Wednesday, July 9, 2014

FOTO PANAS DS NAJIB,KU NAN DAN MENTERI WANITA JUMPA GELANDANGAN.

http://www.malaysianews-online.com/2014/07/ds-najib-menteri-wanita-dan-ku-nan.html

2 comments:

salim hasan said...

Nak buat apa si Najib ni menunjuk nunjuk??? Dia buat apa pun orang dah menyampah tau!!Benda besar ,isu besar seperti,ISA,akta hasutan,rintihan umat islam tentang penghinaan kaum kafir,tak dipedulikanya.Tetiba nak cari glamer pi merayau kat pudu melawat mat mat lentok kat situ,Syok sendiri ler tu macam dia pukul gengang cina dulu,alih alih cina cina haramjadah ni belasah bontot dia sampai lebam,

Melayu Perak said...

bangsat ko salim hassan....

pergi mampus dengan idea liberalisma kamu tuh.....