Thursday, August 14, 2014

URGENT UNTUK PAS . KENAPA ANWAR GESA 2 ADUN PAS LOMPAT PARTI


2 adun pas keluar kenyataan kami sanggup keluar aka lompat parti demi pakatan..aka demi anwar

Tujuannya 2 adun ini dipercayai sedia untuk dipecat pas.

Jika dipecat, maka pas akan kurang jumlah adun d selangor.

Pas tidak lagi monopoli sebaliknya dap.

Dap dan pkr join..

Pas yang 2 hari ini dilihat sebgai kerajaan pas akan terguling..

Ini game plan anwar...untuk kurangkan jumlah kerusi dun pas kiranya pas ambil tindakan pecat.

ANWAR BERJAYA PECAHKAN PAS

23 comments:

Anonymous said...

OK TSKI SEDIA UNTUK BUBARKAN DEWAN UNDANGAN DAN BERSEDIALAH UNTUK SATU PILIHAN RAYA.

Anonymous said...

OK TSKI SEDIA UNTUK BUBARKAN DEWAN UNDANGAN DAN BERSEDIALAH UNTUK SATU PILIHAN RAYA.

Anonymous said...

OK TSKI SEDIA UNTUK BUBARKAN DEWAN UNDANGAN DAN BERSEDIALAH UNTUK SATU PILIHAN RAYA.

kartanikasuria said...

Dalam menentukan seorang pemimpin, Rasulullah telah menjadikan dirinya sebagai figur dan pelaku. Empat sikap yang menjadi sifat-sifat wajib baginya adalah amanah, fathanah, siddiq dan tabligh ternyata sangat erat kaitannya dengan tugasnya sebagai khalifah Allah di muka bumi ini, yang mana tanpa keempat sifat tersebut dalam pribadi beliau maka mustahil kepemimpinan beliau dapat berjalan dengan baik dan mendapatkan pujian oleh masyarakat.

Mencari pemimpin yang tepat berarti menemukan empat sifat Nabi ini dalam pribadi seorang pemimpin. Keempat sifat ini tentu saja tidak secara tiba-tiba ada dalam diri seseorang, sebagaimana halnya dengan Rasulullah yang telah melalui perjuangan dan pembinaan yang intensif baik secara jasmani maupun ruhani hingga menjadi pemimpin sejati.

Sikap yang amanah menjadi syarat pertama yang harus dimiliki oleh pemimpin daerah dan bangsa ini, sebab amanah yang berarti kejujuran dan kesetiaan, dan transparansi menjadi kunci penting yang harus ditegakkan.

Sikap amanah ini menjadi sangat penting sebab salah satu penyebab kemerosotan bangsa ini adalah pengelolaannya yang tidak didasarkan pada sikap amanah, kejujuran, transparansi dan keadilan. Rasulullah telah digelari sebagai orang yang al-amin sebelum beliau menjadi seorang Rasul, yang gelar itu bukan diproklamirkan oleh beliau, melainkan oleh seluruh masyarakat yang ada baik anggota sukunya maupun suku-suku yang lain.

http://bit.ly/1AaHaHv

Anonymous said...

ada pulak yang jadi janda kena talak tiga...kwang...kwang...kwang.....

Anonymous said...

Ini 2 Orang kasi Malu Kompeni....PECAAAAATTT sama dia TUan Presiden !!!

Anonymous said...

Ini juga senjata aljub untuk ugut PAS dan menpengaruhi keputusan mesyuarat 17hb. nii

ambe pacar yg hina ni menjangkakan PAS akan berlembut dan minta PKR tukar yg lain dari wan azizah untuk jadi MB Selangor sebab dah terlanjak cakap perempuan tak aula jadi ketua

ladu...labu..

Anonymous said...

Ini juga senjata aljub untuk ugut PAS dan menpengaruhi keputusan mesyuarat 17hb. nii

ambe pacar yg hina ni menjangkakan PAS akan berlembut dan minta PKR tukar yg lain dari wan azizah untuk jadi MB Selangor sebab dah terlanjak cakap perempuan tak aula jadi ketua

ladu...labu..

Anonymous said...

Ini juga senjata aljub untuk ugut PAS dan menpengaruhi keputusan mesyuarat 17hb. nii

ambe pacar yg hina ni menjangkakan PAS akan berlembut dan minta PKR tukar yg lain dari wan azizah untuk jadi MB Selangor sebab dah terlanjak cakap perempuan tak aula jadi ketua

Kalau ini benar layaklah ambe jadi Nujum Pak Katak


ladu...labu..

tobeng said...

Kita tengok apa tindakan hadi dan niki bila ahli pas langgar arahan parti dan berpaling tadah.

Ini soal maruah pas dan kepimpinan tertingginya.Adakah hadi akan tunduk pada tekanan pkr dan dap,menurut jejak langkah 2 adun buat u turn dan terima wan jijah sebagai mb.Ataupun bertegas dengan keputusan majlis syura ulama dan memecat 2 orang pembelot?

Bagaimanapun walau apapun tindakan yg diambil akan memberi impak yg besar pada pas.

Good luck pas!

Anonymous said...

berapa juta anwar byr tu...

Anonymous said...

ini mesti nak jwtn lah ni..

Anonymous said...

munafik dlm pas...

Anonymous said...

Ini 2 org ada share kegiatan maksiat d Selangor. Dah eluk semua org Melayu yg perintah tanpa ada org BN buat hal pulak dia. Betul jawa tak bleb d percayai walaupun nama saja islam

Anonymous said...

"Tatkala ada berita sampai kepada Nabi shallallahu 'alaihi wa sallam bahwa bangsa Persia mengangkat putri Kisro (gelar raja Persia dahulu) menjadi raja, baginda S.A.W lantas bersabda;

"Suatu kaum itu tidak akan bahagia apabila mereka menyerahkan kepemimpinan mereka kepada wanita"

abu bakar said...

Pas jgn pecat biar mreka mengikari Bai'h yg mreka janjikan!!

Anonymous said...

2 ekor ahli PAS terlupa bab baiah mrka kpd perti. Tapi perlu ingat, mereka tidak lompat parti, sebaliknya tunggu dipecat. Bila mereka dipecat, mereka tidak dikira melanggar baih parti, sama sprt Dayo Hj Hassan Ali. CUMA PRESIDEN dan seluruh kepemimpinan PAS, termasuk Maj Syra akan MERAH MUKA MENAHAN "bau kentot" 2 ekor ahli yg mufarakah. Kalau masbok masih dpt "pahala" brjamaah. Kesian Hj Hadi/Nik Ajis/Harn Din dan seluruh ahli n penyokong PAS. Rupanya ahli PAS juga tak boleh dpercyai....,

PUTRA CHUBADAK said...

2 ekor ahli PAS terlupa bab baiah mrka kpd perti. Tapi perlu ingat, mereka tidak lompat parti, sebaliknya tunggu dipecat. Bila mereka dipecat, mereka tidak dikira melanggar baih parti, sama sprt Dayo Hj Hassan Ali. CUMA PRESIDEN dan seluruh kepemimpinan PAS, termasuk Maj Syra akan MERAH MUKA MENAHAN "bau kentot" 2 ekor ahli yg mufarakah. Kalau masbok masih dpt "pahala" brjamaah. Kesian Hj Hadi/Nik Ajis/Harn Din dan seluruh ahli n penyokong PAS. Rupanya ahli PAS juga tak boleh dpercyai....,

PUTRA CHUBADAK said...

2 ekor ahli PAS terlupa bab baiah mrka kpd perti. Tapi perlu ingat, mereka tidak lompat parti, sebaliknya tunggu dipecat. Bila mereka dipecat, mereka tidak dikira melanggar baih parti, sama sprt Dayo Hj Hassan Ali. CUMA PRESIDEN dan seluruh kepemimpinan PAS, termasuk Maj Syra akan MERAH MUKA MENAHAN "bau kentot" 2 ekor ahli yg mufarakah. Kalau masbok masih dpt "pahala" brjamaah. Kesian Hj Hadi/Nik Ajis/Harn Din dan seluruh ahli n penyokong PAS. Rupanya ahli PAS juga tak boleh dpercyai....,

PUTRA CHUBADAK said...

2 ekor ahli PAS terlupa bab baiah mrka kpd perti. Tapi perlu ingat, mereka tidak lompat parti, sebaliknya tunggu dipecat. Bila mereka dipecat, mereka tidak dikira melanggar baih parti, sama sprt Dayo Hj Hassan Ali. CUMA PRESIDEN dan seluruh kepemimpinan PAS, termasuk Maj Syra akan MERAH MUKA MENAHAN "bau kentot" 2 ekor ahli yg mufarakah. Kalau masbok masih dpt "pahala" brjamaah. Kesian Hj Hadi/Nik Ajis/Harn Din dan seluruh ahli n penyokong PAS. Rupanya ahli PAS juga tak boleh dpercyai....,

Anonymous said...

Pmimpin pas sdr dh x pcaya undi pas msuk syurga. Sbaliknya undi wang n pangkat dpt syorga dunia. Ini la spesies ostad 3 pg kaunseling bini org yg pngikut totok pas sgt taat setia...muahaha

Anonymous said...


Biasalah dalam setandan kelapa 2 adun pas yang komeng hotak kunyit mana dia nak dengar pon pakatan dalam parti HAMPas, sebab dah kena lancau dengan anuar brahim, rakan sahabat apa ker dia peduli. satulagi sebab dia main sorong tarik tali 16hb sept ni anuar akan angkat biawak ni jadi menteri, kan tarikh tu anuar jadi PM sungai buluh.

Nama jer parti islam, jadah ke benda rupa cakap munafik, merosakan islam lebih berjaya dari memertabatkan islam.

kat dunia nipon dah bercelaru kiblat yang dituju, akhirat nanti kerak neraka lah tempatnya.

Anonymous said...

Kalau dah namanya parti..
Isle xdop makne lagi...
jual ubat pelawok belake
hok penting soru dop miss
jawate dop hile..
pitis masyukkkkkkkk