Thursday, July 31, 2014

McDONALDS DAN ISRAEL..


Petikan bloger TFK

Sekiranya anda seorang MANUSIA, atau beragama Islam atau mempunyai hati dan perasaan, BOIKOT RESTORAN MCDONALD SEGERA!!!

McD corp US mempunyai puluhan ribu restaurant outlet di seluruh dunia. Setiap outlet perlu mendapat kelulusan dan membayar yuran franchise kpd McD Corp. US. Berapakah revenue (keuntungan yg diperolehi oleh McD Corp US dari cawangan di seluruh dunia setiap tahun?

Anda tidak akan mampu menghitungnya. Sebab itu McD pernah mendapat anugerah FRIENDS OF ISRAEL. Mereka menggunakan alasan CEO nya sudah tukar dan mereka tdk sumbang lagi kepada Israel. Ini semua untuk menutup jenayah mereka kpd Palestin. CEO yg diganti dari yg dulu diberikan anugerah dari Israel kerana sumbangannya kpd pendidikan dan kebudayaan Israel dgn membina muzuem holocaust.

Ini bukan dakwaan kosong. Ini adalah hasil dari pertemuan bersemuka. McD tempatan perlu mendapat kelulusan dari McD corp US untuk buka cawangan baru bahkan diberi suntikan modal untuk buka cawangan tersebut sebagai strategi mengembangkan empire McD seberang laut.

McD corp US adalah penyumbang kpd Jewish National Fund, untuk membina imej yang positif tentang Israel di mata dunia. Sudah tentu bila jenayah mereka didedahkan mereka akan menafikan bermatian matian.

Tetapi hakikatnya membantu Israel adalah tanggungjawab agama penganut zionis. Membunuh rakyat Palestin adalah kemuliaan bagi mereka.

Maka mereka akan berbohong dan berkata dengan lunak kepada dunia dan umat Islam mereka tdk menyumbang kpd Israel. Ini hanyalah skrip yg disediakan oleh McD corp US untuk dibaca oleh restoran McD seberang laut.

Menyokong Israel adalah tanggungjawab agama zionis dan mereka tidak akan lalai dalam tanggungjawab ini. Membunuh rakyat Palestin adalah amal yg paling mulia bagi mereka!

PM Dr Hafidzi Mohd Noor
(Pengerusi Aqsa Syarif)

**************************
Maklumat tambahan:
1) Link hasil pertemuan McD & Aqsa Syarif/VPM: http://on.fb.me/P8Ga4B
2) Link Boycott for Dummies: http://on.fb.me/W5JVvp

7 comments:

usin said...

InshaAllah, tak akan makan lg kt mcD. Pasal 85% pekerja mcD m'sia adalah melayu, terpulanglah pd mereka. Nk terus kerja dgn company yahudi utk bantu bunuh lebih ramai rakyat palestin, atau jihad dgn berhenti dan cari kerja lain. Cuba bayangkan mcD m'sia tutup bisnes krn tak laku dan hilang pekerja...

Anak Bukit Jelutong said...

Kalau sudah terserlah macam tu, bukankah ini tanggungjawab pemimpin2
negara, bukan saja rakyat yang beragama Islam.

Selagi ini belum dijawab saya khuatir "perjuangan" ini tak akan ke mana.

Anonymous said...

Islam bunuh Islam lagi ramai.

wazi said...

nanti boleh ambil alih tempat McD disemua cawangan dan rangkaian. dan beri nama baru dan nafas baru..

wazi said...

nanti boleh ambil alih tempat McD disemua cawangan dan rangkaian. dan beri nama baru dan nafas baru..

Anonymous said...

sesetengah bumiputra mempunyai francais mcd..dan telah beroperasi selama bertahun2.. bagaimana hendak nasihat mereka supaya tutup perniagaan mereka?

jikalau GAPS punya ayah ada mcd di kuala pilah,so kena tutup or jual la eh? bagaimana pula dgn pekerja melayu yg bekerja di mcd? adakah sumbangan tenaga mereka haram?adakah gaji mereka haram?

so nak salahkan sape eh? kerajaan la kot kan! sebab mereka yang benarkan mcd tu masuk malaysia.

Tapi tak boleh jugak. Rokok macam mana eh?dunhill and the geng. bukan israel punya share jugak ke? banyak orang melayu isap rokok. dekat facebook boikot,tapi mulut tgh isap..kira haram la ye eh?

handphone nokia macam mana lak eh?buang la dalam loji kan!tu belum lagi selongkar share yahudi dalam beberapa syarikat telekomunikasi yang selama ini kita dok pakai.

facebook tu yahudi kan..pelik kan!! cakap boikot tapi pakai fb..nak tau x cara nak kalahkan yahudi selain boikot?mesti ramai xtau kan!!

gunakan la balik manfaat youtube dan facebook utk menyerang balik israel yahudi. contohnya share keganasan yahudi di media sosial,bangkitkan perasaan benci terhadap zionis melalui ucapan dan fakta di fb,perang saraf dan hacked page2 or website zionis.

macam tu la perniagaan..kita salurkan balik keuntungan mcd kita ke palestin,beli senjata untuk mereka,tempat tidur makanan dan lain2..

Unknown said...

Kalau MCD malaysia bayar zakat perniagaan..adakah duit zakat tersebut diberi kpd tahudi@zionis