Thursday, July 24, 2014

LAKNATULLAH ZIONIS TAK SEKUAT MANA.

12 comments:

Anonymous said...

reti pulak sedih si yahudi laknat ni
baru jumpa buku dengan ruas

Anonymous said...

sapa kata israel gagah sanggat, tentera israel ditembak mati jugak , bukannya jadi ultraman super saiya ..!

israel sebenarnya penakut, paling mereka takut ialah mati !

sepatutnya para saintis muslim , terutama saintis senjata harus pergi ke palestin tolong mereka membina dan mencipta senjata canggih melawan zionis agar zionis gentar dan tdk sesuka hati menembak dan menceroboh negara palestin ,
jika seluruh muslim di dunia bersatu menghulur segala kepakaran kepada palestine saya yakin israel tidak akan sesombong itu melakukan apa yg ia sukai ..

satu masa kelak palestine pasti akan menang , palestine akan menang! dan israel pasti akan tersungkur !
ya ..saya amat pasti, suatu ketika kelak palestine akan berdiri dengan kemenangan yang besar!!

Anonymous said...

masih ramai yang tak masuk senarai tu. zionis cukup licik tipu rakyatnya sendiri kononnya hanya sikit yang mati. jeneral yg mati kena tembak takde pun dalam senarai. anak2 bilis je kononnya yg mati.

Anonymous said...

Kaum Zionis Israel akan diburu sehingga mereka semua berselindung di sebalik pokok itu...akan terjadi dalam masa terdekat dengan izin ALLAH SWT.

Anonymous said...

luar topik !

aku semakin meloya melihat perbuatan dan tindakan pemimpin2 melayu , pilih bulu ! tak adil !

kerajaan melayu tak adilkepada melayu ! ini membangsatkan bangsa melayu, menghina melayu ..

lihatlah kes KIKI ..punyalah laju PDRM ambil tindakan , peguam melayu entah kemana, hakim macam haram bagi hukuman pelik,
tapi lihatlah pula kes apek cina sepak muka budak melayu yang dah ditangkap, budak bukan orang tua !! dia sepak muka budak tu mengalahkan samseng taipei !

lalu apa PDRM buat ? apa tindakan kerajaan ? mana ????

kalau bangsa melayu yang buat bukan main laju ambil tindakan, tapi kalau bangsa bangsat pendatang yang buat , buatlah apa pun ..silakan ! kerajaan akan diam , akan senyap , macam tikus basah dalam lubang najis !

apa punya pemimpin bangsa melayu begini ? monyet beruk bagi makan kenyang , tak minta pun dihulur, tapi bila bangsa sendiri menangis sedih ..ditambah balun kasi sebat , dah berdarah tambah simbah dengan cuka !

aku menyampah ..kecewa, marah !

Anonymous said...

tidak pernah akan tercapai kata sepakat kerana perang ini akan berterusan hingga kiamat

Anonymous said...

Jamuan (Al-Mā'idah):62 - Dan kamu akan melihat kebanyakan dari mereka (orang-orang Yahudi) bersegera membuat dosa, permusuhan dan memakan yang haram. Sesungguhnya amat buruk apa yang mereka telah kerjakan itu.

Anonymous said...

Jamuan (Al-Mā'idah):70 - Sesungguhnya Kami telah mengambil perjanjian dari Bani Israil, dan telah Kami utus kepada mereka rasul-rasul. Tetapi setiap datang seorang rasul kepada mereka dengan membawa apa yang yang tidak diingini oleh hawa nafsu mereka, (maka) sebagian dari rasul-rasul itu mereka dustakan dan sebagian yang lain mereka bunuh.

Anonymous said...

Jika di beri setiap Rifle pada setiap rakyat Palestin walaupun dgn di bekal sebutir peluru seorang Israel pasti Lumpuh...

Anonymous said...

Sokong!!!!!

Unknown said...

Memang pun tak kuat cuma yg memberi kekuatan hanyalah ekonominya dan media yg pro yahudi klu nak harapkan dimedan perang memang mereka kalah.

Unknown said...

Rakyat Islam Msia yg tak mampu berperang di Gaza berjihad dgn memboikot semua barangan yg ada hubung kait dgn Israel.