Friday, August 8, 2014

PKR , SEPAT KERING DAN ANWAR BUAT ROADSHOW MENGAPA KALID PERLU DIPECAT.

http://khairulryezal.blogspot.com/2014/08/ada-2-majlis-besar-semalam-untuk-mb.html

22 comments:

kelopak salak said...

masa ni TSKI semua busuk, dulu semua wangi

apa cittaaaaa...?

Anonymous said...

Fitnah mengatasi Fakta..yang Anwar ada berbillion dalam akaun Israel apa cerita kalau salah perjelaskanlah kalau sohih..? pokok tak bergoyang kalau tak digoncang..buah tak kan jatuh kalau tak dijolok..

Anonymous said...

Yg laki dia buat tak mau cakap ke.

Anonymous said...

tak sabar2 sisepat kering nak jd badut mb selangor. siap hina dan fitnah orang yg selama ini setia dan berjuang menentang hantu dalam pkr. apa nak buat, sisepat kering ni bukan tau buat apa. kalau tok laki dia menangis, nescaya dia boleh berlakon menangis. cisss!!! jenis anak beranak macam sial...

Anonymous said...

SIAPA LANTIK DIA PUNAHSIHAT EKONOMI SELANGOR DULU ?
DIA INGAT DIA HEBAT KAH. ?
YANG BODOH JER PERCAYA.

Anonymous said...

Kelakuan meliwat pun tidak ikut syariah Islam !

Anonymous said...

perang dalaman pembangkang , habis segala urat leher ..urat kentut , urat tersembunyi dan segalanya dibongkar dibahas,

perang sesama pembangkang, biarkan mereka rentung sesama sendiri !!!

Anonymous said...

kalau nak cari salah anwar pun banyal salah, azmin ali pulak bukannya hormat kat institusi raja, malah menghina raja raja. kalau fasal rasuah, anwar tidak kurang. jadi mereka ini semua tak layak jadi pemimpin. keadaan macam ni, seorang penyamun berteriak "panyamun! penyamun!"

Anonymous said...

Kalu khalid boleh di hukum bersalah & dipecat dgn pembicaraan sebegitu....
Tak salah laaa apa yg dr M buat

Anonymous said...

Pakatan Rentung mmg takde kerja lain 24 jam terus menerus menjalankan siri-siri Pembodohan Rakyat, semoga lebih ramai yg sedar usaha2 keji nak Pedajalkan Rakyat ni adalah seburuk2 pilihan untuk diterima apatah lagi untuk turut terlibat sama. Smoga Selangor selamat dr sebarang anasir perhambaan minda pendakyahan akhir zaman.

Anonymous said...

Pemimpin umno perlulah ambil iktibar dari kepincangan pakatan rakyat yang hodoh ni.... Sentiasa penuhi diri dengan iman walaupun difitnah kerana mereka yg dipihak benar akan baik kesudahannya.... Mereka yg buruk kelakuan dan niat jahat akan Allah dedahkan jua....

Anonymous said...

Awak gap jangan lagak la.without pas we can stiil win 28 seat.diana sofia nurul izah wan zizah dap all chines behind ujawi jawi tak main mampus la kau pas

Anonymous said...

kalau diorang buat roadshow tunjukkan pada rakyat cara2 MELIWAT YG BETUL, rasanya ada lebih berfaedah. Dah tentu FAKTA bukan AUTA.

Anonymous said...

Hutang khalid dgn bank islam tu zaman bila, bukan zaman pakatan belum tadbir selangor lg ke? Kenapa masa pakatan menang, angkat pulak khalid jd mb? Tp kini sesuatu yg bukan kesalahan dan penyelewengan dulu dah jd kesalahan pulak. Apa punya dajal la ketua umum AKA ketum ni. Semua kena ikut ckp dia. Sebijik mcm firaun. Dahsyat sungguh, tak ada perbandingan kejahatan si ketum sehingga org lainpun memandang kejahatannya suatu kebaikan....teruk ya amat!!!

din yusof said...

Kebanyakan rakyat tolak ...yang si nenek ni kemaruk sangat nak jadi MB ...apa pasal ?????
Dulu , manusia yang di panggil Maha firaun bilang nak LETAK JAWATAN , kebanyakan rakyat kata jangan ...itulah bezanya keluarga anugerah tuhan dgn mahafiraun !

din yusof said...

Kebanyakan rakyat tolak ...yang si nenek ni kemaruk sangat nak jadi MB ...apa pasal ?????
Dulu , manusia yang di panggil Maha firaun bilang nak LETAK JAWATAN , kebanyakan rakyat kata jangan ...itulah bezanya keluarga anugerah tuhan dgn mahafiraun !

din yusof said...

Kebanyakan rakyat tolak ...yang si nenek ni kemaruk sangat nak jadi MB ...apa pasal ?????
Dulu , manusia yang di panggil Maha firaun bilang nak LETAK JAWATAN , kebanyakan rakyat kata jangan ...itulah bezanya keluarga anugerah tuhan dgn mahafiraun !

Anonymous said...

Hutang khalid ni dulu mereka buat bodo... skarang baru nk bongkar. Klu khalid ni umno...habis ceramah pas jaja cerita ni

Anonymous said...

Mai ramai2 melawat Permatang Pauh. Tempat sendiri tak boleh nak urus, ada hati nak urus Selangor. Orang Selangor byk yg cerdik tapi diperbodohkan oleh Ahli Parlimen Pmtg. Pauh.

Anonymous said...

SEBAB PUNASIHAT EKONOMI NEGERI SELANGOR BODOHLA KERAJAAN TERPAKSA HUTANG KOT? BAHALOL PUNYA PUNASIHAT SELANGOR...PUIIIIIIH.

Anonymous said...

BAHALOL PUNYA PUNASIHAT EKONOMIO SELANGOR..PENYAMUN

Anonymous said...

Punasihat Selangor x berapa sihat.
Punai dia jer yg sihat.