Thursday, April 10, 2014

STAFF HONG LEONG BANK AMAT RASIS ! BOIKOT !



Semalam, blog ini memaparkan berita tentang satu laporan polis dibuat oleh seorang lelaki Melayu yang merupakan kerani di Hong Leong Bank, Taman Sri Tebrau, Johor Baru. Dalam kes tersebut,  kerani tersebut telah ditukarkan ke Hong Leong Bank Kuala Lumpur tanpa sebarang alasan walaupun telah 28 tahun berkhidmat di bank cawangan tersebut.

Permintaannya kepada seorang wanita yang merupakan pegawainya, Liaw Chow Wan, bukan sahaja ditolak, bahkan diherdik dengan kesat bahkan mengeluarkan kata-kata yang menganggap semua MELAYU ADALAH BODOH!!! (BACA DI SINI)

Seperti yang dijanjikan, wajah pegawai bank yang bernama LIAW CHOW WAN dipaparkan bagi memudahkan mana-mana pihak yang mahu bersemuka dengan pegawai bank tersebut dan bertanyakan maksud sebenar MELAYU BODOH seperti yang diucapkannya kepada kerani Melayu tersebut sehingga satu laporan polis dibuat terhadapnya.

12 comments:

Freethinker said...

Sudah sampai masanya untuk orang melayu bersatu .

PakKaduk said...

memang bodoh pun...cuba tengok masalah besar ni...

http://dinturtle.blogspot.com/2014/04/panazzzzz-500-pengkhianat-negara-akan.html

Anonymous said...

Saya telah menutup akaun bank saya di HLB...

Anonymous said...

En Abdul Hadi bin Awang

Saya ini ingin bertanya kepada encik Hadi. Kalau Umno menjadi kafir kerana kononnya Umno menolak perlaksanaan hukum Hudud seperti yang dihukumkan oleh para ulamak tersohor dan ulamak muktabar dalam Pas. Tidak kah PKR dan DAP juga jatuh kafir bila mereka secara terang mengatakan " TIDAK " kepada perlaksaan hukum Hudud.

Saya berpendapat kalau berpegang kepada hukum yang dibuat oleh para ulamak tersohor dan muktabar Pas, maka nampaknya hanya pengikut dan penyokong Pas sahaja lah yang berpeluang masuk syorga sedangkan kami-kami yang menjadi ahli atau penyokong UMNO, PKR dan DAP yang walau pun sembahyang tunggang terbalik serta berpuasa menahan lapar bagai nak putus tali perut tak ada peluang langsung nak mendekati syurga.

Siapa yang tak adil ? Adakah tuhan yang tidak berlaku adil kepada kami ATAU para ulamak muktabar Pas yang memegang anak kunci syurga yang tidak berlaku adil kepada kami. Wallahualam.

Mohon En Abdul Hadi bin Awang dan En Nik Abdul Aziz bin Nik Mat menjawab di mana-mana saluran media untuk menghilangkan keresahan di hati kami.

Lebai Malang

AwangLiku said...

Cina2 sekarang ni memang BANGSAT..harap KDN jangan tido..jangan berulang 13 Mei 1969..aku tunggu je dah lama simpan dendam ni..

Anonymous said...

YA ALLAH! Malaysia nikan NEGARA ISLAM!

Apa kejadahnya penghinaan ke atas umat Islam/Melayu boleh berleluasa kat M'sia ni?! Takkanlah tak ada undg-undg SHARIAH dan PERSEKUTUAN yg. boleh MENGHUKUM penjenayah-penjenayah mcm. ni, sedgkan ISLAM agama Persekutuan - dan hukum seberat-beratnya, termasuk si KAPIRDAJAL RASIS mcm. ni bawah undg-undg Syariah, mcm. kat negara Arab tu!

Pemimipin Islam PENGKHIANAT yg. benarkan ini berlaku - semoga ALLAH SWT hukum PENGKHIANATAN mereka ni!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Belum pegang tampuk pemerintahan Malaysia, CINA2 KOMUNIS SIAL NI DAH BERANI KATA MELAYU BODOH....bayangkan kalu CINA2 SIAL BABI dah jadi kerajaan. KDN jangan tido,jgn jadi 13 Mei sekali lagi. Aku dah bengang dgn CINA2 KOMUNIS NI.

tobeng said...

Betullah kes 500 cina pengkhianat negara yg koyak pasport buang kerakyatan Malaysia diterima balik oleh zahid hamidi sepatutnya jadi isu besar yg wajib dihilightkan oleh semua blogger Melayu.

Nakharrromm punya hong leong

Anonymous said...

Kebanyakan Cina Cina di Malaysia sudah nekad untuk memusuhi Melayu dari dulu lagi.Kenapa Melayu sekarang amat lemah dan bagi muka kepada khafir2 harbi ini.Kita dihina sana sini berserta sokongan dari pecacai PAS dan PKR ,oleh orang Cina.Contoh kempen PRK Kajang membuktikan Anuar Ibrahim memperlekeh orang Melayu didepan Cina.Kalau di Arab Saudi dan Indonesia dah lama mereka2 ini kena keronyok.

Anonymous said...

Harap boleh buat kain rentang.." Please don't come back to Tanah Melayu" pada yg dah koyak passport tu..
Apasal xnak balik China!

Anonymous said...

Hadi n Nik ajis ni iblis la. Apa la u nak ambik pot dengan depa ni. Memang dah tugas iblis bagi orang islam sesat. Tengok muka depa pun tau. Tak de seri.

Jack said...

Apa cite sebenarnya ni bro. Kasi info sikit.