Sunday, May 4, 2014

SEKALI LAGI RAYUAN KAMI.. TOLONGLAH DEMO TIAP2 MINGGU WEI !


kah kah kah
tak payahlah buat laporan polis..
dua-dua pun kong kali kong..

22 comments:

Ali said...

Balaci bertinju dengan keldai...harapkan pagar, taji kawan sendiri...mooohhaaa.

Ali said...

Balaci bertinju dengan keldai...harapkan pagar, taji kawan sendiri...mooohhaaa.

Ali said...

Balaci bertinju dengan keldai...harapkan pagar, taji kawan sendiri...mooohhaaa.

Ali said...

Balaci bertinju dengan keldai...harapkan pagar, taji kawan sendiri...mooohhaaa.

Anonymous said...

Moga di demo lain mereka demo macam mana jadi arwah..hehe tahniah..bagus. .sssssss jgn peduli ..beruk berebut belacan. .

wan jamak said...

pandai pulak report polis. bukan ke diarang selalu cakap polis anjing kerajaan? dah kena batang hidung baru tau!

ni semua kumpulan monyet2 bodoh. patut polis tak payah ada langsung. bair diorang start bakar2, pecah kedai, rompak barang.. baru 1malaysia tau demo depa ni baik ka buruk..

Anonymous said...

Yang kita bangang pegi sana wat aper .Dah nama cuti .Duduk rumah lagi baik .MB selangor cerdik tak gi.Tak macam geng dia yg lain . Bodoh tak habis

Anonymous said...

PAdan muka adik ko tu. Bodoh piang...aku sokong perangai unit Anal......oops sorry, unit amal PAS-pis-pussy tu. Geng2 LGBT macam adik ko tu patut disontot dengan besi panas dan dicampakkan ke dalam longkang....kahkahkahakah

Anonymous said...

Padan muka dan Bangang....itu saja yang dapat dicoretkan.

Anonymous said...

Baru balik dari KL sekejap tadi lebih kurang pukul 10 mlm, anjing-anjing liar berkumpul dan berkeliaran dipersimpangan jalan Raja Laut dan Tun Perak menyalak pasal GST.

Mrk 'Gosok-Gosok Sambil Tonggeng'!

Anonymous said...

Nak tompang ketawakan jer, kah kah kah

Anonymous said...

elok la tu .. kul 1 pg sibuk demo kat dataran
kak long kecuh sebab bang chik kena balun ngan bang ngah sebab bikin kacau kawasan abang dataran
nak saman PAS ?? oii mangkuk kau ingat PAS ada duit ke nak bayar ?

Anonymous said...

Padan muka si BETINA ni! Yg. hang pi MERUSUH sokong DAPBANGKAI/PKRSODOM apasai?! PI BERAMBOS!

Sebenaqnya si KAPIRDAJAL dan puak GANGSTERSODOM si DAPBANGKAI/PKRSODOM nak menjatuhkan/memburukkan PAS; apalagi PAS nak melaksanakn hukum Hudud. Sebab itu puak ni sengaja mengapi-apikan unit amal PAS tu! Harapnya PAS-UMNO akan BERSATU!

Makcik Sambal Belacan - sayu terkenang lagu “Insan Dan Bunga“ dr. suara sungguh merdu, Allahyarham Tiar Ramon, saudara se ISLAM/se BUMIPUTERA kita dari Alam Melayu, penyanyi dan pencipta Legenda Minangkabau 1961-2000, dr. Sumatera Barat, yg. membawakan lagu-lagu Minang-Melayu.

Anonymous said...

Beri pisau biar bunuh sesama sendiri!!!

Cepat mampos lagi baek Melayu Bodoh mcm Lembu Haram mcm Babi tu!!!

Anonymous said...

eloklah kak suruh adik demo hari2 lagi di lanyak bukan salah pas tapi salah nuar al-jubri yang kak gatal nak berdemo apa hal

Aku Melayu Rasis said...

yeahhh...itu barulah melayu...bangsa MELAYU BERUK/KERA!
diberi bunga tak pandai menghargai.
Mohon kerajaan lebih zalim lagi pada bangsa melayu begini. Buang sekolah Mana2 budak skolah kerajaan yang ikut mak bapak dia berdemo, Segerakan buang staf kerajaan yang tak ada otak turun berdemo. Alang-alang dituduh zalim, biar zalim betul.
Dasar melayu cerdik tak boleh nak tumpang, bodoh takleh nak ajar!

Anonymous said...

Ramai yang tidak tahu, Unit Amal Pas juga dikenali sebagai UNIT ANJING PENGESAN oleh Persatuan Penternak Babi Semalaysia.

Anonymous said...

Yg pergi tu org bangang jer.....bangang kena pukul dek bangang lain & yg paling bangang waris sibangang nak repot polis. Sejak bila pulak si pembangang bi percaya pd PDRM pulak?Padan muka ko bangang.

Anonymous said...

142
Oooooh ANJING RUPA NYA......PADANLAH..

Anonymous said...

amboi kesatnya bahasa..

Anonymous said...

naib baik tak kena liwat ngan unit anal....pas

Anonymous said...

org2 yg konon nye yg suka bahasa halus..pegi main jauh2..jgn sibuk kat sini...kaum2 pembangkang @ pecacai2 anuar/ pas/dap ni mana faham bahasa halus.. semua jenis penyalak bukit.!!