Friday, May 9, 2014

ISMA TERUS BALUN PUAK KAFIR HARBI !


syabas ISMA.

teruskan konsisten menyampai FAKTUAL BENAR DAN TERSEMBUNYI mengenai sejarah kenegaraan.

hakikatnya, fakta lama perlu disebar luaskan kepada otak orang melayu supaya mereka faham mengenai baiknya kita.

disamping itu ianya juga akan memberikan satu terjahan kepada niat otak kair harbi yang semakin galak nak hapus hak .

kami blogers akan terus menyampaikan fakta ini demi ALIF BA TA.



29 comments:

Anonymous said...

Malaysia negeri melayu, dulu nya dipanggil Malaya..dah jelas MALAYA adalah negeri Melayu...dulu ada Federated Malay State dan Unfederated Malay State...Straits Settlement adalah mainan British menipu raja raja melayu, dan negeri seperti Penang dan Singapore dipinjamkan kepada British...macam mana British merampas Palestine, begitu lah jadi model merampas Penang dan Singapore...Bermula zaman kerajaan melayu Melaka...semenanjung termasuk Singapore adalah hak melayu..mengapa di pertikaikan hak orang melayu, gugusan kepulauan melayu juga hak melayu, kenapa di pertikaikan...India ada lah india, China adalah China...jadi nampakkah apa itu MELAYU, apa itu CHINA, apa itu India..

nak tahu melayu ke bukan lihat bahasa ibunda, mungkin telor/loghat berbunyi lain tapi kata kata sebutan berbunyi sama atau seakan akan sama, sebab itu tagalog juga adalah melayu yang di maksudkan dari malay archipelago, gugusan pulau melayu,
tapi kalau cakap ibunda bunyi,,,tok tok cheng, lidah berbelit tu dah pasti bukan melayu...warna kulit, budaya, juga mencerminkan ibunda..adakah budaya tok cheng dan kedangtong itu mencerminkan budaya melayu...

Anonymous said...

Tun M suruh ISMA 'shut up'

GAP tanak bodek jilat bontot Tun M ke dalam hal ni?

http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/shut-up-your-comments-hurting-the-country-dr-m-tells-isma

Anonymous said...

Berani kerana benar, pendatang cina skg nie semakin melampau...nak harapkan menteri2 kabinet bersuara berkenaan isu ini, jgn harap lah..saya akan tetap menyokong kenyataan ISMA..

Anonymous said...

http://www.ismaweb.net/2014/05/saya-cina-dan-saya-ahli-isma-alifah-ting-abdullah/

Anonymous said...

ISMA tu parti politik ke atau ADUN ke atau ahli Parlimen?

Macam Mamak jer kat restoran jual roti telor dan roti canai.

Parti Agama kan dah ada kat PAS. Untuk mewakili orang Melayu , kan diwakili oleh PKR.

Dia wakil semua penjual roti canai kut.

Anonymous said...

T'KASIH GAP!

SYUKUR ALHAMDULILLAH dan SETUJU dgn. kenyataan dan KEBERANIAN YB USTAZ Abdullah Zaik/ISMA mempertahankan ISLAM dgn. hukum Hududnya, serta sejarah dan hak BUMIPUTERA Islam/Melayu!!

Apa KEJADAHNya kita BUMIPUTERA Islam/Melayu asyik diGERTAK oleh PENDATANG KAPIRDAJAL RASIS sampai tak boleh bersuara nak mempertahankan SEJARAH dan HAK kita sbg. ORANG ASAL di ALAM MELAYU ISLAM ini! Memang si PENDATANG KAPIR yg. asalnya dibawa PENJAJAH British-ZIONIS laknat, bukan dijemput kita tetapi diPAKSA ke atas kita – jadi jelas mereka PENCEROBOH! Termasuk sampai berjuta diberi kerakyatan dgn. mudah sebg. syarat KEMERDEKAAN Tanah Melayu, PUSAKA nenek moyang berzaman kita dr. sebelum dijajah si KAPIRDAJAL British-ZIONIS itu! Tapi balasan si KAPIRDAJAL RASIS pd. kita ialah asyik nak MENGHINA ISLAM serta BUMIPUTERA Islam/Melayu!

Dan rejim PENDATANG Cina PAP yg. ditaja MOSSAD-CIA-MI6, untuk tawan Temasik dari TANAH MELAYU kita ini; juga telah beri kerakyatan dgn kpd jutaan imigran yang bukan pekerja/pelarian pun, dari bukan Islam Cina dan Kristian untuk MENGECILKAN terus jumlah dan MENINDAS umat Islam/BUMIPUTERA Melayu, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Israel. Bahkan polisi mengambil jutaan imigran bukan Islam ke Singapura, ini ditiru dari Israel - sekutu kuat rejim penjajah Cina ini - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

Kalau kat Barat pun, BUMIPUTERA Native Americans/Canadian First Nation peoples/Australian Aboriginals, sering bersuara dgn. bebas utk. MENGHENTAM puak PENJAJAH/PENDATANG yg. KURANG AJAQ pd. mereka, dan kaum BUMIPUTERA malang ini tidak pernah melupakan sejarah penjajahan si Barat-ZIONIS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

ISMA - Insan yang Suka Maksiat itulah Isma , nak bersendiwara atas arahan Madir dan Najib supaya rasuah mrk dibenamkan. Bodoh muka pantat Abdullah Zauk, namapun macam dari keturunan anjing.

maae said...

Masa nya Melayu keluar dari kejahilan, kemunafikkan .

Allah SWT berfirman, perangi musuh yang menggangu harta, hak dan kehidupan orang-orang Islam. Jika sebalik nya kita di tuntut menjadi lebih baik.

Ini salah satu tuntutan fisabilillah. Orang-orang Islam wajib mendokong nya dan bersatu ! Gagal mempertahankan nya bererti kita semua mensyirikkan Allah.

Bukan pergaduhan kita cari tetapi perpaduan dan keharmonian yang telah di binasakan seenak nya oleh musuh Islam di kalangan kafirun, musyrikun dan munafikin dari melayu Islam sendiri.

Amat berbahaya kepada masa depan kita semua yang inginkan satu Negara yang makmur.

Unknown said...

PEMBONGKARAN JUGA HARUS DITUNTUT BAGAIMANA KERAKYATAN( SECARA MISTERI) ALA MEE SEGERA NI DIBERIKAN KEPADA KAUM LAHANT PENDATANG TAK DIUNDANG NI.YANG TAK PERNAH DIBUAT MANA MANA NEGARA JUGA BAGAIMANA HAK MENGUNDI JUGA DI BERI PADA MEREKA.

Anonymous said...

si KEPARAT CELAKA HARAM JADAH ANOY May 9, 2014 at 8:06 PM KALAU TAK SUKA MELAYU KO PERGI BERAMBUS KELUAR KE CHINA KE INDIA... SINI BUKAN TANAH TUMPAH DARAH ORANG KEPARAT CELAKA HARAM JADAH MACAM KO ...

Anonymous said...

kalau gap main pagar kena cucuk duri selesailah segala masalah, kalau makcik balon belacan kena cucuk hidung tindik semua masalah selesai. tak payah cakap logik dgn sikonek2 ini smua pasal smua bangang bangsat

Anonymous said...

ANON 8.06..

KAMU MMG CELAKA, HARAMJADAH RED BEAN ARMY... GET LOST FROM MALAYSIA..THIS IS MALAY LAND.. BASTARD AND RETARDED.

Anonymous said...

Anon 8.06
Aku rasa dari komen ko yang macam cibai tu tanpa fakta, ko la. yang layak dipanggil anjing.. Aku tak nampak muka ko tapi aku rasa muka ko lagi teruk macam pantat BABI.

Anonymous said...

Anon kt ats- ko pn anjing

Anonymous said...

Teruknya bahasa 8.06 nak maki orang tapi sendiri mencarut.

Anonymous said...

Mesti mak bapak ko ajar perangai macam ni kan. Kalau tak tahu dan takde bukti jgn buat fitnah. Buat dosa je.

Anonymous said...

Saya penyokong umno dan juga Tun M....tapi BAB ini saya SOKONG PENUH ISMA..

Saya bangga saya MELAYU..TANAH MELAYU hak org MELAYU sampai keluarnya IMAM MAHDI... Ternganga semua org kafir bila melihat org disamping NABI ISA adalah ORG MELAYU...

Anonymous said...

Haaaaaaa...parti pkr wakil org melayu....patutla dapigs berkuasa...jadi pkr WAKIL ANGGUK...pkr wakil utk org melayu penang keluar dr tanah org melayu...

Riti canai halal dimakan.. sedapppp.... BABI HARAMMMMM utk org Islam.. Saja nak cakap walau semua org tau.... Hahahahaha hihihihi huhuhuhu berguling guling bila dgr pkr wakil org melayu..berguling guling lagi bila KAGETTTTT dgr pas wakil islam...

Anonymous said...

Dah ada anjing pr menyalak.. Sapa anjing ni...hahahaha..jika pantat tu letaknya dekat di AL JUBORRRRI..hahahaha

Anonymous said...

Cina dan india adalah bentuk penjajah baru ganti british. aku rasa 100 tahun lagi melayu kena halau dari malaysia. Buktinya singapura telah dijajah oleh cina maa

mae said...

Takpe lah Ustaz Zaki kena masuk jel, beratus penggantinya sedia muncul.

Anonymous said...

DAP tak payah buat apa pun.
Macainya , KJ DAPster akan hentam ISMA.

usin said...

Kafir ke kamu ni? Kalau islam baik mengucap semula. Kalau kafir....ehmm ikut kamulah. Agaknya kafir memang begitu..

Anonymous said...

Asal tak bersetuju je maki hamun orang.. tak sependapat je maki hamun orang. Cuba lah bagi ulasan atau fakta yang bernas jika tidak bersetuju. Barulah orang boleh komen atau debat.Tiada aDAP betul...

Anonymous said...

OI anon-anon si KAPIRDAJAL-PENGHINA-ISLAM/umatnya serta ISMA, lu punya ekoq-ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya aaahh?!

Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahhh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?! Atau lu manyak SODOM itu JUBOQ BABI aaahh?!

Dan PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAIBABI-si-RASIS-no-1!

Anonymous said...

Bila nak 13 may lagi harapkan najib tak payah la penjilat tegar cina.

Anonymous said...

Orang melayu jangan lalaii. Teruskan perjuangan Mu

Anonymous said...

PKR wakil melayu... memang bangang

Anonymous said...

Sudahlah wei.Korang sume bodoh.UMNO dengan PAS dua2 kafir.Sapa2 yg sokong demokrasi tu kafir la.Nanti Malaysia dah hancur mcm Palestin,korang msih nk UMNO PAS UMNO PAS ke?Bodohlah korang sume...