Wednesday, October 29, 2014

ANTI ANWAR MAKIN RAMAI KAT MAHKAMAH...HAHAHA

http://theunspinners.blogspot.com/2014/10/live-from-putrajaya-penyokong-ketum.html

5 comments:

Anonymous said...

THE REAL VICTIM IS THOSE IDOTIC PAKATAN RAKYAT HARAM SUPPORTERS!!

PENYOKONG BAGHAL!!!

CuCuBahaman said...

Alhamdulillah...pejuang2 sejati keadilan untuk Saiful. Dia amat berani. Berani kerana benar. Dia telah bersumpah laknat dan tunggu Anwar datang ke Masjid. Anwar tak datang. Kemudian dia telah pergi Mekah sambil menunaikan Umrah berdoa untuk keadilan. Dia dihina, dicaci,diugut dan difitnah. Malu jangan cerita. Gua salute mamat ni. Sekarang dia sudah berumah tangga. Dapat anak. Alhamdulillah. Anwar..? Hidup porak peranda...anak bakal jadi janda...nak Putrajaya tak dapat, Nak Selangor tak dapat, PKR berpecah belah, PR dah macam nak mampus, Peguam hebat dia dah taubat tak nak campur tangan lagi...peguam lawan dia pulak adalah dulu peguam Anwar yang sekarang akan lanyak dia...Anwar kena makan sumpah. Kamu ajak Rakyat jadi Hakim.
.Saiful ajak Allah jadi Hakim kamu. Boleh lawan ke!? Kepala degil bodoh sombongje yang akan lawan Allah...Lawan tetap Lawan...ada tahapnya....janganlah sampai Allahpun ko nak tetap lawan.?!?!?

Anonymous said...

Jangan ingat Raayat Malaysia semuanya BODOH nak makan KELENTONG kor Al'Jub..Ini buktinya...Diam x semestinya SETUJU selama ini..

Nasir Alias said...

Masyaallah. Istimewanya saiful ni, kantoi belajar pun boleh pohon biasiswa. Terus jumpa menteri pulak tu.

Anonymous said...

Jangan lah cemburu Nasir, kita ni manusia masing masing ada kelebihannya yang di tentukan Allah, berusaha lah jangan menyeleweng, ikut jalan yang di redha.