Saturday, April 19, 2014

SAKIT OTAK PUNYA POLITICIAN : CIRIT BIRIT PUN SALAH UMNO !


sakit otak punya politician..
KLIK SINI

10 comments:

Anonymous said...

Cubalah fikir, buat apa UMNO nak buat hal macam ni??Tak ada kerja lain ke?
Kalau betul nak buat baik santau je...

Kalau BURUK SANGKA pun patut2lah..

Anonymous said...

Kurang ajar punya Cina Babi!!!

Terang2 kutuk Melayu tapi masih ada Melayu Babi jugak yang sokong Cina Haram Jadah ni!!

Bilalah Melayu nak bersatu dan tunjukkan Cina Pendatang Babi Haram jadah ni siapa tuan Negara ni??

Yang paling baik Melayu Puak Anwar Pendubur Tegar dan Puak N.ajis perosak Agama dan Bangsa mampos ikot puak Karpal Benggal Babi talibarot Brittish!!

Anonymous said...

Hanayooo awak lepas cirit beret lu boleh pakai tisu paper banyak jimat air looo. Patol bari dia tak pakai cebok dia calit dengan seketul batu bulat bulat punya..tulang tak boleh punya lu jangan buat jin marah, itu tulang makanan jin punya.Apa sipol bari lu pegi tanya nenek zah.

Anonymous said...

Not enough water to dish washing & food cleaning thoroughly lah. Who's to blame?

Tok Penghulu said...

.



Salam sejahtera semua .




.

Anonymous said...

Pr bodoh tadbir..
air tak de kat selangor..

QalamQabut said...

Weiii... Lu olang talak isi pelut ke? Wa cilit bilit lo... sulah 10 kotak tisu wa guna lo... Ayak talak, MB mau jimat, tunggu nanti posa balu ada.

Ini semua misti kasi salah UMNO ma. Mana boleh kasi salah sama Allah, nanti lu olang malah pulak. Mau share Allah pun sudah malah maaa...

Anonymous said...

Tak kan tak sedar lagi ar. Tukang masak tu tak cukup air nak memasak. Tak cukup air nak bersihkan bahan2 makanan mentah, tak cukup air nak basuh pinggan mangkok. Air pula tah tah tak cukup rawatan. Tu sebab mudah terkena keracunan. Salah siapa weh. Kerajaan Selangor lah. Jangan salah kan Katerer.

anti kominis dan DAPpigs said...

PAdan muka betina DAPpigs dan rakan2 kena cirit birit. Biaq dia rasakan azabnya disebabkan kerisis ayaq yang depa sendiri mula kan dengan mempolitikkan isu Langat 2 tahun 2010 dulu....

Aku Melayu Rasis said...

memang dasar cina celaka. dia berjimak dengan laki sampai perot kembong pun disalahkan umno!
pompuan tua kena monopose pun salah umno!
Lembu jantan stim pada lembu betina pun umno jugak yang salah!