Saturday, May 24, 2014

ORANG LAIN YANG SALAH UMNO PULAK KENA MINTAK MAAF !


asas hidup..
kalau orang tak kacau, kita pun tak melatah.

dap panggil umno celaka.
pemuda marah.
itu dipanggil tindakan refleksi, atau tindakbalas.

celaka itu digelarnya umno.
YANG KJ PI MINTAK MAAF KAT DAP APASAL ?
siapa yang salah ni ?

kenapa nak palitkan umno pulak yang salah..
maaf untuk apa kj ?
dap yang panggil umno celaka..

nak liberal dan populis sangat biar bertempat lah..
adoi....

ps; teringat terjah zulnordin kat kj bulan lepas..ada benarnya tu !

39 comments:

Anonymous said...

aku sebenarnya tak marah sangat dgn DAP ni pasal depa ni mmg gred ba'alif'ba'ya/ Yg aku hangin sangat, awat ada melayu sial dlm UMNO yg BIOL tahap vavee !! sbelum budak ni melebarkan sayap sialnya mcm anwat dulu2, lebih baik buang dari skrg.

Anonymous said...

tiba2 aku teringat kisah cium keris..

kah kah kah kiok said...

KJ nie patut digantikan dgn KP (Brader Kain Pelikat) yg berani menyakat DAPigs hari tu.. kah kah kah kiok!

Tahniah Malaysia kerana berjaya ke final Piala Thomas.. ada chance jadi juara!

Anonymous said...

Patutnya si mamat-kari-LIBERAL-PENAKUT hentam si GANGSTER-KELING-CELAKA DAPBANGKAIBABI tu - tapi dia ni asyik nak jaga hati si KAPIRDAJAL CELAKA - PI BERAMBOSlah dr. UMNO, baik masuk PKRSODOM saja! Melayu liberal –PENJAHANAM-agama/bangsa/negara mcm. nilah yg. menyebabkan hak, identiti dan tanah pusaka Bumiputera Islam/Melayu TERGADAI!

Aku syak si mamat-kari-LIBERAL ni masuk UMNO hanya kerana GILA-kuasa nak jadi PM! Bukan berjuang TULEN demi agama/bangsa/negara!

Makcik Sambal Belacan.

warisantmk said...

Kalau betul KJ minta maaf, it is the end of KJ in Pemuda.

Anonymous said...

Dari dulu lagi aku dah kata dia ni tak sesuai jadi ketua pemuda umno....apa boleh buat pemuda-pemuda umno lain sokong dia....

Anonymous said...

Hello kj....apa sbnrnya rahsia kau yg dap pegang sampai kau jadi bacul mcm ni?

Cuba cite sikit!

komandomelayu said...

Kepala otak kau la kj!
Mana2 pemimpin UMNO yg takut nak pertahankan bangsa baik berenti sebelum jadi babi kpd cina!!

Anonymous said...

patut la makin lama DAP makin besar kepala....

rupanya ada trojan horse dalam umno

CICIT PAWANG ALI said...

Pondan !

ADUKA said...

KJ SUKA DI PANGGIL CELAKA ?
Biar HILANG MARUAH DIRIasal JAWATAN DAPAT TERUS DIPEGANG .
Ini lah quality umno SEKARANG ini......
THE TIME HAS COME FOR PERKASA TO REGISTERVAS A POLITICAL PARTY.
MELAYU YANG SAYANG UGAMA BANGSA DAN TANAH MELAYU BOLIH JOIN PERKASA.
UMNO UNTUK ELIT MELAYU DAN MELAYU LIBERALS.

Anonymous said...

He is a rubbish.

Anonymous said...

Selain dari penyakit 'cium keris mintak maap", kita ada juga ada 'kena maki mintak maap'.

Tu belum jalan lagi hudud yg dideraf oleh PAS dulu-'kena rogol, minta maap'.

Apa la nasib melayu dapat pemimpin2 macam ni. Ptuih!!

anti kominis dan DAPpigs said...

Woi KJ...hang tolong jangan melatah macam perangai Pak Mertua hang dulu tu yang hantar Menteri sampai ke Cina pi mintak maaf pasal kes polis bogelkan orang buat duduk ketampi. Last2 perempuan yang bogel tu pun bukan Cina tapi Melayu. Hang tu sekarang MENTERI UMNO dalam BN. JAngan buat malu bangsa boleh tak??????

Anonymous said...

UMNO nampak semakin bodoh!!

ISA di mansuhkan sekarang DAP BABI KOMINIS kurang ajar maki UMNO yg pelik UMNO mintak maaf.

Ketua UMNO berperangai saperti pondan.

Kembalikan ISA sebab hanya ISA yang boleh ajar Cina Babi Keling Pariah Benggali Jaga Kominis Rasis ni!!!

meli said...

saya amat2 dukacita terhadap KJ...india DAP Yang kata ahli UMNO celaka yang dia pegi minta maaf tu apa hal... saya sebagai ahli umno yang setia kepada parti membatah sekeras2nya terhadap permohonan maaf tersebut...KJ patut letak jawatan sebagai ketua pemuda umno Malaysia ..

Ben Yaacob said...

Mohon Laluan Untuk Kenyataan Media Pembela berkenaan sikap tidak sensitif sesetengah pihak terhadap agama Persekutuan

http://www.bangkit.info/2014/05/kenyataan-media-pembela-berkenaan-sikap_24.html

Terima kasih atas ruang kebenaran.

meli said...

saya sebagai ahli umno yang setia kepada parti..no ahli00723959 membantah permohonan maaf KJ kepada India DAP diatas ucapan celaka umno dalam dewan dun p.pinang....sebagai ahli umno saya berpandangan bahawa India DAP ini yang melakukan kesalahan...perlakuan memohon maaf ini mencerminkan KJ ini takut dan dalam memperjuangkan isu yang melibatkan umno dan orang melayu...saya mahu KJ jika takut berdepan dalam isu yang melibatkan orang melayu dan umno , KJ wajar meletak jawatan sebagai ketua pemuda umno malaysia..,,jika hanya ingin mendapat popolariti, glamour lebih baik jadi artis....

Anonymous said...

Ketua Pemuda 'Parti Celaka' xde telor, pondan....

KP 'Parti Celaka'dia peduli apa dgnorng Melayu, janji aku kaya raya, duit masuk, jadi menteri. Ni tunggu nak jadi PM plak je, dlm kepala KP 'Parti Celaka'

Anonymous said...

...Ini lah kunonnya mahu menjadi PM sebelum mencapai umor 40 tahun...pi goyang telok ler

Anonymous said...

fuck you KJ!

Anonymous said...

Mintak maaf kononnya nak budi bahasa la tu.. Apa punya bodo tak bertempat la KJ ni. Cinabeng tengok orang melayu merendah diri makin la besar kepala diorang.

Anonymous said...

Meli 11:26

Kamu paham tak apa yg kamu baca...KJ bukan minta maaf kat ADUN India atas ucapan tu la...dia minta maaf kpd ADUN DAP yg dimaki oleh perusuh2 UMNO di KL...aduh belajar dulu dik baru nak berbicara politik...

Pak Kadiaq said...

Dia mintak maaf kepada org yg memakinya.. alih2 permohonan maafnya tu tak diterima oleh org yg memakinya.. pelik kan ayat di atas tu? Apa nak jadi dgn KJ nie? Malaysia akan tergadai kalau ramai lagi yg mcm dia ni..

Anonymous said...

12:32

kita org melayu kalu buat salah kita minta maaf...kalu UMNO rasa dia mewakili org melayu jadi tindakan KJ ni patut disokong...

walau tak puas hati mcm mana pun... tindakan Pemuda2 UMNO di Penang & di KL tu tak boleh diterima...

kita org melayu jgn arrogant, biadap & kurang ajar...ye kita kena lawan..tp lawan kita kena pakai akal...baru ada gaya & org hormat...

Anonymous said...

"Buat baik berpada2" Ingat tu KJ. Nak sopan santun tengokla dulu dgn siapa. Dengan anjing ka? Dngan babi ka?

warisantmk said...

KJ perlu memberikan penjelasan secara terbuka kpd umat Melayu apa sebenarnya justifikasi dan makna tindakan beliau memohon maaf. Sekiranya benar Setiausaha Akhbar dia ada DAP-linked, KJ tidak ada pilihan selain dari menamatkan khidmat SA. KJ nampak terlalu sibuk dengan jawatan menteri...tak nampak usaha serius untuk memperkasakan Pemuda. Jangan lupa pesanan DS Najib, UMNO perlu berubah, kalau tidak, bersedia untuk diubah. Bagaimana UMNO akan diubah? Kalau simpan lagi pemimpin BAHALOL seperti KJ, tidak mustahil umat Melayu akan membentuk suatu wadah lain untuk menjadi PAYUNG mereka...mungkin suatu gabungan NGO dan BLOGGERS Melayu..

Anonymous said...

kita bakar je..

Anonymous said...

Setiausaha dia pun laknat bangkai dap..amno kini di serang dari dlm...tu la pasalnya boss dia syok sendiri..itu aja..bukan benci amno tpi pemimpin atasnya yg langau

anti kominis dan DAPpigs said...

Woi KJ....hang mintak maaf tak kat pencuri????? dah terang lagi tersuloh yang babi kicap DAPpigs ni start dulu, yang hang pi mintak maaf buat apa? Kalau betul apa yang pemuda UMNO tu buat salah, hukum mereka TETAPI yang hang pi mintak maaf kat BABI KICAP DAPPIGS TU BUAT APA????? Cuba hang maki balik cakap perti DAPpigs tu CELAKA...kan tu lebih baguis daripada hang pi mintak maaf balik kat depa???? HAng ada otak tak KJ?????? Ada telinga tak?????

Anonymous said...

Pastikan KJ keluar dari UMNO dengan apa cara sekalipun.Masalah orang Melayu ni lebih senang diselesaikan dengan cara perang saudara.Sejarah dunia,tidak ada bangsa yang hebat tanpa perang saudara.

cemara said...

Mmg salah gelar org celaka pukul rata camtu. Tapi UMNO buat banner gelar orang babi, sial, bangsat, pukimak tu macamana pulak bro?

DAP BABI BABI BABI said...

PEMIMPIN UMNO SEMUANYA KECUT....DAH TAHU KENA CELAKA DEK KELING BALASLAH BALIK BABIKAN JE KELING U ...DAHA KATA DALAM DEWAN BEBAS BERSUARA TANPA BATASAN...HA APA LAGI "BABI...BABI...BABI....DAP". APA SUSAH SANGAT ....SEMUA JANTAN UMNO DAH TAKDE TELUR......NAK HARAP PEREMPUAN JE YANG BERSUARA.....POTONG JE LA KLEPIAK HANG TU............

Anonymous said...

Ini yang menteri bahlol macam ........,langsung tak depend anak buah.Apa yang di bodek dengan pahria tu.

Anonymous said...

Kj kan lantik cinadap bg pjawatn politik n kementerian belia yg dia pegang. Dia ni cuma nk jawatn n wang jer.. xde jiwa melayu lgsung sbb tu snggup mintak jwtn menteri dgn ds najib. Dsn plak lembut x pikir jauh trus beri. Klu ngan tun m sori la la, x leh blah ngan dia ni. Tun m lbh bijak n bkarisma sbg pmimpin yg mengutamakn kselamatn rakyat jelata, rakyat x payah susah hati mmikirkn negara masa pmerinthn tun m.

Anonymous said...

Jikalah benar ....SAH Kaki Jolok

jazlyn jehan said...

Ketua Pemuda Umno patut dicabar bila Ada pertandingan jawatan.

Anonymous said...

Jawatan ketua pemuda umno nanti patut dicabar

Anonymous said...

Ingat,KJ jadi menteri pun kerana UMNO. Kalau KJ syok sangat dengan DAP pergi masuk DAP. Tinggalkan UMNO kerana UMNO itu Parti Celaka.

Teman meluat dengan sikap orang2 melayu macam ni. Teman anggap ini bukan pemimpin melayu, tetapi orang yang nak menempek saja dalam parti melayu. Nak dapatkan habuan. Kini dia dah dapat.Apalagi caulah!

By'Pak Mat Kampunh Hulu