Saturday, August 9, 2014

PAS NAK JENTIK TULUR....

7 comments:

Anonymous said...

INI sedutan dari majalah ujang ke GAP?

Anonymous said...

Apakah `Formula Selangor'?

Seperti yang kita semua telah tahu,sebahagian (perpecahan) orang melayu tidak boleh menerima umno sebagai peneraju dan pemerintah di negeri Selangor. Ini disebabkan wujud unsur2 Rasuah, berpuak-puak,bermewah-mewah, nepotisma, kronisma dan pertelagahan sesama mereka!

Juga, Formula Selangor ini bukanlah untuk mengambil kesempatan dari Krisis yang dihadapi Selangor pada masa ini.

Formula Selangor wujud hasil dari perikatan dan perpaduan Kaum Pribumi Melayu dan islam bersatu untuk menghasilkan kerajaan yang bersih dari unsur2 negatif dan berteraskan addin islam.

Bagaimana untuk membentuk `Formula Selangor'?

Formula Selangor dibentuk hasil dari perikatan dan kesatuan sama seperti ideologi `melayu raya' sebelum kemerdekaan Tanah Melayu dengan mewujukan kesatuan Kaum Pribumi Melayu dan beragama islam.

Ini Cadangannya,
Sebelum PRU dijalankan, Pra-PRU perlu diadakan untuk menentukan siapakan yang akan menjadi wakil Kaum Pribumi Melayu. Mana-mana Calon yang ingin menjadi wakil Adun mahupun Parlimen perlu bertanding untuk dipilih dan ianya terbuka kepada Parti2 politik, pertubuhan atau NGO seperti UMNO, PAS, JATI, ISMA, Perkasa dan lain-lain lagi boleh menghantar calon2 mereka.

Pengundi2 Pra-PRU ini pula adalah terdiri dari Kaum Pribumi Melayu dan beragama Islam wajib mengundi manakala kaum cina dan india pula , adalah tidak dibenarkan mengundi.
Mana-mana calon yang dipilih memenangi pengundian ini, maka yang kalah, wajib mengundi calon yang menang apabila tiba masa PRU, ini secara tidak langsung boleh meminimumkan unsur2 cah keting dan golongan pensabotaj dalam parti itu sendiri.

Dan Hasilnya,
Penguasaan Kaum Pribumi Melayu dan Orang-orang Islam mentadbir negeri Selangor dengan ini menghapuskan amalan rasuah,kronisma, pilih kasih, kekayaan diri sendiri dan lain2 unsur negatif dan sekaligus menghasilkan calon2 bekerja keras Kaum Pribumi Melayu;
1.memperkasakan serta mengukuhkan lagi agama Islam
2.memperkasakan perpaduan umat melayu dan pribumi
3.memperkasakan dan menguasai ekonomi , pendidikan untuk orang melayu dan pribumi.
4.mengharam perluasan,penyebaran pembinaan gereja dan agama evangilista kristian.
5.menggalakkan kaum cina dan india keluar berhijrah keluar negara atau kembali kepada agama asal mereka iaitu Buddha, Toaist dan Hindu.
6.Demi perpaduan, formula selangor wajib mengharamkan sebarang bentuk sekolah cina dan tamil samada baru dan lama dan menyerapkan anak2 kaum cina dan india ini ke Sekolah Kebangsaan.
7.Kaum Cina dan India juga perlu diajar dan dilatih untuk menjadi kaum yang mulia dan jujur seperti mana kaum Pribumi Melayu dan beragama Islam maka Biro Tata Negara perlu diwujudkan dengan lebih banyak lagi untuk mencapai matlamat ini.

Sudah tentu terdapat kelemahan Formula Selangor ini, tetapi ianya boleh diperbaiki dan diperhalusi, dan sudah pasti, ianya juga boleh dijadikan contoh untuk negeri2 lain di Malaysia untuk diikuti.

Anonymous said...

Banyak hikmah atas apa ynag berlaku di Selangor

Pentingnya org Islam bersatu


Menentang munafik

PAS dan UMNO perlu bersatu

Hancur DAP dan PKR serta manusia munafik

Anonymous said...

JENTIK BUAT APA ?
KENTUTKAN.
BERTEMPIAR DIA ORANG LARI TERJUN LONGKANG..MULUT TOKAK

Anonymous said...

Kali ini gua nak tengok PAS ada telur atau sememangnya mereka spesis dayus untuk menentang kemungkaran dan kekufuran.

Allahu Akbar 3x ...

Azmin Aris said...

Kalau kita belek2 dan perhati2 video Mat Stoppa...PAS mmg takde telo bro...

Anonymous said...

Apa yg kau merepek ni Labuu..