Monday, August 11, 2014

AHLI PAS PRO ANWAR KELUAR PAS TUBUH PARTI BARU...HANCUR LAH ...

16 comments:

Anonymous said...

MERAMBUS.
MUSANG BERBULU AYAM.
PENYOKONG ALJUBURRI.
HIDUP ISLAM HIDUP MELAYU.

Otak geliga said...

Alhamdulillah....tahaluf siayasi akhirnya membuahkan hasil yg memberangsangkan.
PAS semakin KUAT, KUKUH, TEGUH, MANTAP, TEGAP.
Berkat doa K.O, PAS semakin menuju kejayaan mutlak.
DAP ganti PAS?....yaaaa!!!
Takbirrrrr!!!!!!!

Otak geliga said...

usaha NA dan HH menyatukan PAS dgn PKR dan DAP dgn mempergunakan agama atas nama TAHALUF SIYASI membuahkan hasil yang ranum diluar ttp BUSUK di dalam.
Permulaannya atas DASAR DENDAM KESUMAT bisikan Syaitan, mana mungkin akan berakhir dgn pelukan dan ciuman ghairah.
Hasil bersekedudukan scr haram, benih yg terhasil HARAM dan tidak berguan utk agama, bangsa dan negara.....TAPI berguna utk Tuan Guru NA yg MULIA dan MAKSUM dr segala dosa.

BinikuBakalMB said...

Jikalau benar ini berlaku maka apakah nama baru yang sesuai untuk parti tersebut?

Parti Anwarinas SeMalaysia?
Pro Anwar Selamanya?
Parti Angguk Selalu?

Ada cadangan lain?

Anonymous said...

lambang parti pun macam lubang dubur.....dan tandatangan bang Non pun macam kote panjang.......ce tengok betul2.Elok guna nama Parti Al-Juburit Semalaysia.

Pak Kadiaq said...

parti hampas ni dah tak relevan di Malaysia.. biar mereka berpecah seribu, ada aku kisah? kah kah kah kiok

azid barja said...

Parti Untuk Anwarista Sahaja (PUAS)
Parti Erdogan Liberal In Republic (PELIR)
eX TEam Liberalist Of Republic (x TELOR)

Anonymous said...

Parti Angkat Bungkuih.

Anonymous said...

Parti Angkat Bungkuih..

mrsedapkl said...

Sy setuju

Anonymous said...

Parti Suntut Tariaq Aljuburi

Mohammad Ariff said...

Penyokong Anal Selamanya

CucuBahaman said...

Parti Angkut Spenda...Parti Anal Steamboat....Parti Angkatan Sperma... Parti Agama Sesat...Parti Angkatan Sontot.....

Anonymous said...

PARTI FAREWELL SELAMANYA

Anonymous said...

NAK TANYA ORANG PAS:

1-PAS sibuk bergabung dengan DAP .
Boleh ke orang PAS atau anak orang PAS berkahwin dengan orang DAP ? Sila jawap soalan ini.

Rasanya orang PAS bila nak kahwin kan anak , cari juga orang Melayu UMNO.

Tak payah lah nak agungkan sangat kumpulan yang tak bersunat tu...

2-Parti PAS sibuk nak bergabung dengan DAP yang bukan ISLAM . Nak tanya orang PAS , masa zaman Nabi Muhammad dan zaman pemerintahan Khalifah Ar-Rasyidin dahulu, ada tak mereka bergabung dengan orang kafir Yahudi untuk membentuk kerajaan ? ..Puok PAS sila jawap soalan ini..

Jawapan ada dalam sejarah Islam.

Anonymous said...

apa yg berlaku skarang dlm Pas telah pun brlaku pada umno dahulu ketika anwar jd tim prsden,anwar akan meletakn org yg menyokongnya dlm jwtnkuasa prti samada di prngkt tertinggi atau di bhg dgn cara ini kputusan parti akan ikut telunjuknya.kbykan mereka yg myokong ni akan dijanjikan sesuatu skiranya anwar mjd PM,sbb itulah kita akan lihat bagaimana stiap keputusn parti trutamanya pas akan sentiasa buat pusing 'u',tdk mustahil apa yg pernah kena pd tun mahathir,haji hadi mugkin mangsa yg seterusnya iaitu kalah jwtn presiden parti,caranya sprti yg disebut tadi iaitu meletakn org2 yg sokong dia sampai masa anwar hanya perlu petik jari saja,no 2 dlm pas skrng sapa,mat sabu pnyokong kuat anwar ,cuba lihat dan kaji dlm jwtnkuasa pas,anwar pernah lakukn perkara yg sama dlm umno dahulu dimana dia meletakn org yg sokong dia hampir disemua bhgn,smpai masa dia hanya perlu berdehem aje....anwar melihat haji hadi adalah batu pnghalang utk menundukkan pas,cara dia nak singkir haji hadi adalah sama mcm dia gunakn ketika cuba nak jatuh tun mahathir,harap2 org pas berhati2lah......