Wednesday, September 3, 2014

DEMOKRASI ALA PKR PAKATAN : SIAPA KRITIK NUAR KARIPAP, MAKA DIPECAT ! LAGI POSTER SEBARAN..



9 comments:

MutiaraUmmahPrSv said...

test

MutiaraUmmahPrSv said...

Msia Undg2 Sivil serta Syariat Islam yg ada gunalah sebaiknya berhikmah, saksama, adil, tegas agar capai matlamat preventif(Tindak masaalah drp kecil benih2 tu jangn sampai jadi budaya keji tak terkawal)/ mendakwa menghukum setimpal termasuk bagi tuntutan sivil ganti rugi drp kejahatan itu/ proaktif dng usaha pupuk tonjol yg baik murni bersatu bersama berbagai perbezaan yg patut d manfaat bukan membawa kebencian khianat hasutn dll. Semua pemimpin dlm semua bidang peringkat d gembeling turun kedasar masykt. Moga Allah Bimbing Bantu dJln yg baik mulia bahagia bersama berkekalan dunia akhirat. Sekian

MutiaraUmmahPrSv said...

Kpd pengusus blok ni. Tolong proses pantas. Org yg post tentu nak lihat hasil usahanya.

MutiaraUmmahPrSv said...

Pihak berkuasa Msia (pdrm sprm ros jakim) juga individu, kumpulan, Kem, Jab yg rasa d hasut, dhina, dfitnah dll dlm tempuh hingga 7 tahun kebelakang sila lihat. Ambil tindakn berhemah, adil, tegas dmahkamah jenayah utk denda kerajaan serta penjara & dlm masa sama patut tuntut gantirugi pada nilai yg wajar dmahkamah sivil sbg pengajaran. Lepas tu baru keluar statemen memaafkn. Kerajaan patut rangkum sekali urusan dlm satu prosiding urusan jenayah dpihak kerajaan & urusan tuntut gantirugi dpihak plaintif. Mantap praktikal. Kes mahkamah mcm lain2 tugas mesti ada konsep Smart(Spesifik......Jangka waktu) Jangn hingga meleret bertahun2 akibat layan org tu kes terus bertimbun?

Anonymous said...

Apa yang kau cakap ni haaa...bahasa melayu kau terabur daaa. Kalau mcm ni karangan kau masa periksa tentu2 dpt 3/100. Tu pun markah kesian sbb kira kau penat tulis dan dah bermodal dakwat dan kertas.

Anonymous said...

Hantam sampai mampos Cina DAP Kominis Lim Lanciao Eng Chow Chee Bai!!

Anonymous said...

sebagai rakyat biasa, rasa lemas kerana kes anwar tak pernah selesai, kenapa?
adakah kes yang makan masa ini membuktikan anwar memang tak bersalah?

Anonymous said...

Masuk LKS ke dlm penjara...bapa rasis dan bapa komunis

abd razak kassim said...

@mutiara ummah
bahasa kau berbelit2 contohnya
Msia undang sivil tu salah ayat yang betul undang2 sivil malaysia.... baru betul
kau ni buat ayat macam india,adakah kau india?