buatlah perjanjian perdagangan global spt. ini antara Dunia Islam dlm. OIC, termasuk bidang pelancongan, pendidikan ISLAM, menguruskan kem-kem pelarian Islam, perdagangan dan KETENTERAAN termasuk tentera pengaman OIC!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas kemuliaan hati ibubapa mertua serta YB DS Zahid/Hamidah dan para keluarga mereka , kerana mewakafkan tanah demi ALLAH SWT dan Islam/umatnya ini!

Harapnya bukan hanya 10 ribu , tetapi berjuta jenerasi Ulul Albab akan lahir, bukan hanya di Tanah Melayu ini tetapi secara global!

Dan perlu buat sebanyak sekolah Imtiaz mcm. ni utk. pelajar wanita juga (yg. bakal jadi Ibu kpd. jenerasi muda kita) serta sekolah Imtiaz antarabangsa, utk. mengambil anak-anak pelarian Islam global, termasuk anak-anak pelarian Islam Palestin, Syria Rohingya, benua Afrika dsbnya. Dan berkahwin campur sesama umat Islam-global, supaya jenerasi muda Islam global Ulul Albab, dpt. diperkukuhkan dan ditambah JUMLAHnya!

Makcik Sambal Belacan.

nasirwise said...

Salam YB Datuk Seri Dr Zahid

Setahu penulis, pusat ini hanya boleh menempatkan tempat yang amat terhad. Berilah peluang kepada lebih ramai anak anak.

Dengan bantuan Kerajaan Negeri dan link yang Dr Zahid ada, pembesaran sekolah boleh di lakukan segera.
Barulah ia memberikan impak yang besar.

Anonymous said...

Kalau cam gini lah sekolah agama esok esok semua cucu cucu koi masuk situ..tidak lah risau macam sekolah pondok yang macam sekolah tahun 60an..risau nak lepaskan cucu cucu yang berusia 12 tahun hidup sendirian..silap silap sekolah pondok terbakar nauzubillah..perbanyakkan sekolah macam ni koi sokong 1000%..for girls ada tak?

mat din said...

Setuju.manakala wanita pula tidak digalakkan berkahwin campur..

Anonymous said...

Ini adalah permulaan... harapan kita semua agar sekolah begini dapat diperluaskan dan diperbanyakkan lagi... oleh itu uztaz2 dan uztazah yang mahir adalah diperlukan... ataupun cikgu2 sekarang yang takde kerja bolehlah menambah ilmu mereka seperti Syariah Islam/Thanawi dan diserapkan dalam sekolah ini... Insya Allah...