Sunday, April 27, 2014

WAJAH TERBARU LEE KUAN YEW... MELAYU JANGAN LUPA SEJARAH PUAKA NYA !


di atas wajah terbaru lee kuan yew..

apa yang berlaku sekarang ( yakni ) perangai cinabeng dap ,dong zhong dan lain lain adalah siri kelangsungan semangat lee kuan yew yang diperbaharui..



di bawah...


lee kuan yew memakai songkok pada 1965.

HANYA DENGAN MEMAKAI SONGKOK, LEE KUAN YEW BERJAYA MEMPERDAYA MELAYU.

SEBAGAIMANA DULU, BEGITULAH SEKARANG.

dap sekadar petah bercakap mengenai umar abdul aziz, petikan ayat quran dan geletek politik cinabeng ini begitu STIM didengari oleh pengikut melayu pakatan...

lee kuan yew melawat kg tani (entah wujud lagi ke) sewaktu kempen pilihanraya.

selepas membawa keluar singapura dari tanah melayu, sekali lagi psywar politik cina digunakan.. orang melayu juga diberikan jawatan presiden pertama singapura.

inilah dia gula-gula awal dan kaedah biasa cina untuk tangkap jiwa melayu yang lemah..

namun selepas itu apa yang terjadi kepada melayu singapura ?

hari ini perkara dan gimik yang sama dilakukan oleh DAP,anak haram PAP.

DAP ditubuhkan oleh lim kit siang, bekas setiausaha akhbar kuan yew.

sejurus singapura (PAP) diterajang keluar dari malaysia, DAP ditubuhkan.

mereka melakur adegan dan tuntutan yang sama.
menghapuskan artikel 153 perlembagaan persekutuan.
menghapuskan sistem demokrasi malaysia.
menuntut kepada perubahan sistem baru 'malaysian malaysia'.

ANAK BANGSA, JIKA KAMU MAHU KITA BERJAYA JANGAN LUPA PADA SEJARAH KITA.

35 comments:

Anonymous said...

Rupa pun dan nak sama macam ariel sharon menjelang kematian.

r0 said...

Pencacai PR...
Tolong lah fitnah yg Tun M pakai susuk or buat pembedahanan plastik etc. buat gambar buat cerita etc...

Untung tun M bila ramai yg fitnah kat dia. Masa kira dosa pahala, pi kutip pahala orang lain.

Anonymous said...

Nang Boti Nang..Kuie boti kuie...olang tak selupa olang..antu tak serupa antu..itulah Lee Ka Yu.

Mak Bedah said...

Pada zaman Lee Kuan Yew banyak perkara yang aku benci pemimpin PAP ini tetapi aku masih bersekolah rendah, tidak berdaya untuk bertindak aktif; membuat pemerhatian terperinci terhadap cara pemerintahan PAP menghindarkan semangat parti kebangsaan Melayu Singapura atau Umno. Yang masih jelas sekali adalah taktik mereka menghalau dan mematikan kehidupan parti Umno.

1. Sehingga ini hati aku pilu apabila aku dengar lagu kebangsaan ‘Negara Ku’ Malaysia dimainkan di televisyen Malaysia sudah hilang di fikiran sanubari ini. Sungguh teruja, tanah air ku tanah Melayu. Sayu hatiku lagu kebangsaan ini mengingatkan zaman kecilku. Aku tak sedar air mata menitik dalam kepiluan.

2. Pada masa dulu aku tinggal di kampong Geylang Serai, semasa di sekolah tiap-tiap pagi selalu terasa benih kesayangan Negara ku bumi tanah Melayu yang aku pijak dan dibesarkan. Lagu Negara Ku memanggil manggil anak bangsa ku mempertahankan kedaulatan tanah air Persekutuan Tanah Melayu.

3. Selepas tahun 1965:
Aku sangat degil untuk menerima lagu kebangsaan ‘Majulah Singapura’ apabila Singapura berpisah dari tanah Melayu.

4. Ramai pemimpin Melayu yang berhampu bodek dengan PAP apabila parti ini menang. Dalam PAP ramai pemimpin Melayu yang tumbuh segar jadi pembelut Melayu.
Contohnya:
Othman Wok
Muhammad Haji Yaakub
Yusuf Ishak
Rahim Ishak dua beradik dan ada ramai lagi.

Sekarang Singapura sudah jadi negeri diperintah oleh orang cina. Dimana-mana aku dengar mereka bercakap bahasa mereka. Semua tempat tinggal rumah bungalow, kondominium, dibolot oleh bangsa mereka. Kaya raya dengan kereta mewah.

Orang Melayu sedikit saja yang kaya raya. Mereka menyokong PAP. Ramai orang Melayu sekarang terlibat dalam dadah, penjenayahan, pelacuran dan bunuh diri pun ada.

Anonymous said...

Mcm jerangkong dlm almari daaa....

Anonymous said...

Muka Lee Kuan Yew ada imbas hantu jerangkung.

Anonymous said...

kenapa ziarah pengkhianat melayu.

Anonymous said...

kenapa ziarah pengkhianat melayu.

Unknown said...

Bersatulah wahai orang-orang Melayu di Malaysia. Malangnya PKR telah memecahbelahkan penyatuan orang Melayu.... PKR....perlu dihapuskan kerana telah meracuni peikiran sebahagian besar orang Melayu....

Anonymous said...

MAYAT NI MASIH HIDUP,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
PUJAAN KIT SIAL . EX BANDUAN GUAN ENG SIAL KIT SIANG

Anonymous said...

Dulu Lee Kuan Yew tipu melayu hanya dengan pakai songkok. Sekarang pemimpin DAP tipu melayu Pas dengan pandai memetik beberapa ayat quran dan hadis dalam ceramah depan pak2 lebai Pas.

Melayu mudah lupa sebab itu lah melayu senang kena tipu.

Anonymous said...

Kira ok lah Cinabeng LKS tad bir Singapura sahingga ari ni taraf hidup Dan ekonomi mereka sudah jauh ke depan.

Kalau masih sebahagian Malaysia, agaknya Iskandar pun tak jadi. Semua miskin sama-sama.

Apa yang Mamak Bagi Malaysia samapai kita ke belakang?

Mana lah pi kekayaan negara yang Ada minyak, kelapa sawit, getah, bijeh timah, Dan GST?

tobeng said...

Melayu tipikalnya kan memang begitu.Mudah terpedaya dengan penampilan luaran dan kata2 manis.

Kalau pakai serban,kopiah,jubah sikit disangkanya org alim,ulama,ustaz,wali atau ahli pas..
Kalau pakai songkok disangkanya umno(Melayu sekarang punya persepsi)

Kalau kapir petik ayat quran sikit,sebut nama nabi sikit disangkanya dah dapat hidayah dah nak masuk Islam dah..

Begitulah sebaliknya...

Jadi nak tipu Melayu cukup2 mudah...semudah negro nak baham pompuan Melayu..

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal said...

Ini semua salah B.A.B.I aka Bang Non Al Juburi, Wal Liwati Ad Dajal dan parti Keldaian PAS-pis-pussy....disebabkan kemarok nak jadi PeeeMmmm dan perti pemerintah, depa sanggup jual perpaduan melayu

Pitam Sink said...

teruknya dia sekarang nie..!
tinggal kulit & tulang jer!

Anonymous said...

melayu perlu berubah, banyak berilmu dan tahu fakta sejarah, melayu harus sedar, negeri ini asalnya namanya Tanah melayu, yang sekelilingnya namanya gugusan pulau melayu, cuba lihat rupawajah kita, datang dari Malaya ke,south Thailand ke, laos ke, Cambodia ke, Indonesia ke, borneo ke , philipina ke, kita semua melayu, semua kulit sawo matang, hidung pelepah nyok, pendek tak berapa tinggi, tapi yang lain yang cerah, yang gelap, tinggi lampai, itu bukan asal melayu, dimana tempat melayu kalau bukan di gugusan pulau melayu, tahu lah kamu melayu, tempat asal mu adalah di gugusan pulau melayu, berusahalah untuk majukan gugusan ini demi untuk melayu..cina dan india ada Tanah air asal mereka, dan ada tempat untuk pergi, tetapi melayu,,,inilah Tanah air mu..

Anonymous said...

Melayu Singapura jadi 4th Class..

Kelas pertama Cina Singapura..

Kelas Kedua Cina dari Malaysia, China, Hong Kong dan Taiwan yang di beri Kerakyatan.

Kelas Ketiga Keling Singapura dan Warga Asing yang diberi Kerakyatan dari India, Filipin dan lain2.

Kelas kaEmpat Melayu Singapura.

Melayu Malaysia berhati2. Melayu pembangkang berhati2 jgn termakan hadutan pemimpin kamu yang berkepentingan peribadi.. Berhenti jadi bodoh. Saperti kami menyesal tak sudah.

Cina memang rasis dan bijak melenyapkan bangsa lain secara systematic.

-Anak Melayu Kota Singa-

Unknown said...

Orang melayu nie buta sejarah, dah terhatuk baru nak menadah...anwar ibrahim dijadikan ketua oleh kaum cina semata-mata kerana anwar boleh memberi dan mnerima apa sahaja, mengunyit depan blakang pun boleh!

Ini Cina lahanat Babi punya cerita;

Andrew Khoo, co-chair of the Malaysian Bar Council's Human Rights Committee, wrote recently in an op-ed in The Wall Street Journal that Mr. Obama should use his public appearances in Malaysia to "note the sorry state of its human rights and call for greater respect for civil liberties."

1.yang kuat memfitnah dan menipu adalah kaum cina

2.yang kaya raya di malaysia kaum cina

3.yang mempunyai sekolah cina diiktiraf kerajaan didunia - kaum cina malaysia

4.yang tak suka hudud - kaum cina - padahal mereka jugalah yang menjerit macam babi negara nie rasuah, jenayah dan berbagai lagi.

5.yang memberontak menggunakan senjata dan kekerasan -komunis dan kongsi gelap -kaum cina -kini mereka memperdaya kaum bumiputra dengan agenda politik tersembunyi mereka.

6.kaum yang tidak bertamadun (barbaric),tidak ada sopan santun,adab, anti islam dan mudah lupa kesenangan yang dimiliki; kaum cina juga

7.kaum yang suka menjerit terpekik terlolong macam babi ini jugalah yang mengatakan;

"note the sorry state of its human rights and call for greater respect for civil liberties."

Barsatulah melayu!

Anonymous said...

Yang akan mematikan Malaysia ialah Rasuah org2 Melayu yg malas, nak kaya cepat , melawan peraturan alam semesta. Yang terdepan dlm hal ini ialah Mahathir Kuti, pakai nama melayu untuk songlap duit rakyat itupun dari yg termiskin.

Anonymous said...

Udah rupe mayat hidup dah puaka cina nie.

Anonymous said...

GAP..ko cetak gambar ni letak kt markaz PAS Taman Melewar.. sure nnt macai2 PAS akan dtg menyebah.. muka cina tengkorang idup nih..

Mat Sabu akan sembah jilat tokong sekor ni demi mempamerkan kecintaannya pd DAP dan Pakatan Haram...

jgn kita hairan Melayu skrg sudah xde apa2 rasa lg.. kalau ckp bab bangsa nnt teruklah kita kena maki.. bangsa lain ckp bab bangsa ok xpe..kita mesti support..

so Lee tengkorak ni akan jd sumber kekuatan Cina2babi Malaysia.. demi kelangsungkan kiasu dan menguasai tanah Melayu dibantu oleh talibarut2 Melayu moden.. dlm PAS dan PR...

syabas... Melayu..gadailah semua yg ada baru lah dikatakan tak menindas...

Anonymous said...

Cerita ini cam nak benamkan rasuah UMNO dgn isu2 perkauman. Malabari Dajjal.............

salim hasan said...

CE COMPARE DGN TUN MAHATHIR,TUN KELIHATAN SEMAKIN TUA SEMAKIN HANDSOME,USIA KEDUA NYA TAK JAUH BEZA .APEK BANGSAT NI KALAU TAK SILAP 5 KE 6 TAHUN TUA SIKIT DARI TUN,TAPI DAH RUPA ZOMBIE.ITU LAH BEZA ANTARA PEMIMPIN YG JUJUR DAN PEMIMPIN YG KUAT MENIPU DAN MEROMPAK HAK ORANG LAIN ,SINGAPORE TU HAK MELAYU TAPI DIA ROMPAK DIJADIKAN HAK BANGSA DIA YG CUKUP HARAMJADAH TU,MUNGKINKAN ALLAH NAK TUNJUK PADA KITA SEBAGAI PERINGATAN NYA.

Anonymous said...

Yang membezakan kita dgn dia ialah kita ada tuhan .... Allah swt. Apa salahnya bgn tengah malam berqiamulail solat tahajud solat hajat solat witir serta solat2 sunat yg lain ..... memohon & menadah tangan... bermunajat kepada Allah. Insya'Allah tidak akan disia-siakan permohonan kita.
Kalau kita rasa kita umat yg lemah dan sering teraniaya ... kenapa
mesti bertangguh ... usaha doa &
tawakal ... Allah pasti tunjukkan
jalan.

Anonymous said...

Yang membezakan kita dgn dia ialah kita ada tuhan .... Allah swt. Apa salahnya bgn tengah malam berqiamulail solat tahajud solat hajat solat witir serta solat2 sunat yg lain ..... memohon & menadah tangan... bermunajat kepada Allah. Insya'Allah tidak akan disia-siakan permohonan kita.
Kalau kita rasa kita umat yg lemah dan sering teraniaya ... kenapa
mesti bertangguh ... usaha doa &
tawakal ... Allah pasti tunjukkan
jalan.

Anonymous said...

Lky boleh diklonkan,boleh lahirkan seribu lky. Sapa cakap dap tak boleh jadi pm,jadi agong pon boleh. Jaga air money. Diklon kan lepas tu masuk dalam perut anayu,dibela cara melayu pemikiran macam dap atau colek yang asal ganti dengan klon macam cerita filem fiksen pulak.

Anonymous said...

pr baru saja beberapa hari memerintah negeri tapi rasuah dah berlaku sana sini apasal tak bising, bisu ke buta hati?
cakap tak serupa bikin...inilah typical pr dari pemimpin hingga ke macai.

Anonymous said...

abg knl x siapa yg dlm gmbr tuh....
?

Anonymous said...

apa apa pun, MELAYU MEMANG BODO....especially yang ada dalam PAS....

Anonymous said...

Bangkai bernyawa next turn LKS pulak.

Anonymous said...

melayu o melayu ...

masih lena dibuai mimpi sejarah silam , masih berangan jadi tuan ditanah sendiri, hakikatnya kini hampir jadi pengemis dinegara sendiri ..

melayu o melayu
sejarah silam jadi kenangan , tapi tak mahu belajar dari sejarah ,
melayu o melayu
kalau tak mahu sedar dan berubah serta bersatu hari , tunggulah hari kehinaan dan tangisan darah sekalipun tiada gunanya lagi ,

istana maimun di Aceh
istana melayu di singapore
institusi melayu di Pattani
melaka yang terhina
melayu bertebaran lari ke sana sini...

melayu o melayu

Anonymous said...

cina asal pendatang datang Tanah melayu nak tongkang , cuma bawa cawat ..
kini jadi boss , jadi taukeh , jadi menteri , jadi otai !

bukan perkauman, tapi ini hakikat !!

kewarganegaraan yanga da pun dari hasil sedekah dan pengorbanan bangsa melayu , kalau bangsa melayu tak bagi dahulu ..alamat hingga kiamat bangsa cina status pendatang!
tapi cina ni cerdik, akal mereka cergas , tak macam melayu yang walau duduk dihalaman sendiri masih mengemis, tahunya cuma minta subsidi dari kerajaan, sikit-sikit salahkan kerajaan ,

bangsa melayu, walau gayung ditangan ..masih harapkan orang utk tolong ceduk air !

cina tak gagah mana , cuma melayu yang lemah dan terlena dalam mimpi yang tiada akhirnya!

Anonymous said...

Sultan bolkiah ini tak sedar kah yang dia sedang berjabat tangan dengan orang yang bencikan Islam, orang melayu, raja melayu.Kalau lee kuan yew boleh dan ada kuasa dah lama sultan bolkiah ini pun jadi merempat d brunei. Dia akan bawa masuk 10 atau 20 juta orang cina dari china d brunei dan tiba2 dah jadi majoriti. Ikut democracy ala orang greek ribu tahun dulu, yang dapat ini consep atas dasar satu bangsa saja.

Anonymous said...

Ok

Anonymous said...

Jangan mudah terpedaya dengan bangsa China mereka ada lah Yahudi versi timur. Semasa susah & belum ada pengaruh, mereka sanggup jadi pelacur & angkut najis dan hidup berpura2. Bila mendapat peluang menipu/memperdaya Melayu, mereka akan belasah peluang @ kekayaan malahan akan rampas kuasa untuk memusnahkan bangsa kita Melayu dan tanah Melayu. Kita lihat saja contoh(bukti)- Singapura dulu milik Melayu sekarang dirampas, bangsa Melayu Singapore sudah dijajah dan menjadi hina ditanah sendiri.
Sekarang kaum Cina makin berani memperlekehkan bangsa Melayu - dituduh malas kerja dan gopoh nak kaya, pemimpin2/ usahawan Melayu dituduh tamak, rasuah dan bodoh memerintah/berniaga dll. Itu tanda awal mereka sudah mula keras kepala dan naik tocang cuba memalukan dan memandang rendah kepada bangsa Melayu yang banyak jasa 'menerima' nenek moyang bangsa mereka yang datang kesini merempat daripada negeri China pada sebelum abad ke-19 dahulu