Thursday, September 18, 2014

KEADAAN SUDAH TIDAK TERKAWAL. NIK ABDUH SERANG TIMBALAN PRESIDEN PAS !

http://www.malaysianews-online.com/2014/09/nik-abduh-sudah-mula-curiga-dengan-mat.html

15 comments:

Anonymous said...

Kasi hantam cukup2, jangan kasi can!

PASlaknat said...

Yg aku risau ialah puak Haram Jadah PAS ni depa boleh U-turn bila2 masa shj. Bila depa U-turn nanti adalah 'mangsa' depa yg akn jd kambing hitam.. dan seperti biasalah UMNO lah segala2nya punca masalah bg mereka.. termasuklah bina mereka memgandung pun UMNO punye pasal.

Yg keduanya.. dh tahu Mat Sbu tu setan besar bertopeng manusia.. pelucah dan kaki betina.. kenapa demo nkl jatuhkan UMNO PAS haram jadah ni pilih jd Timb Presiden jugak?

PAs ni byk cover 'taik' mereka dr dlm perut..so skrg ni dh xboleh nk simpan lg.. tp UMNO jg kena hati2.. bila2 masa shj UMNO akan terheret sama dgn puak haram jadah ni!


Kesimpulannya.. doalah byk2 penuh 2-3 biji stadium utk hancurkan UMNO..pecah perot.. dsgbny. Buat Solat Hajat byk2 dn inilah jawapan dr Tuhan Yang Esa buat PAS..
kamu dalah puak haram jadah.. PAS laknatullah!! semoga kamu semua terus hancur lebur.. Islam akan kembali berada di tempatnya..
Insya Allah Islam akan tertegak nnt tanpa PAS laknatullah dan sekutu2 dajjal mereka.!


Anonymous said...

Baru sedar dari lamunan ke..

Anonymous said...

Klu tanya mat sabun apa prestasi ulamak yg perlu diperkasa tu...nanti dia jwb...ulamak tidak mau taat pd ketum...tanya apa lagi...hudud dh x sesuai dizaman serba moden...tanya lebih lagi...islam pun dh tak sesuai...so itulah maksud mat sabun sebnrnya

yiyo said...

gap jgn la anggp cmpidentnye bn p.kubur mnng...bc ni..

Sepatutnya setiap kali PAS menyoal BN, kita patahkan segera dengan hujah PAS adalah kerajaan negeri patut mereka yang jawab. Kenapa mereka gagal ini dan itu. Kalau tak upaya jalankan tanggungjwab, mereka patut berhenti mentadbir.

Ini kerajaan pusat pula disoal PAS seolah-olah ini kerusi parlimen yang direbut!!!

Bangunlah!!!

Anonymous said...

Seringkali bila Pas menghadapi masalah, UMNO akan dipersalahkan. Mereka masih buta mata dan hati dan sentiasa memujuk hati agar tidak menyalahkan PKR dan DAP, demi cita2 tinggi mereka untuk ke Putrajaya. Mereka sebgaja buat tudak sedar bahawa yg ingin menjahanamkan mereka adalah puak gereja DAP yg sudah nampak dari awal PAS akan menjadi dominan. Jadi sebelum mereka menjadi kerajaan selepas PRU mendatang, PAS mesti dilemahkan. Penggerak DAP yg bukan kecil anak di luar negara telah menggunakan PKR dan Anwarinas dlm PAS untuk memecahbelahkan PAS dengan meminggir golongan Ulama. Melayu2 tak sedar diri dalam PAS juga digula2 dgn janji Putrajaya bersama DAP dan PKR, namun hakikatnya bila tiba di Putrajaya, DAP yg ketika itu mempunyai calon2 boneka Melayu akan menjadi Parti paling dominan. Di waktu itu PAS dan Melayu bodoh dlm PKR akan ditendang mcm bola, namun waktu itu sudah terlambat. Nasi telah menjadi bubur.

Anonymous said...

Perbetulkan kembali barisan. Bekerjasama dgn umno lagi baik. Bila bersatu kuatkan barisan... semoga parasit2 dlm pas dan umno pon hilang kekuatan dan balik kepangkal jln memperkasakan melayu/islam.

Anonymous said...

Seperti yg diketahui..Mat Sabu adalah Badut Pakatan..

Mana mungkin Badut menggantikan Ulama .

Sibodoh2 lain mcm Kalid samad pun dah terlebih kafir dari kafir tu sendiri.

Merosakkan Islam melalui Pas

hangkedee said...

Pas telah rosak.... Ada virus... Apakah ini balasan dari yg MAHA BERKUASA? Melacurkan Agama untuk duniawi.

Anonymous said...

Test

Anonymous said...

Hmmmmm...ye la tu.menipu je kerjanya. Ini pun 2x5 jgk...

Anonymous said...

Ini betul2 Hantam ke atau cuma belakon saja? Lidah satu cakap lain lidah dua cakap lain kini lidah tiga pula cakap lain.....
Adakah ini salah UMNO???

Anonymous said...

org pas lama fikir Latin ..cara pun lain . org pas baru tujuan lain matlamat lain , dua kiblat satu masjid mmg huru hara

Anonymous said...

Sebenarnya aku seronok PAS ni terbahagi 2.
PAS dan PASma..baru korang rasa. Kita dari dulu lagi dah tahu yg korang ni banyak gunting dlm lipatan..tapi nak cover la kononya PAS ni parti bersih...amik ko...

Huru hara sekarang..ada ulamak dlm PAS pun yg jenis tak ada batu..ulama la sangat. Aku boleh panggil Ulama U Turn. Berperang la korang ..aku tengok jer.

Anonymous said...

Bye2 PAS. Kalau dibubarkan DUN Selangor...PASMA akan bantu DAP dan PKR. Mereka dah standby untuk ambil alih peranan PAS dlm PR. Kem golongan ularmak akan kalah teruk. PAS kini parah teruk tunggu gol. Ini semua salah Hardy Boy kerana tak pandai baca mainan politik DAP-PKR. Juga telah ambil geng2 sosialis dlm PAS. Juga kerana telah melacurkan Akidah melalui kompromi kalimah Allah dan pembentukan Negara Islam dll dosa2.