Wednesday, April 2, 2014

SETUJU DENGAN KETUA POLIS NEGARA.


ada ayat paling simple untuk MH 370.
KLIK SINI

2 comments:

Anonymous said...

Media Barat/YIONIS yg. anti-ISLAM spt. CELAKANewsNetwork-FOCKNews-DailyMailJAHANAM-BBCELAKA itu memang disyaki dikuasai Mossad-CIA-MI6-NATO! Kat Malaysia ni ada ejen mereka dari EvangeliSStar dan MalaysiaKKKini, serta termasuklah DAPBANGKAI//PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean!!

Tapi, nasib baik ada Media Alternativ (label "teori konspirasi" adalah label si Illuminati Barat-ZIONIS utk. memburukkan dan menutup mulut Media dan mana-mana teori Alternativ), yg. cuba memberikan maklumat BENAR, termasuk dr. org. Barat sendiri, yg. amat bencikan kejahatan BUAS rejim Barat-ZIONIS/IsraHELL. Tapi malangnya, ada Menteri liberal Melayu tak lansung pedulikan maklumat ini - asyik nak dengar cakap rejim Barat!

Lihat artikel amat BERNAS dr. wartawan Jepun Yoichi Shimatsu, yg. menyambungkan titik-titik penting misteri kehilangan MAS kita ini, termasuk kemungkinan penglibatan si ZIONIS Soros/IsraHELL, bukan shj. utk. menjatuhkan Iran (Israel juga berpengkalan dgn. Submarine senjata Nuklear di Diego GarCIA) tetapi kerana dendamnya yg. lama, pd. YAB Ayahanda Tun Dr. Mahathir kita – di http://www.sovereignindependentuk.co.uk/2014/03/28/latest-posts-role-of-israel-and-soros-exposed-by-mh370-twin-jet-in-tel-aviv-top-10-veterans-stories-in-todays-news-march-26-2014-adl-deceit-sinks-judgeship-t/ , Role of Israel and Soros Exposed by MH370 Twin Jet in Tel Aviv , By Yoichi Shimatsu, March 26, 2014!

Dan ini berita seorang mangsa MAS, Philip Wood dr. IBM, yg. kononnya berjaya menghantar text rahsia, dan dikurung di Diego GarCIA, dan dari data taliponnya mungkin BENAR – lihat di http://beforeitsnews.com/alternative/2014/03/hijacked-ibm-engineer-successfully-dialed-out-of-diego-garcia-2928892.html , Engineer Successfully Dialed Out Of Diego Garcia, By Jimstonefreelance (Reporter), March 30, 2014!

ZIONIS DAJAL Soros serta Rockefeller, adalah dari geng Rothschild, iaitu ketua pemuja SYAITAN Illuminati yg. menubuhkan IsraHELL dgn. membunuh dgn. amat kejam secara beramai (Genocide) Bumiputera Islam Palestin, dan disyaki memulakan perang Dunia Pertama dan Kedua, serta membunuh Tsar Russia dan seluruh keluarganya, Pres. Lincoln dan Kennedy, Allahyarham Pres. Yasser Arafat, dan menjadikan Israel kuasa Nuklear, yg. paling bahaya ke atas Dunia Islam!

Dan si FBI/CIA/Pentagon-MI6-NATO (Barat), yg. sebenaqnya sudah dikuasai Mossad-Israel/ZIONIS itu, yg. juga mempunyai ejen tempatannya dr. PENGGANAS Red Bean/DAPBANGKAI/PKRPELIWAT, yg. kesemuanya memang tak habis-habis nak mengalih perhatian dunia dari bukti penglibatan Diego GarCIA di tengah Lautan Hindi itu!

Diego GarCIA ini sebenarnya adalah pengkalan tentera BAWAH TANAH- kongsi US-British-Israel-NATO yg. mungkin mengandungi senjata Nuklear (MAS disyaki di ‘hijack’ ke situ dulu, sebelum si Barat-ZIONIS ni bagi cerita palsu kat kita yg. MAS di'hempaskan' di Lautan Hindi, tetapi tidak akan dijumpai kerana Lautan Hindi itu sukar)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Korang tak tau Yow tai punya geng !

50,000 voa for chinese girls traced no exits ! Where?

They are groomed as surrogate mothers...They will produce illegal babies registered as citizens thru some technicals as Malaysian born babies given to local couples of families...

Just imagine numbers of voters in next 20 years...they will outnumbered locals..

Registration could be in constituency where their numbers can defeat locals in political elections..

Ini idea Yahudi....far reaching ! Upah surrogate can be PAID...money no HAL...

so those in powers Beware of these Crows Babies...

...Abu Ahmed a Muslim Israelite...