Wednesday, June 4, 2014

MANTAP ARTIKEL NI..BERSEMANGAT !


KLIK SINI

3 comments:

Anonymous said...

T'Kasih GAP dan ISMA atas artikel yg. begitu BERSEMANGAT ni - alangkah bagusnya kalau kita dpt. PEMIMPIN-PEMIMPIN UMNO-PAS mcm. ni!BUKAN si Islam/Melayu LIBERAL–PENJAHANAM-agama/bangsa/negara - yg. menyebabkan ISLAM/umatnya boleh diHINA/GERTAK sesuka hati oleh si KAPIRDAJAL, kat Tanah Melayu, NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kita ni!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Ada golongan yang mengaku mendukung hukum Islam tapi kebanyakan daripada mereka mengolah hukum Allah mengikut keadaan dan kesesuaian semasa........sedangkan hukum Allah tidak berdolka dalik walau seinci....walau tahun berganti tahun....zaman bersilih zaman.....dekad berganti dekad....hingga kiamat hukum Allah swt tetaplah begitu tidak berubah.

Golongan ini mengolah ayat-ayat Allah dengan mengambil sebahagian dari ayatNya yang boleh digunakan untuk tujuan keduniaan .....demi mencari "keredhaan manusia". Sedangkan manusia yang ditagih keredhaannya itu pada suatu hari akan mati jua dan akan putus nyawanya. Apakah ada manusia yang kekal hidup selama-lamanya? Allah sajalah yang maha kekal.

Apa juga putar belit yg manusia buat.....apa saja nawaitu yang tersembunyi di hati manusia.....semuanya tidak terlepas dari pengetahuan Allah swt.

Berdolak dan berdalihlah di dunia ini tapi.....ingatlah dunia hanya bersifat sementara......kita semua akan berhadapan dgn Allah swt yang akan mempertanggungjawabkan ke atas putar belit yang dibuat......lebih-lebih lagi yang mengguna agama Allah, ayat-ayat Allah dan sabda-sabda Baginda Rasulullah saw untuk tujuan duniawi demi mencari "keredhaan manusia".

Wasallam.

Anonymous said...

fuchs