Sunday, June 1, 2014

KPJ TERNAK DOKTOR KEMPEN UNTUK DAP ?


Pilihanraya Kecil Teluk Intan sudahpun melabuhkan tirainya. Namun beberapa insiden semasa tempoh berkempen masih menjadi bualan. Salah satunya adalah tindakan seorang pakar di Pusat Perubatan KPJ yang meletakkan poster calon DAP Teluk Intan, Dyana Sofya, di dalam kliniknya. Sejak bilakah DAP telah mengambil alih majoriti saham Pusat Perubatan KPJ? Amat malang apabila seorang pakar perubatan tidak dapat membezakan di antara karier politik beliau dan amalan perubatan terhadap pesakitnya.

14 comments:

Anonymous said...

Nak ko kiok boleh jumpa Dr KO

Anonymous said...

Risau juga dengan Doktor yang bersifat Rasis....Siap-silap bukan ubat kuat byang diberikan...tapi ubat mati...

Anonymous said...

Tgk signage pun dah tau sifat kekomunisannya. Takde langsung signage bahasa malaysia. Kekadang keliru,hospital ni kat malaysia atau kat hong kong?

nasirwise said...

Jikalau BN hendak menang PRU14, BN dan UMNO kena lakukan pembersihan di Kementerian Kementerian Kerajaan dan GLC dan Institusi Pendidikan juga. Sebahagian dari gesaan penulis adalah seperti dibawah

http://nasirwise.blogspot.com/2014/04/ops-daulat-di-petronas-dan-glc-lain.html

Tukang Komen said...

KPJ dimiliki Singapura.

Anonymous said...

DATUK NAJID KENA MEMBERSIHKAN KETUA-KETUA JABATAN DAN JUGA KSU YANG MEMPUNYAI KECENDERUNGAN KEPADA PARTI PEMBANGKANG, DAN PEGAWAI-PEGAWAI SERTA KAKITANGAN DALAM JABATAN-JABATAN KERAJAAN. KALAU TIDAK IANYA AKAN MENJADI DURI DALAM DAGING. KSN PERLU DIBERIKAN TUGASAN INI, SECARA SERIOUS. MEREKA YANG PERLU DIBERSARAKAN DICADANG UNTK BERSARA, MEREKA YANG PRO PEMBANGKANG BUAT PERTUKARAN SEGERA. JANGAN SAMPAI MEREKA BERHUBUNG. LEMAHNYA KESATUAN MELAYU INI ADALAH DISEBABKAN OLEH ANWAR IBRAHIM DAN HAJI HADI AWANG. JADI DATUK NAJIB KENA BERSUNGGUH2 MENGATASI MASAALAH INI. PASTIKAN ANWAR IBRAHIM DISUMBAT KE PENJARA SUNGAI BULUH SERTA MERTA JANGAN TERTANGGUH-TANGGUH. DATUK NAJID JANGAN TERLALU LIBERAL DAN DALAM HAL INI YANG AKAN MEMBAWA PADAH KEPADA NEGARA, BANGSA DAN UGAMA SERTA BELIAU DAN PARTI BELIAU DAN MEMBAWA PERPECAHAN YANG AMAT TERUK KEPADA ORANG-ORANG MELAYU. JANGAN FIKIR PERKARA YANG BERLAKU DI NEGARA THAILAND TIDAK AKAN BERLAKU DI MALAYSIA. RENUNGKANLAH.

Anonymous said...

ya betul, agensi kerajaan dan glc serta institusi pendidikan dipenuhi minda pembangkang khabarnya, tolong sampaikan kepada ah jib gor.

Anonymous said...

Aku sokong nasirwise, kerajaan mesti lakukan pembersihan. Mengapa kerajaan sekarang agak lembik, dulu aku pun pernah jadi pendidik tapi setiap dasar kerajaan kami guru-guru patuh biarpun kata orang masa itu KBSR(Kerja Berat Sampai Rebah)untuk sekolah rendah. KBSM (Kerja Berat Sampai Mati)untuk sekolah menengah.

Lagi kerajaan berlembut lagi ramai yang naik tocang. Kamonlah, kerajaan kena ambil tindakan tegas mana yang keras kepala kasi buang je. Ramai lagi menunggu untuk mendapatkan pekerjaan. Pilih yang betul2 taat dan setia.

Bagi kerja sedikit beban dah mengeluh nak mampos..bandingkan pegawai kerajaan yang dulu tak ada kemudahan2 seperti yang disediakan sekarang.

Anonymous said...

Apa GAP, aku komen panjang lebar kau tak publish pun....

Anonymous said...

Salam,
terima kasih kerana menghighlightkan komen saya.

Anonymous said...

KPJ PERLU DISUCIKAN DARI ELEMEN RACISM.......
THEY MUST BE SACKED........SPOIL THE GOOD NAME OF KPJ......

Anonymous said...

DO NOT GO to a chinese 'doctor' clinic. Dia orang tak bismillah pon bila nak ubati korang.

Anonymous said...

Kaktangan kerajaan yang pro-pembangkang ni kuat politik. Kat pejabat, sekolah dan ipt asyik berkempen politik non-stop. Orang lain yang berkeecuali dan sokong bn tak perangai macam ni. Minda dia orang penuh dgn racun utk meracuni selain penuh dgn dendam kesumat dan adu domba. Pening saya dgn perangai dia orang ni yg asyik menghasut.

Anonymous said...

DO NOT GO to a chinese 'doctor' clinic. Dia orang tak bismillah pon bila nak ubati korang.