Thursday, April 10, 2014

SOALAN : SETUJUKAH ANDA PEJABAT AHLI PARLIMEN PEMBANGKANG DIPINDAHKAN KE ZOO TAIPING ?


jika setuju..
apa rasional nya ?

jika tak setuju..
apa rasionalnya ?

mungkinkah jika cadangan ini direalisasikan, maka persatuan babi akan melakukan demo membantah tindakan gila babi ahli parlimen pembangkang yang menggunakan terma 'gila babi' dalam parlimen yang seterusnya menghina puak babi itu sendiri...

17 comments:

Anonymous said...

aku setuju sekiranya pagar di sekeliling zoo itu dinaik taraf daripada chain link kepada pagar elektrik bervoltan tinggi.
Kalau ada yg panjat pagar cepat mampus.

Zakiera Zakie said...

kalau dibiarkan situasi ini dalam parlimen, tak mustahil suatu hari kelak akan berlaku sebagaimana di parlimen Taiwan.

Anonymous said...

ntah apa punya perangai cina2 DAP ni....kalau rasa nak jaga anak...tak payah jadi ahli parlimen....duduk rumah jaga anak...mangkuk ayun punya MP.

Anonymous said...

Setuju sangat-sangat tapi syarat setiap Pelawat kena faham bahasa kaum pendatang Cina.

Anonymous said...

Aku tak setuju sama sekali... Zoo Taiping tak sesuai buat mereka-mereka ni. Aku rasa yang cukup sesuai untuk tempatkan mereka ni adalah di KANDANG BABI MEGA di Sepang. Tempat tu berada dalam kawasan Hanipa Maidin, pasti mamak hanipa tu setuju 100% dengan cadangan aku ni.. muahahahaha

Otak geliga said...

saya TAK SETUJU sbb akan menganggu binatang2 kat zoo taiping tu nanti....saya bukan apa, takut privacy, keamanan n keselesaan binatang2 kat situ terutamanya babi hutan akan cuba dirampas oleh homo2 yg baru masuk n mengaku lebih educated dr binatang2 lain....dah la babi jlnpun tunduk sbb malu dia babi, masuk homo2 educated ni karang, terus jalan mengundur pulak babi2 kat Zoo Taiping nnt.

lgpun persatuan monyet, kera, siamang, gorila atau apa2 jenis primatpun pasti akan menentang usul ini sbb suara homo2 baru ni lebih lantang,bingit dan memekakkan dr suara lolongan primat2 lain.

oy ye, homo2 baru ni jugak akan rampas kedudukan haiwan2 popular yg buat pertunjukkan utk pengunjung....siapa yg nak dipersalahkan pd masa tu?....takkan trainer kot.

Anonymous said...

Buat ape hantar ke Zoo..buat menyemak jer orang ramai nak melawat, bawak anak2, santai kat sana nak ajar anak2 mengenali haiwan, bukan nak tgk MP yg berperangai mengalahkan haiwan, dungu tak bertempat.....Elok lemparkan aje kat mana-mana kandang babi...sesuai sangat la pasal diorang pun suka berkawan dgn DAPigs, jaga babi kat situ..itu jer layak utk diorang ni....

Aku Melayu Rasis said...

Kalau AP BN ikut rentak diaorang, maka semakin galaklah. Mohon jangan dilayan. Buat-buat tak pandang sudahlah. Mereka ni sengaja mintak perhatian.

Anonymous said...

lebai pas pon taknak gst, potong tangan kang kang kangggg,memang tak ada agama orang pas ni, gst tu kira zakat dalam islam. gap kalau pergi kawasan taman perumahan cina siap kepong pagar security Nepal dekat 10 orang, boleh pulak diaorang pakat pakat bayar, tak kan nusery jaga babi nak bagi parlimen urus. hantar kat ladang haiwan zoo afrika.

Anonymous said...

SEUJU sama sekali GAP! Kerana perangai memang mcm. BINATANG BUAS - patut diKANDANGkan!

Puak KAPIRBUASDAPBANGKAIBABI ni tentu akan melahirkan keturunan jenis BABIBUAS juga!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Bawa anak itu ada mesej dan simbolik yg nak disampaikan....iaitu mereka sedang berjuang untuk generasi bangsa mereka yg akan datang! Mereka sanggup tunggu walaupun berapa lama...orang melayu perlu bangkit dari tidur...kita sudah tidak ada banyak masa.

Anonymous said...

LETAK SEKALI DALAM KANDANG SINGA. BIAR SINGA NGAP....KURANG SIKIT MAKHLOK YANG MENYONDOL NI.
KAMI YANG GAJI CIPUT NI PUN BOLIH HANTAR ANAK KE PENGASUH. APA PUNYA BINGAI MP DAP BABI NI....DAH KEDARAH DUIT KIRI KANAN PUN MASIH KEMUT. INILAH BANGSA YAHUDI ASIA... DIBERI BETIS NAK PEHA.
KALAU SPISIES NI TERSESAT MASUK HUTAN...KITA SUMPIT BIAR MAMPOS. HIDUP MEREKA NI MEMPORAK PURANDAKAN NEGARA INI. TIDAK MEMBAWA KEBAIKAN LANGSUNG.
SAYA AKUI SEJAK KEBELAKANGAN INI ENTAH MENGAPA SAYA BEGITU MEMBENCI BANGSA INI.

anti kominis dan DAPpigs said...

Aku tak setuju dengan cadangan GAP tu sebab takut binatang2 kat zoo Taiping akan mengalami kejutan budaya - terperanjat - sebab perangai cina2 DApigs tu lebih terok dari mereka. Aku sokong kalau kita rendam saja depa kat dalam tasik kat Taiping Lake garden tu. Bukan dalam pun, paras dada itik saja.....

Anonymous said...

Makan Babi Haram peel serupa Babi haram!!

Anonymous said...

Letak dia org sekali dlm kndang babi...sebad dia org pon species babi juga..

Anonymous said...

Dah jadi macam sarkas di buatnya oleh pihak pembangkang. Dan mereka lah pelakon sarkas yang tersohor. Tangkap dan hantar balik ke negara asal mereka. Biar nak kecoh buat tempat lain jangan di Malaysia. Ingat pandai rupanya pendek akal dan tak senonoh macam kerbau pendek...

Anonymous said...

antara puak cina pemakan babi dng babi, aku rasa babi lagi mulia sbb babi tak pernah engkar dng ketentuan Allah atas kejadian dirinya babi..