Friday, April 18, 2014

TUN M CADANG TAMBAK JOHOR DIROBOH ! GAP DAN RAKYAT SETUJU 1 JUTA PERATUS !


tun m mencadangkan agar tambak johor diroboh dan dan digantikan dengan jambatan persahabatan..

yes setuju 1000000 %.

dulu kita dah nak buat jambatan bengkok, tapi ada orang dah batalkan selamba je...

kepentingan jambatan bengkok ini adalah penting untuk pelabohan di belah kita.

roboh tambak johor, air dari belah kanan boleh mengalir semula dan mampu menyebabkan kenaikan paras air di sebelah kiri tambak naik semula.

pengaliran ini kemudiannya membolehkan kapal besar berlabuh di PTP yang menjadi tunjang sektor pelabuhan di selatan malaysia..


17 comments:

Anonymous said...

2 kali TM silap. 1 lantik nuar TPM hancur hampir tergadai Malaysia soros punya angkara dan Naib Pengerusi IMF tu si nuar Allah nak selamatkan Malaysia x pinjam duit IMF mengamok sinuar 2. lantik mertua KJ..lagi hancur..nak tunjuk baik lepaskan nuar dri penjara...las2 nie la balasanya..kesejahteraan malaysia x aman dek kerana nak tunjok baik konon jd PM pon macm xde konfiden.jambatan yg dlm rancangan senang2 je dibatalkan takut sangat dgn negara jiran..jdi mangsa org yg ambil alih tampok pentadbiran skarng.tonggang trbalik nak sejahterakan negara

Anonymous said...

Yg selamba batalkan dulu fikiran dia yg bengkok.... Fikiran cetek...

Anonymous said...

JADILAH..JADI PM SEKEJAP..TETAPI DAH DAPAT TUNJUK VETO POWER...AKU ADA KUASA, AKU PM....
TETAPI TUN MAHATHIR IS A FAR SIGHTED MAN.....THE BEST PM EVER.
TAK PERNAH NAMPAK TUN TERTIDUR PUN..........

Anonymous said...

Tanya KJ dulu dia nak kasi ke tak

Anonymous said...

Hutang Mamakutty kepada Syed Albukari belum selesai kut?

Elok ditambak tanah seluruh Selat tu dan tak payah buat jambatan seterusnya.

Anonymous said...

Tun M The Best!!!

Anonymous said...

KJ yang mana??

Si Kaki Juboh = KJ aka Pendubur Tegar aka Al-Jubs ka bro???

Kahkahkah....

Anonymous said...

Anonymous 8:02....

Tanya KJ? You Shut Up!..ha...ha..

Jack said...

Salute Tun....Najib!!!!....tunggu apa lagi? ROBOHKAN TAMBAK JOHOR!!!

Anonymous said...

For the better good for Johor, especially JB, close the JB CIQ and break the Causeway. No sentiments, please. If the Singapore refused, then there will be half-Causeway; a jetty for Singapore fishing enthusiast?

Zul Baha said...

Tun M bila dia cadangkan sesuatu mesti bersebab..Contoh dah banyak dan kita sebagai Raayat Malaysia secara langsung or tidak dpt faedah darinya.....bukan kerja semborono .

Rakyat Malaysia said...

Antara Mahathir , Najib dan Pak Lah ..... yang terbaik tetap P Ramlee .



......... said...

Ada pepatah mat salleh berkata...
Bagaikan bergusti dgn sekor babi
dikandang babi. yg seronok babi kita yg keletihan... bergelumang dgn lumpur habis kotor satu badan... pada aku tu lah pencacai pr mcm babi dalam kandang tak pernah kenyang tak akan cukup terutama yg cina

......... said...

Ada pepatah mat salleh berkata...
Bagaikan bergusti dgn sekor babi
dikandang babi. yg seronok babi kita yg keletihan... bergelumang dgn lumpur habis kotor satu badan... pada aku tu lah pencacai pr mcm babi dalam kandang tak pernah kenyang tak akan cukup terutama yg cina

Unknown said...

Benar

Unknown said...

It takes one to be one YES

Unknown said...

Count me in