Wednesday, September 10, 2014

BERAPA PULUH JUTA KETUM PERLU UNTUK HAPUSKAN PAS ???

http://www.malaysianews-online.com/2014/09/anwar-will-use-pasma-to-wallop-pas.html

9 comments:

Anonymous said...

cepatlah ini olang kasi simpan dalam penjala..kasi lakyat susah saja...rakyat mau hidup cali makan, mau keleja,..apasal ini olang kasi mental orang ramai kacau kacau..kasi aman simpan ini olang dalam penjala..

Anonymous said...

49 hari lagi menuju puncak ke penjara sg buluh.

Anonymous said...

Tak sangka sampai tahap ni anwar mampu buat... memang gila kuasa

Anonymous said...

Betulla. Dah habis pru, dah la.
Life goes on. No point politicking mmanjaggg. Merugikan semua orang, mengurangkan produktiviti. Ramai orang bazir masa terikut agenda korang.
Yang paling rugi, rakyat jelata. Tak habis2 drama orang pkr ni.
TSKI tu dah okay dah..can't find a better person in many years. Nobody is perfect. udah2la menyusahkan rakyat.
We chose you, so you could serve us. Bukannya nak tengok you all MAIN sarkas berpanjangan. Get a room, please..nak gadoh anak beranak.
MUAK la, PKR nih!
Ni sure ada apa2 nak tukarkan mb.

Anonymous said...

Ini olang susah mau celita.Otak dia manyak pusing, sana conner,sana tipu,sini, tipu bikin olang manyak percaya... kasi semua olang masuk longkang.Ini olang memang lasat,olang politik cong no 1.Dia kira mau jadi pee emm .Kalau atak wang manyak mau beli jawatan pee emm.Ini olang,kalau duduk sana zimbawe,sana punya olang ingat kulit hitam,boleh jadi putih wow

Anonymous said...

Anak babi penjilat burit cina DAP

Ustaz Adel said...

Pasma untuk syiah dalam pas

Anonymous said...

Ayoyo! Ini worang tarak guna punya.Lu worang manyak marah sama ini worang.kaa?
Ini worang banyak baik.Itu kita punya kampung buah pala dia sudah banyak tolong kasi sama lain worang.Itu tolaong laa tu. Ayoyo.

Anonymous said...

Pas Maa ...sebutpun dah macam DAP Maa...