Wednesday, October 1, 2014

SEBARKAN PADA KAWAN2 KORANG YANG PRO SANA...KASI CUCUK SIKIT OKAY

7 comments:

kah kah kah kiok said...

kah kah kah.. anak beranak ni semakin galak menyelak dan melondehkan sekutu mereka.. baru padan muka.. dulu kutuk UMNO sekarang ditimpa sumpahan sendiri.. kah kah kah!

Anonymous said...

Dulu org tua tu kata nuar budak cheghedek.

Anonymous said...

Siapa kaki buli yang aku tau nik abduh ni yang kaki buli.Nik ajis kau tu yang manja sikit sikit nik ajis menyampah aku.tunggu la aku punya geng akan sebotaz pas kelantan pru 14.masa tu baru kaussedar,tak mau dengar cakap ya

Anonymous said...

Maaf sekadar bertanya.. saya telah ditakdirkan menjadi pencacai PR...tetapi mutu makian saya masih kurang memuaskan hati bos saya...
Adakah sesiapa yg bermurah hati memberi tunjuk ajarkan tentang makian dan carutan yg berqualiti

Macai Berhemah

Anonymous said...

Gua punya komen. PAS lu memang bodoh.

Anonymous said...

Pas ni pasti sampah...malujr..bukan melayu malu islam jd mcm sampah..pas ni kena bala..nik najis ni lupa qgqknya..bodoh punya ulamak..57 tqhun mereka pas jd kuda..berkorban untuk dqp dia la..rupanya dia sekadar parti sampah.wat malu jr undi pqrti ni..bqgus pkr kena kan pas ni..

Anonymous said...

Lpas ni ape plk?