Wednesday, May 21, 2014

MEMALUKAN. KUALITI INTELEK DR ASI MAKIN DIPERSOALKAN..


teruk mamat asri ni kena saiko.
mati beragan gak nanti ...

8 comments:

Unknown said...

DIA INGAT SEMUA KRISTIAN TU SAMA,“The closest people to the Muslims are Christians" DALAM QURAN TU MERUJUK KEPADA KRISTIAN LAIN ,YG TIDAK BERSEKUTU DGN AL YAHUD (ZIONIST)(KRISTIAN ORTODOK ,KRISTIAN COPTIC) CONTOH NYA SEDANGKAN KRISTIAN YG MENYEBARKAN DAKYAH DI MALAYSIA NI ADALAH JENIS KRISTIAN DARI BARAT YG BERSEKONGKOL DGN YAHUDI ZIONIST(VATICAN)YG ALLAH LARANG KERAS KITA UMAT ISLAM MENJADIKAN KAWAN DAN SEKUTU SEPERTI ALLAH SEBUT DALAM SURAH AL MAIDAH AYAT 63يٰأَيُّهَاالَّذِينَ ءَامَنُوا لاَ تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَالنَّصٰرٰىٓ أَوْلِيَآءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَآءَ بَعْضٍ
“Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nashrani menjadi wali-wali.” ( teman akrab, seperti pemimpin, penolong atau pelindung). Sebagian mereka adalah pemimpin bagi sebagian yang lain……”

Pak Kadiaq said...

semakin teruk melalutnya si maza ni.. minta tolong diam.. awak dah tak laku!

mae said...

cara berfikir En Maza ialah bentuk bulatan. dari mana ia mula disitulah ia berakhir. tak ada matlamat.

Anonymous said...

Oh En Maza... Hang tak ingat ke perang salib..?

Anonymous said...

Liberal dah asri ni.... terlebih pandai la katakan.... poodahhh!

Anonymous said...

Aku dh habaq awai2 dlm byk blog. maza ni BAPAK WAHABI Malaysia!
dia lecturer USM tp kewujudahan dia dlm kampus spt tiada.. hny org luar yg jahil shj mengagung2kan nya..

maza ni suka popular dirinya di samping gerakan wahabinya. kt mana yg beri untung pd nya dia akan berada. hati2 dn jgn sama sekali termakan dgn tazkirahnya. jika betul sekalipun ia kebetulan, sbb pemikiran Asri amat bahaya.

dua org yg wajib ditampar oleh Raja Bomoh.. KJ dan Asri dua ekor ni TALAM BERMUKA2..

sekian!

Anonymous said...

ujian2 berat buat bangsaku.. ya Allah.. lindungilah diriku dan anak2 cucu ku dr fitnah2 dahsyat ini..jauhilah dr kerosakan yg diciptakan oleh bangsaku sendiri demi nafsu dan ketamakkan.. kau selamatkan bumi Malaysia ini dr bangsa2 perosak Agama dan Bangsa ini.. Amiin!!

Asri..Dyana..PAS..COMANGO.. PKR..Mat Sabu..KJ.. dan sekutu2 mereka.. jauhilah kami dr hasutan dan terikut akan golongan2 ini.. YA ALLAH!!

Anonymous said...

Cuba bagi amoi bogel depan dia...gerenti punya.