Monday, May 5, 2014

RAMAI TOKOH NEGARA GESA ISA DIKEMBALIKAN.

7 comments:

Anonymous said...

Mamakutty dan gengnya saje.

Nak buat Operasi Lallang lagi ke?

Anonymous said...

Setuju. Bawa balik ISA tu.

Silap-silap makan diri apabila PR menang nanti.

Maka merengkok lah ramai-ramai geng Mamakutty kat Kamunting.

Anonymous said...

NAJIB DENGOR SANGATPERMINTAAN KAUM CINA....MINTA HAPUS ISA, DI APUSKAN....NNT MINTA HAPUS MALAYSIA PUN NAJIB SETUJU.
WAKE UP NAJIB.....BE A TRUE AND FIRM LEADER...A LEADE WITH FORESIGHT......
HIDUP UMNO, HIDUP MELAYU.....

Anonymous said...

Hanya orang2 yg cenderung menimbulkan ketengangan dan menggugat ketenteraman awam sahaja yg takut kpd isa. Dan orang yg tiada keyakinan diri mersakan isa boleh disalahgunakan kuasanya jika ada peluang berkiasa.
Demi menjaga kedudukan islam dan demi kepentingan bangsa dan negara isa sangat berkesan dan sgt diperlukan.

Anonymous said...

Hanya pemimpin bodoh saja yang buang ISA. Benggap tul.

Anonymous said...

Red Bean Army (RBA) May 5, 2014 at 2:49 PM & May 5, 2014 at 2:50 PM tak ada hujah lain ?

Untuk pengetahuan semua salah satu perkataan kegemaran RBA ialah "mamakutty".

Kadang2 mereka jadi melayu dan mengaku orang islam.

---------------

Najib dengar cina saja. Baru2 ni pun masih dok ajak MCA masuk kabinet lagi. Tak malu sungguh! MCA tak menyumbang apa2 pada kemenangan BN beliau lupa!

Dulu masa ada ISA, kegiatan militan termasuk RBA ni senyap2 dah selesai. Negara aman! Maka senang pemimpin nak tumpu pada pembangunan negara.

Aku Melayu Rasis said...

hanya MANUSIA berhati BINATANG tak ada OTAK saja, termasuk yang suka buat ONAR yang bangkang ISA dikembalikan.
Tanyalah manusia2 yang biasa, perlukan keamanan, perlukan kesejahteraan daripada kerja2 dibuat oleh manusia HARAMJADAH pakatan, mereka semua mahu ISA dikembalikan!
KEMBALIKAN ISA! tak perlu takut kalau tak buat salah!
Yang bangkang adalah mereka yang TAK ADA OTAK! NAK TENGOK MALAYSIA HANCUR! MANUSIA PENTINGKAN DIRI SENDIRI!