Friday, April 18, 2014

KUALITI BAHAS..PRESIDEN PKR.. HMM LOW CLASS !

16 comments:

Anonymous said...

ikan sepat cap kipas...memang tersangat lah low klass...haprak bakal MB Selangor....

Anonymous said...

She knows nothing ..... just a puppet for the husband....dan elemen untuk meraih simpati untuk penyokong penyokong yg tahap mentalnya sama macam dia jugak...Bakal MB Selangor?? Elok jugak....biar jahanam Selangor terus..

Anonymous said...

Mana ada kualiti dia ni....hanya boleh jadi wakil rakyat kepada penyokongnya yg makan rumput...

Anonymous said...

makahai!!! tu je yg org kajang boleh dapat? nak bahas usul ke nak cari mana adun2 pembangkang (bn)? hek eleh, hoi orang kajang, bodoh la korang, sepat kering yg jd topeng anwar ni jugak yg korang nak. dia ni bukan cerdik manapun. kalaupun cerdik, tak akan lebih belit berbanding laki dia!!!

Anonymous said...

Aku sokong Wan Jijah jadi MB Selangor ganti Khalid al-Gagapi. Cepat sikit Selangor jadi negeri maju ranking no. 12 dalam Malaysia ni. Baik sikit dari Kelantan Darul Berhala...

Anonymous said...

NO class...kalau macam ni duduk kat rumah main dengan cucu cucu je lah lagi baik...mengabehkan boreh jo....

Jack said...

Karrrrrtuuuuuunnnn!!!!

benciPKRDAPAS said...

Nek Jah ni dah nyanyuk & tak ada tokoh langsung nak jadi YB.. nak berdebat pun tak mampu.. silap2 boleh terus menangis sambil mengipaskan dirinya yg tak panas tu. Lebih baik Nek Jah tumpukan pada keluarga.. anak, cucu & laki si kaki meliwat tu.. kesian Atuk Nuar, dah nak ke penjara pun..!

Anonymous said...

Kalau tak ade idea nak cakap yang bermanfaat....lebih baik diam!!!..... kan nabi kita sudah pesan.... tak nak ikut !!!...

Anonymous said...

Kesian..
Pemimpin negara? Ketua rakyat? Can you believe this?
Anon 12.57.. U are right. M wit u..
Dia bukan Pemimpin tapi seorang perempuan yg cetek ilmu politik dan perlembagaan. Nmpk sgt.
Tadak sapa2 bn nk cabar debat dgn dia ka. 'presiden' kononnya..

Zul Baha said...

Apa kebendaah siJijah nie nak usul nie??....MB Selangor??..nampak nya Makin Jahanam lah Darul Ehsan..

Anonymous said...

Oi khalid..air mn..oi wan jijah..g tnye laki ko..mn air kt sel ni..mnyushkn org btul pr taik ni

Anonymous said...

Dia ni bahas macam kat kedai tomyam.

Anonymous said...

KAHKAHKAHKAH!!! Memang PELAWOK! Sama je dgn Ah Nua si JOKER Malaysia!

Anonymous said...

Mcm mak nenek

Anonymous said...

kesiannnnn org kajang....dapat adun , tahap ikan sepat kering jer.....!!!!