Tuesday, January 13, 2015

HEBAT BLOGER,FB DAN PEMAIN MEDIA SOSIAL PRO BN.


kit siang nampaknya menjadikan alasan agresifnes pemain media sosial pro BN sebagai punca lahabau ah beng perasan jerman kena tahan.

malah ah beng perasan jerman pun dakwa penahanannya berpunca daripada serangan bertali arus pemain media sosial pro BN yang mensensasikan kenyataannya.

dia meneruskan tipikal pemprosesan pembenakan otak di kalangan penyokongnya.

asas cerita dan punca tidak dicerita, sebaliknya orang lain yang dipersalahkan.

tahniah PDRM !




8 comments:

Anonymous said...

betul la pun. itulah peranan blogger. yang mana bangang, yang mana perasan hebat sangat dan rasa kebal nak mampos, blogger dan pemain media sosial kena bantai dan desak pihak berwajib ambil 'action'. ingat blogger tu apa, untuk jual ubat kuat ke hape? apa2pun, PADAN MUKA KO, LAIN KALI PAKAI OTAK.

Anonymous said...

Mungkin betul juga yg dikatakan oleh LKS,namun kita akan terus agresif .Sebelum PRU RBA mereka agresif dalam memberi tekanan kepada rakyat supay mengundi mereka,sekarang giliran kita pula,kerana kita masih mempunyai jentera penguatkuasa undang-undang yg sah.Kita masih mengusai Putrajaya bukan mereka.

Anonymous said...

Bravo PDRM. Cina bukit perasan mat saleh tu memang patut di tahan sebab menimbulkan isu khianat dan pembohongan. Dah banyak kali babi DAPpigs tu buat hal. Kali ni jangan bagi chance....taram dia tu cukup2 dari segi perundangan......

Anonymous said...

Tahniah PDRM ... Jangan ada lagi maaf kepada mereka yang tak faham perlembagaan Malaysia.

Anonymous said...

Syabas PDRM . Jangan beri muka .

Anonymous said...

Polis tak lemah,tapi pihak AG yang slow dan kjaan sepatutnya bawa ke Parlimen supaya hukuman lebih berat dikenakan di dalam kes AKTA Hasutan ini.

Anonymous said...

Sebab tu ada pihak beriya iya nak hapus Akta Hasutan...sebab senang nak fitnah..

Anonymous said...

Dia buat fitnah sekarang jubok dia sudah menanah.