Tuesday, September 16, 2014

PEMUDA PAS LAMA KELUAR DEWAN BILA MAT SABU BERUCAP...MAKIN HANCOR DAN TERUS HANCOR PAS...




Tapi pemuda pas silap
Patutnya dorang secara openly ganyang ketum
Inilah punca segala masalah

19 comments:

Malaysian Malay said...

PAS tak hancur bro. Yg akan dihancurkan adalah puak Anwarinas dlm PAS. Masanya telah tiba utk terajang keluar para pengkhianat dan munafikun dlm PAS.

Eliminate the PAS Pretenders.

Anonymous said...

Kote takda

Anonymous said...

Setuju. Terajang keluar dan jgn tinggal sebarang sisa. Khalid Samad tu kasi hantam keluar sekali.

Anonymous said...

...takat keluar dewan je??...para munafik pengecut...mat sabu tak heran punyaaa..

Anonymous said...

Aku dan kawan kawan geng aku tanak keluar.khalid samad jangan keluar kita ajak lagi ramai dalam pas.nik aziz bukan tau pun bukan tau scan pun.

Anonymous said...

YANG PALING BAIK TENDANG SEMUA....

ANWARINAS

PENDUBURINAS

PENZINAHRINAS

PASRINAS

N.AJISRINAS

HADIRINAS

ULAMAK PAS MUNAFIKRINAS

DAN SEMUA RINAS YANG SEWAKTU DGN NYA.....

Anonymous said...

Anwarinas@erdogan tak seharusnya dibiarkan mengkudakan pas..

gap.commong... said...

Nuurul Basar Mohd Baki Kubur move dah bergerak. Sorang-sorang anjing anwar di dalam pas akan dikuburkan.


http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/anak-nik-aziz-kritik-timbalan-presiden-pas

.

Unknown said...

Sapa Suruh kome tndang utz Nasa gnti dgn Mat Sabun...inilah hrga yg kome kna byr.

mrsedapkl said...

Kerjasama dgn UMNO.tolak ..nak.juga kawan dgn PKR dan DAPig ..sekarang sendiri tanggung

utus said...

Pinang, semalam.

TASEK GELUGOR 15 Sept. -Sekumpulan kira-kira 50 individu yang mendakwa sebagai ahli Pas dari negeri ini berhimpun di hadapan Masjid Daerah Seberang Perai Utara di Teluk Air Tawar di sini, bagi membantah sikap segelintir pemimpin parti itu yang disifatkan sebagai tali barut dengan lebih memihak kepada individu di luar parti berkenaan.

Wakil mereka yang juga Ahli Pas cawangan Gombak, Mohamed Nabi Bux Mohd. Nabi Abd. Shatar berkata, pihaknya tertanya-tanya matlamat di sebalik penubuhan Persatuan Ummah Sejahtera Malaysia (Pasma) dalam meneruskan perjuangan Pas.

Katanya, Pasma hanya dilihat sebagai wadah berbentuk baharu tetapi menampilkan wajah-wajah lama iaitu kumpulan yang disifatkan sebagai golongan Anwarinas iaitu mereka yang cenderung menyokong Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim di dalam Pas.

"Apa sudah tidak cukup lajnah-lajnah dalam Pas sehingga perlu ditubuhkan Pasma yang sekarang ini giat bergerak di atas tiket pertubuhan bukan kerajaan (NGO) ke seluruh negara.

"Gerakan mereka ini seolah-olah sedang menyusun strategi menghadapi pemilihan parti dalam muktamar akan datang bagi menguasai jawatan-jawatan penting dalam Pas termasuk menolak presiden parti," katanya kepada pemberita di sini semalam.

Tambah Mohamed Nabi Bux yang juga calon Bebas dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Bukit Gelugor di sini Mei lalu, semua ahli Pas ketika ini perlu lebih berhati-hati dan peka bagi memastikan tidak terperangkap dengan golongan terbabit.

Malah, beliau turut menyifatkan ahli Pasma itu bertopengkan Pas sedangkan hakikat sebenarnya cenderung menyokong pemimpin dari luar parti itu sendiri.

"Biar saya dilihat seperti seorang penderhaka atau penjahat di mata sesetengah ahli Pas tetapi apa yang dilakukan ini adalah demi kelangsungan parti supaya tidak dikuasai puak Anwarinas ini.

"Jadi semua ahli Pas perlu bersatu hati dan bertindak sewajarnya untuk menyingkirkan puak Anwarinas ini dan menghalau mereka kembali ke parti sebenar sama ada DAP atau PKR," tegasnya.

Anonymous said...

...bila nak practice hukum hudud kat setiausaha agung kerana berzina?...paspispus...

Anonymous said...

Kerjasama dgn UMNO tolak. Nak jugak kerjasama dgn PKR/DAP

PAS kerjasama dgn PKR sebab kesedapan kena Burit

PAS kerjasama dgn DAP sebab kesedapan makan wang haram dan diberi makan BABI.

Anonymous said...

Depa pi sembahyang la. Pi tandas pun ada.

Anonymous said...

LAMA MANA MAT SABU NAK JADI AYAM TAMBATAN PAS DULU LAIN SEKARANG LAIN MALU MUKA KALAU KITA BERCAKAP ORG BUAT TAK TAHU SENDIRI MAU INGAT LAH MAT SABU INI LAH IBU SEGALA NYA YG MEROSAKAN PAS DARI DALAM SOKONG ANUAR ADA HABUAN SOKONG ULAMAK TAK DAPAT APA.

Anonymous said...

PAS KELUAR PAKATAN PKR AKAN HANCUR
KEKUATAN PKR DARI PAS AHLI YG PALING RAMAI DALAM PAKATAN ADALAH PAS KALAU PAS KELUAR PAKATAN PKR BUBAR AHLI YG PALING RAMAI DALAM PAKATAN IALAH PAS PKR TUMPANG AHLI PAS UNTUK MERAMAIKAN SAJA PKR PEMIMPINR LEBIH RAMAI DARI AHLI.

Anonymous said...

BELUM MASUK WAKTU LAGI MAT SABU TIPU KALAU PI TANDAS TAK SEMUA SEKALI CAKAP SAJA ORG DAH MELUAT DENGAN HANG MAT SABU

Anonymous said...

PAS PATUT BUANG SAJA PUAK ANUARINAS LAGI LAMA PUAK NI BERADA DALAM PAS LAGI SUSAH AHLI AKAN TAWAR HATI DENGAN PAS SEDANGKAN DUA ADUN YG BELOT PUN SAMPAI SEKARANG TAK PECAT PECAT PUN APA LAGI YG DITUNGGU PAS JALAN LURUS TAK MAU IKUT NAK IKUT JALAN BELOK BELOK SEKARANG DAH MASUK LONGKANG.

Kabus Ibra said...

Sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua..

Itulah hakikat kawin mutaah pakatan rakyat yg dibentuk untuk menggugat umno sedangkan visi dan misinya bercabang tiga, Islam, Komunis dan Juburis..

Zaman hancur mereka sudah bermula dengan langkah kajang..mereka merancang tipu daya, akhirnya Allah melaksanakan perancangaNya.. tiada yang menyangka dan menduga akan berlaku apa yang sedang berlaku, mereka merancang dan bertindak dengan penuh sombong dan takbur, seolah olah di sana tidak ada kententuan Allah..kononnya nasib mereka ditangan pengundi.

Ketiga puak itu mahu bersatu demi menentang umno kerna mereka sedar masing masing tidak akan berjaya sekiranya melawan umno secara sendirian. Penyembah berhala musyrikin DAP sedar, tanpa sokongan melayu mereka sudah hampir pupus bila kapal sink dan kitsiang pernah kalah. Mereka kembali bernafas hasil dari parti kumbahan umno dan grombolan keldai dan baghal yg sanggup melupakan dasar dan matlamat perjuangan. Sedangkan PKR hanyalah pati kumbahan umno yg tidak punya kekuatan akar umbi, hanya bergantung pada kepetahan KETUM menjual kelentong, bekas banduan yg penuh hina dan jijik dengan kes liwat dan zina, bergantung harap dengan kekuatan musyrikin DAP dan menunggang PAS sebagai barua yg sanggup mengadaikan prinsip. Mahu tak mahu PAS akan terus istiqamah untuk menjadi baghal dan keldai kepada puak musyrikin dan munafikin kerana tanpa kesanggupan menjadi binatang tunggangan, PAS tidak dapat ke mana mana, nak berbaik dengan umno dah terlambat kerana terlalu banyak kahak hijau yng telah diludahkan kepada umno selama ini dan mereka sudah sampai ke tahap tidak mampu untuk menjilatnya semula.. suka atau tidak merekalah manusia paling hina kerana sanggup melacurkan ugama demi perjuangan yg semakin kabur hala tujunya...

Apa jua pilihan Tuanku..mereka akan terus bergaduh antara satu sama lain dan selepas selasa pertembongan mereka semakin sengit sehingga hancur lebur dengan izin Allah

"Ya Allah, sesungguhnya kami letakkan Engkau di batang leher musuh-musuh kami, dan kami berlindung denganMU dari kejahatan mereka (KETUM AL JUBURIT dan kuncu kuncunya). Ya Allah, hancur leburkanlah kumpulan-kumpulan mereka! Kacau-bilaukan persatuan mereka! Cerai-beraikan pakatan mereka! Goncangkan pendirian mereka! Hantarkan ke atas mereka anjing-anjing Kamu! Wahai Tuhan Yang Gagah Perkasa, Wahai Tuhan Yang Bersifat Murka, Wahai Tuhan Yang Maha Menyiksa, Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah. Wahai Tuhan yang menurunkan Al-Quran, wahai Tuhan yang menggerakkan awanan, wahai Tuhan yang menewaskan bala tentera Ahzab, kalahkanlah mereka, menangkanlah kami ke atas mereka…"

Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolonganMU, kami meminta ampun kepadaMU, kami memohon petunjuk dariMU, kami beriman kepadaMU, kami berserah kepadaMU dan kami memujiMU dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuriMU. Ya Allah, hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuhan, bantulah saudara-saudara seIslam kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan. Ya Allah, selamatkanlah saudara seIslam kami dalam parti PAS dan saudara seIslam kami di Gaza yang dizalimi oleh kekejaman rejim zionis dari segala keburukan dan hindarkanlah mereka segala bala, kerana tiada sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah. Allahumma Aameen.