Thursday, July 24, 2014

LAKNATULLAH ZIONIS TAK SEKUAT MANA.

13 comments:

Anonymous said...

reti pulak sedih si yahudi laknat ni
baru jumpa buku dengan ruas

Anonymous said...

sapa kata israel gagah sanggat, tentera israel ditembak mati jugak , bukannya jadi ultraman super saiya ..!

israel sebenarnya penakut, paling mereka takut ialah mati !

sepatutnya para saintis muslim , terutama saintis senjata harus pergi ke palestin tolong mereka membina dan mencipta senjata canggih melawan zionis agar zionis gentar dan tdk sesuka hati menembak dan menceroboh negara palestin ,
jika seluruh muslim di dunia bersatu menghulur segala kepakaran kepada palestine saya yakin israel tidak akan sesombong itu melakukan apa yg ia sukai ..

satu masa kelak palestine pasti akan menang , palestine akan menang! dan israel pasti akan tersungkur !
ya ..saya amat pasti, suatu ketika kelak palestine akan berdiri dengan kemenangan yang besar!!

Anonymous said...

masih ramai yang tak masuk senarai tu. zionis cukup licik tipu rakyatnya sendiri kononnya hanya sikit yang mati. jeneral yg mati kena tembak takde pun dalam senarai. anak2 bilis je kononnya yg mati.

Anonymous said...

Kaum Zionis Israel akan diburu sehingga mereka semua berselindung di sebalik pokok itu...akan terjadi dalam masa terdekat dengan izin ALLAH SWT.

Anonymous said...

luar topik !

aku semakin meloya melihat perbuatan dan tindakan pemimpin2 melayu , pilih bulu ! tak adil !

kerajaan melayu tak adilkepada melayu ! ini membangsatkan bangsa melayu, menghina melayu ..

lihatlah kes KIKI ..punyalah laju PDRM ambil tindakan , peguam melayu entah kemana, hakim macam haram bagi hukuman pelik,
tapi lihatlah pula kes apek cina sepak muka budak melayu yang dah ditangkap, budak bukan orang tua !! dia sepak muka budak tu mengalahkan samseng taipei !

lalu apa PDRM buat ? apa tindakan kerajaan ? mana ????

kalau bangsa melayu yang buat bukan main laju ambil tindakan, tapi kalau bangsa bangsat pendatang yang buat , buatlah apa pun ..silakan ! kerajaan akan diam , akan senyap , macam tikus basah dalam lubang najis !

apa punya pemimpin bangsa melayu begini ? monyet beruk bagi makan kenyang , tak minta pun dihulur, tapi bila bangsa sendiri menangis sedih ..ditambah balun kasi sebat , dah berdarah tambah simbah dengan cuka !

aku menyampah ..kecewa, marah !

Anonymous said...

Padan muka si Yahudi-ZIONIS/Israel-BANGKAIBABI! Kalaulah HAMAS ada senjata terkini mcm. PENGGANAS Yahudi ZIONIS/Israel, yg. dibantu senjata oleh Barat; takkan berani si PENGGANAS Yahudi ZIONIS/Israel tu menyerang BUMIPUTERA Islam Palestin sewenangnya dgn. begitu angkuh! Sebab itu umat Islam Palestin boleh diBUNUH sesuka hati termasuk kanak-kanak dan kaum wanita - dasar si Yahudi ZIONIS/Israel-BINATANG BUAS- PENAKUT!
ZIONIS-Mossad/Israel-KANGKANG-BABI tu juga ramai pengintip dia - termasuk PENYAMAQ ISLAM; mcm. kat Malaysia n dari DAPBANGKAI/PKRSODOM! Bayangkanlah bagaimana mereka tahu di mana rumah pemimpin HAMAS untuk diletupkan bersama seluruh keluarga mereka dari 3-4 jenerasi sekali gus; cthnya Allahyarham Ketua Polis Gaza sampai berbelas ahli keluarganya sekali diBUNUH/diBOM dgn. amat KEJAM termasuk anak kecil dan wanita mengandung! Mereka memang mahu MENHAPUSkan satu keluarga dari pelbagai jenerasi sekali gus muali sekrg – ini MO terbaru paling KEJAM si Israel-Yahudi ZIONIS-KANKANG BABI ni!
Lihat bagaimana juga Stallone dan Schwarzenegger pun MENGHENTAM Israel - tapi artis-artis Hollywood terpaksa berpura minta maaf sebab Hollywood/Barat diKUASAI ZIONIS-Israell! Lihat di -
http://www.veteranstoday.com/2014/07/22/zio-tweets/ ,
Celebrity tweets rip Israel to shreds, by Dr. Kevin Barrett, July 22nd, 2014!
Dan lihat di - http://www.moroccoworldnews.com/2014/07/134809/world-celebrities-you-did-not-know-were-pro-palestine/ , World Celebrities You Did Not Know Were Pro-Palestine, 18 July 2014:

Casablanca – Global celebrities rarely make public comments or take positions on world politics and international conflicts.

However, the political stances of some celebrities on the Israeli-Palestinian conflict must be noticed. Here is a list of celebrities you probably did not know were pro-Palestine.

Christiano Ronaldo

The Portuguese football celebrity and Real Madrid’s superstar is believed to have shown his support for Palestine and condemnation of Israel on several occasions.

In 2012, a myriad of news sources reported Ronaldo’s 1.5 million-euro donation to the children of Gaza. According to many sources, Ronaldo donated the Golden Shoe he had been awarded in 2011 to the Real Madrid Foundation. The valuable shoe was then sold in an auction for 1.5 million euros, and the money was allegedly donated to the children of Gaza.

Moreover, Ronaldo has allegedly refused to swap T-Shirts with Israeli footballers at the end of a match between Israel and Portugal in October 2013.

“I do not swap T-Shirts with murderers,” Ronaldo was quoted by many online news sources in 2013 as saying.

There are also viral several pictures of Ronaldo wearing pro-Palestine clothes and carrying supportive messages......

Sebab itu K'jaan kita di NEGARA ISLAM kita ni jgn. bagi masuk mana-mana artis/ahli politik-penyokong Israel!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

tidak pernah akan tercapai kata sepakat kerana perang ini akan berterusan hingga kiamat

Anonymous said...

Jamuan (Al-Mā'idah):62 - Dan kamu akan melihat kebanyakan dari mereka (orang-orang Yahudi) bersegera membuat dosa, permusuhan dan memakan yang haram. Sesungguhnya amat buruk apa yang mereka telah kerjakan itu.

Anonymous said...

Jamuan (Al-Mā'idah):70 - Sesungguhnya Kami telah mengambil perjanjian dari Bani Israil, dan telah Kami utus kepada mereka rasul-rasul. Tetapi setiap datang seorang rasul kepada mereka dengan membawa apa yang yang tidak diingini oleh hawa nafsu mereka, (maka) sebagian dari rasul-rasul itu mereka dustakan dan sebagian yang lain mereka bunuh.

Anonymous said...

Jika di beri setiap Rifle pada setiap rakyat Palestin walaupun dgn di bekal sebutir peluru seorang Israel pasti Lumpuh...

Anonymous said...

Sokong!!!!!

Jasni Jaafar said...

Memang pun tak kuat cuma yg memberi kekuatan hanyalah ekonominya dan media yg pro yahudi klu nak harapkan dimedan perang memang mereka kalah.

jazlyn jehan said...

Rakyat Islam Msia yg tak mampu berperang di Gaza berjihad dgn memboikot semua barangan yg ada hubung kait dgn Israel.