Wednesday, September 10, 2014

PUSAT BUSUK PUNYA OLANG !!!!


Hantam kerajaan dan umno kaw kaw
Tapi hantar anak pakai MARA dasar umno jugak !!

Musuk punya olang
Li kachi alek
Muntut musuk punya olang

21 comments:

Anonymous said...

Lepas tu MARA jadi organisasi bangang, sepatutnya spesis macam Nizar ini jangan dilayan...biar dia mampus..tanggunglah anak kau sendiri...kutuk kerajaan bukan main....last last nak khidmat MARA juga....memang manusia tak bermaruah.

Anonymous said...

UMNO pun sama bodoh jugak.Dah tau si Nizar ni tidak bersyukur atas kemudahan kerajaan,sepatutnya ditolak permohonan biasiswa. Baik bagi kat orang susah yang nak belajar dan bersyukur atas apa kerajaan bagi.Patut dibuang aje anak dia dari MARA.

Anonymous said...

Saya jumpa Nizar ni di SEMESTI Taiping antar anaknya....tak malu betoi.talam 2 muka.

Anonymous said...

Dalam MARA pun ada puak depa.

Anonymous said...

apa perasaan ahli/penyokong umno/BN jika permohonan biasiswa utk anaknya gagal dengan pelbagai alasan sedangkan anak pembangkang memperolehinya.

Anonymous said...

Mmg bangsat ini olang. Anak dia ni plak karang dah disuap ape bagai, blk mesia semula jadi balaci anwar, gigit blk kerajaan. Dasar bangsat.

baik bg kt anak2 kmpg yg confirm sokong kerajaan

Anonymous said...

MULUT TOKAK.
ITULAH DASAR NYA.
PANDAI MENGHINA, BALIK KE DIRI SENDIRI.
BANYAK ANAK ORANG MISKIN LEBIH LAYAK TERIMA BIASISWA MARA.
SI NIZAR NI PATUT JADI AHLI DONG ZONG, MINTA BIASISWA DONG ZONG .
MULUT TOKAK.

Anonymous said...

Yang bagikan rezeki pada dia & kita
semua ialah Allah. Dalam kes Nizar
Lambai, Allah berikan melalui
UMNO/Mara untuk anak dia belajar.

Bila dia cuba menggigit
tangan yang bagi dia makanan,
maka tunggulah satu masa, Allah
akan terangkan perbuatan dia.
Tapi masa tu segalanya dah lewat.

Anonymous said...

Patut reject je.. minta lah dgn dap yg dia sanjung... bagi tanah 999 tahun... tak ingat ke..tak boleh pakai punya orang...

Anonymous said...

Nizar bukan saja busuk tapi pukimak barua kominis punya olang!!!

Anonymous said...

kalau ada sesiapa boleh beri makna sebenar istilah 'munafikun' dan cuba bandingkan dengan makna dan huraian istilah 'munafikun' oleh mantan mb perak tersebut. mungkin sama dan mungkin tidak. menarik untuk diikuti...

Anonymous said...

memang patut dikoyakkan aje borang permohonan si Nizar 99 Tahun ni...dah la muka mcm cinabeng,rupa2nya darah pun darah komunis dlm tubuhnya...lahabau!

Anonymous said...

Inilah cuntuh pejuang taik kucing.
Muka tebal kulit kerbau.Kalau aku lebih baik mati tak makan daripada minta sedekah dengan orang yang kita benci,kita kutuk segal perbuatannya.Di mana maruah kamu Nizar? jangan memalukan kaum kerabat dan anak negeri Perak?

Kepada MARA tolong tolak permohonan ini.Kalau tidak itu petanda MARA ada program udang di sebalik kain.

By:Pak Mat Kampung Hulu.

Anonymous said...

Bila Nizar jadi boneka DAP. Darii dulu sehingga kini DAP memegang prinsip sama rata (macam komunis). Mereka berazam untuk menghapuskan Hak keUiTM dan sebagainya. Bukan sedikit orang melayu yang bersetuju dengan DAP, rata-rata penyokong bersetuju untuk menghapuskan keistimewaan orang melayu tetapi pada masa yang sama tidak boleh sentuh keistimewaan orang cina dan india (Sekolah jenis kebangsaan).

Adalah amat memalukan orang yang bersekongkol dengan DAP nak menghapuskan MARA tetapi pada masa yang sama terhegeh-hegeh meminta bantuan MARA. Kalau tak diluluskan akan dicananglah seluruh dunia, Kerajaan berlaku zalim terhadap rakyat.

MARA sepatutnya tidak meluluskan permohonan itu atas 3 sebab.

1. Nizar adalah orang bersekongkol dengan DAP nak menghapuskan MARA.
2. Nizar seorang Engineer dan mendapat pencen Menteri Besar/ADUN serta mendapat tajaan tokey-tokey cina yang membelanya mempunyai kewangan yang kukuh.
3. Anak Nizar bila berada disana akan mengembangkan fahaman songsang ayahnya dan bila balik akan terus menentang kerajaan sebagaimana ayahnya.

Akhir sekali, MARA gunakan duit itu untuk orang lain yang lebih memerlukannya serta dapat menghargai jasa MARA/Kerajaan kepada mereka.

Anonymous said...

apa nak buat dlm MARA pun bersepah penyokong pembangkang...ni adek aku bgtau sbb dia keja kat situ dia lebih tau..tu pasal pembangkang tak heran apa pun boleh dpt...konco-konco ada dlm..

Anonymous said...

Strategi tu...jika mara x bg biasiswa kat anak dia, boleh dijdkan isu utk hentam mara. Bila hati dan jiwa kotor dan rosak, semua perkara dilihat negatif.

Anonymous said...

Strategi tu...jika mara x bg biasiswa kat anak dia, boleh dijdkan isu utk hentam mara. Bila hati dan jiwa kotor dan rosak, semua perkara dilihat negatif.

Anonymous said...

memang mutut2 busuk punya olang. ini olang kasi sepak masuk kandang babi lagi baik lo....

jj man said...

Patut jumpa..ludah je si malaun ni...busuk punya orang...

Anonymous said...

Lu ingat MARA tu UMNO punya duit ke? dah anak dia memang layak secara merit, itu hak anak dia. Dulu masa belajar kat UK berlambak kawan2 aku bawah tajaan MARA, majoriti mereka anak orang berada. So apa gunanya MARA, kata nak support orang miskin!

Anonymous said...

MARA tu Majlis Amanah Rakyat. Maka tak salah siapa saja kaum Bumiputera dapat kemudahan pinjaman MARA. MARA bukan UMNO punya. Jika mentaliti sebegini, tidak hairan rakyat Sarawak putus harap dengan UMNO dan Malaysia. Malah dengan senyuman manis, Ketua Menteri Sarawak mengharamkan UMNO bertapak dibumi Sarawak. UMNO, berubah lah. Jika tidak, Malaysia tidak akan ada lagi.