Saturday, September 20, 2014

PAS SUDAH TIDAK BOLEH DISELAMATKAN LAGI : KEPADA PEMBAHAS, KENAPA TAK BALUN ANWAR, RAFIZI YANG MENJADI PUNCA MASALAH ?


ada banyak perkara yang sedang berlaku dalam muktamar pas di johor.

satu ianya dilakukan di johor dengan harapan pas mampu menghancurkan kubu kuat umno di negeri kelahiran umno, johor darul takzim.

signal dan motif pas lakukan muktamar di johor, tiada lain cuba untuk kapatilais atau mengoptimakan peluang untuk menarik sokongan rakyat johor menyokong pas.

niat tidak menjadi.
motif menjadi haru biru.
tenang sudah jadi kalam kelibut.
asal mahu melakukan psikologi psiwar, psiwar sudah jadi inner war.

INILAH MASALAH BILA PARTI TIADA BORN TACTICIAN !

pemuda pas sudah pecah dua.

sewaktu mat sabu berucap, hampir 60 perwakilan pemuda pas walk out.

semalam perbahasan pemuda, makin pecah dan haru biru menuju kepada berderai kaca.

ada pembahas mendoakan K.O kepada mat sabu.
pembahas yang sama mengganyang 2 puaka lompat parti sertai pkr.

ada pembahas menggesa pas menolak tawaran kerusi MB.
5 saat selepas gesaan tersebut, beliau merah padam mukanya di boo.

ada pembahas membalun balik do K.O yang dilontarkan.

muktamar pas dah jadi macam pemilihan pkr yang haru biru.

2 hari lepas mat sabu membelasah presiden parti dan dewan ulamak.
kemudian belasahan ini disanggah oleh nik abduh.

PERANG 2 KABILAH INI SUDAH TERBUKA, TIDAK BOLEH DIELAKKAN LAGI.

media sosial pro pas sudah gentayangan menyerang sesama sendiri.

rafizi, anwar dan saifudin nasution yang memulakan langkah gila menggoncang kerusi mb selangor , telah menyebabkan pas terpalit berpecah dua .

ini adalah cerminan kualiti parti pas.
apa yang berlaku adalah cerminan kualiti pkr.
yang penting, ini dia wajah cerminan kualiti politik pakatan.

pas berpecah bila pasma diwujudkan oleh pimpinan dalaman pas sendiri, yang tidak menyakini hala tuju parti yang ditunjangi hj hadi.

pasma juga adalah kumpulan ABU.. ASAL BUKAN ULAMAK dalam pas.

dalam keadaan 2 pihak menengakkan pendapat, ternyata mereka ini bodoh bodoh belaka.

KENAPA TAK SERANG ANWAR DAN RAFIZI YANG MENJADI PUNCA PERBALAHAN DALAMAN PAS ?

KENAPA HJ HADI YANG DISERANG ?

bukankah mereka yang mencatur langkah kajang ?


12 comments:

Moderator said...

Satu artikel yang menarik dan berterus terang walau pun pahit .

malayoo mudah lupa said...

Hukum karma buat PAS....apa yg jadi dlm PKR sekarang ni berlaku dlm PAS, aku rasa bila pemilihan tahun depan mungkin akan ada agenda baling kerusi,blackour,peti undi kena sabo...modus operandi dia sama

Anonymous said...

PASMA ciptaan Anwar sama seperti Team Wawasan yang beliau pernah wujudkan dalam UMNO dulu.

Anonymous said...

Pas parti bodoh rupa nya...
sahabat diserang...
musuh sebenar dipelok cium..

Anonymous said...

ABU = AZMIN BERSAMA ULAMAK
ABU = ANWAR/AZIZAH BÒDOHKAN ULAMAK
ABU = ANWAR BONTOTKAN ULAMAK
ABU = ANWAR BODOHKAN U
ABU = ANWAR BABIKAN ULAMAK

CEO Siber said...

Adam Adli Dipenjara - Bukti UMNO BENCI anak muda!!

Tak perlu berdolak-dalik...

Politik tetap politik. Kuasa bukan segala2nya.... Tetapi kenapa pemimpin UMNO perlu takut dengan bayang2???

Adakah bila generasi tua UMNO mati, akan diganti dengan generasi datuk nenek UMNO???




Kekejaman pemimpin UMNO yang dilakukan kepada anak muda bukti jelas mereka membenci dan menghina anak muda dan takut dengan bayang2 sendiri!!!



Yang pasti, apabila pemimpin UMNO membuat sebarang hasutan dan kesalahan, mereka akan terlepas dan kalau didenda pun tidaklah setimpal...


Sumber berita

>>>> Klik Di Sini

Strategi Perang:Pengenalan said...

PAS tahaluf siyasi dgn PKR.x boleh kondem parti lain dalam pr.dah ada dalam mou kot.

kah kah kah kiok said...

Allah dah tunjukkan kpd kita.. jangan mendoakan kehancuran ka atas org lain kerana akhirnya doa itu akan termakbul.. tapi ia akan berbalik kpd kita sendiri.
Terimalah balasan setimpal atas perbuatan kamu wahai penganut2 hamPAS.. kah kah kah!

ABU said...

apo kone jang..ko poning ko..

Anonymous said...

Padan muka, seb baik kena setahun jer. Pakej lengkap siap makan dan lojing sekali. Ada lg ke yg nk pakej sama....hehe. Ambik kau..!!!

Anonymous said...

Budak ni guru dia Hishamuddin Sosialis dan Anwar Liwat. Dia dan keluarga dan rakan2nya telah tahu akibat ikut jalan tersebut. Nak jadi Che Guevara haruslah berani dan sanggup terima apa sahaja. Yang awak kaitkan ngan UMNO dan keputusan mahkamah apasal pulak! Nyanyuk ke?

adzhar rabu said...

mmmmmmmmmmm