Monday, October 20, 2014

FOTO MELAYU BERSAMA ANJING..

http://medan-info-kita.blogspot.com/2014/10/pimpinan-pas-stress-selepas-tonggang.html

22 comments:

Anonymous said...

melayu bebal pgg hanjing..

Anonymous said...

MUKA PUN DAH CAM BARBI

Anonymous said...

Another psy war dari orang kafir. Selepas kalimah Allah, kesultanan, hak orang orang Melayu diperlekehkan. Hanya orang Melayu yang buta mata dan hati.

Sentiasa Panas said...

Melayu mudah lupa dan mudah dipijak..

Anonymous said...

Bagus le kempen ini. Sekarang aku tak takut dan segan lagi nak pegang anjing!

tobeng said...

Melayu2 bodoh yg mudah ditipu kapir.Islam ada ajar bela anjing untuk buat pet ke?Dipeluk2 dicium2,dibawa masuk rumah,masuk bilik tidur?

Kau duduk rumah teres,apartment di bandar nak bela anjing letak mana?Lainlah kalau kau duduk kampung atau hutan ada kebun,boleh juga kau bela anjing suruh jaga kebun kau.

Tujuan kapir dan liberalis buat kempen licik untuk memperdayakan Melayu2 bodoh ini tak lain supaya generasi Melayu yg baru akan lebih 'terbuka',liberal dan tak geli untuk bermain2 dengan anjing.

Lepas dah biasa dengan anjing bolehlah bela babi pulak.Bila dah tak geli dengan babi bolehlah kapir jual babi open,bolehlah makan semeja dengan kapir yg makan babi tanpa geli-geleman.Kalau termakan babi sikit2 pun rilekslah bukan mati pun.

Anonymous said...

BAngang betul betina2 dalam gambaq kat atas tu. Belajar dulu lah hukum hakam ASWJ dan MAhzab Syafie kita ni betul2. Yang itu depa tak nak belajar pulak. Bila ada geng2 liberal babi ni buat session pelok anjing, itu yang depa agung kan. Bodoh piang betoi.

Pada kaum adam semua, ko orang tengok dan ingat muka betina ni semua. Semua tak layak jadi isteri ko orang semua. Pada yang tak ber nasib baik dah jadi boy fren depa, nasihat aku, ko orang pilih lah calun wanita yang lebih ber maruah dan berwibawa dari betina2 yang ada dalam gambaq kat atas tu.

Anonymous said...

TAHNIAH PAS!!!Inilah perjuangan penganut isle PAS.Macamana kalau Rosmah pegang anjing???......dah la Rosmah tak pakai tudung....pegang anjing pula tu....sah kafir.

Anonymous said...

Melayu2 bodoh!!!

Memang boleh sertu tapi kenapa bodoh sangat nak bersusah payah melakukan itu??

SEMAKI BODOH MELAYU2 SEKARANG!!! SEBAB ITU NEGARA SEMAKIN TIDAK AMAN!!!

BOLOH PUNYIA MALAYU!!! BOH TAU NOW PUNYIA OLANG!!!

Anonymous said...

JAHIL dan MENGADA-NGADA .....

Anonymous said...

Susah-payah bertudung menutup aurat tapi jahil hukum, senang-senang diperbodohkan oleh orang-orang yg sudah tercemar kefahaman agamanya.

Anonymous said...

Polar pemikiran logik dan bukan ilmu dari kefahaman peradaban Islam dikalangan umat melayu hari ni yang sehubungan dengan hukum hakam terhadap penganjuran 'I want to touch a dog' adalah suatu persepsi 'jahat' kerana disebabkan otaknya kosong isi maklumat.
Tak pandai ilmu agama kena belajar dan rujuk kepada yang ahli.Saya percaya mereka yang hadir dalam program ni berniat mulia terhadap anjing tetapi mesti tahu apakah ini adalah status situasi yang diboleh dalam ajaran Islam?
So jangan mudah terpedaya dengan pujukan pemikiran liberal sehingga amalan agama dalam dunia ni dah serupo belako!!!

Anonymous said...

JENIS MELAYU ANJING!!!

Anonymous said...

JUST 1 TITLE FOR THESE TYPE OF PEOPLE " BETINO ANJING"

Anonymous said...

Kalau ko bukan islam..gasak ko la nak pegang..cium..jilat..hatta nak berjubo sekali pun ngan anjing tu..tapi kalu ko islam baik ko bertaubat la cepat2

Anonymous said...

PAS - Peluk Anjing Saja...
PAS - Pakat Angguk Saja
PAS - Pesta Arak Selangor
PAS - Perati Angguk Senyap
PAS - Peduli Apa Semua
PAS - Persatuan Anasir Submersif
PAS - Puaka Anjing Semalaysia

Anonymous said...

mula-mula pegang,lepas tu makan,lepas tu jadi anjing jantan dan betina,tibai tepi jalan. kalau tengah jalan takpe juga,kena langgar,terkangkang macam anjing. hidup melayu,hasil asuhan ibu bapa yang beroreantasikan anjing.

Anonymous said...

panggil dieorang ni, sekor2.opps sorang..pastu tarbiyaah kan. tiap kali ada isu macam ni kita, muslim ngos cepat2 buat counter programme dengan selambanya, counter tohmahan mereka. tak perlu kecoh tak tentu fasal.
just give knowledge and information to those involved and those not in the know, especially the non-mualims. invite them and tell them the TRUTH. For example, for a muslim it's not 'halal' to so-and-so, just that....so what? Another eg: babi is non-halal...senang kan!

Anonymous said...

panggil dieorang ni, sekor2.opps sorang..pastu tarbiyaah kan. tiap kali ada isu macam ni kita, muslim ngos cepat2 buat counter programme dengan selambanya, counter tohmahan mereka. tak perlu kecoh tak tentu fasal.
just give knowledge and information to those involved and those not in the know, especially the non-mualims. invite them and tell them the TRUTH. For example, for a muslim it's not 'halal' to so-and-so, just that....so what? Another eg: babi is non-halal...senang kan!

Anonymous said...

Another method..kalau ada kleuar news macm ni, habis2 sehari jer dicirculate. lepas tu block kan. buang masa jer benda2 ni. ada puak yg sengaja jadi batu api, melaga2kan umat dengan mengada2kan isu yang macam nih.

Anonymous said...

Ayah dan ibu serta betina betina bertudung kat dalam gambar tu kurang faham hukum hakam......bertudung litup dan sebagainya hanya perhiasan maka jauhilah golongan ini dari menjadi calun isteri .......merika ini bodoh sombong sebenarnya ......

Anonymous said...

sebenarnya saya pun suka dekat puppy kerana nampak comel dan aktif.Tapi tak kan pegang samasekali kerana walau agama kata boleh sentuh tetapi dalam keadaan kering sama kering. kalau dia dalam keadaan bahaya, saya rasa saya akan bantu walaupun kita terpaksa samak tangan kita. lagi satu saya geli dengan sikap anjing yang makan taik sendiri, berbeza dengan kucing yang pembersih dan lembut. anjing juga banyak kuman, banyak ulat dikulitnya dan tak makan ajar, hanya didepan tuan saja tunjuk baik tetapi jika dibelakang, tong sampah, peralatan rumah habis dikerjakan. jadi fikir sendiri jangan dok susah hati kenapa Allah melarang kita jadikan anjing sebagai pet.