Monday, November 17, 2008

BOCOR 1.


update : artikel ini telah di bawa oleh zemi ke dalam forum tranungkite.tk
http://www.tranungkite.net/v7/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=42134#1004148


asalnya menteri besar kedah tan sri azizan mahu membantu melayu. caranya menaikkan kuota pemilikan rumah murah mampu milik untuk bumiputera atau sebut melayu. rasionalnya mb kedah mahu melakukan sedemikian kerana 80% daripada 2 juta penduduk kedah adalah melayu.kalau tengok rancangan 'bersamamu' kedah lah masalah no satu..lebih mengharukan pula semua mangsanya melayu..alahai pemimpin melayu dulu..rumah kopak kapik..kalau lewis hamilton buat ujian memandu maka confirmlah tercabut segala paku..mb azizan banyak baca buku..apa yang logik aku buat dulu..rumah melayu kasi tambah dulu....kalau boleh tak maulah tengok rakyat kedah nangis dalam cerita 'bersamamu'..mb azizan kata pas ke umno ka aku bantu..janji melayu..


maka dinaikkan kuota pemilikan daripada 30% kepada 50%. rupa2nya mb azizan tidak mengetahui bahawa keputusannya itu TELAH MENGANGGU SATU RANCANGAN PEMIMPIN PKR DAN DAP UNTUK MEWUJUDKAN KAWASAN PENGUNDI CAMPURAN PARLIMEN/DUN YANG BARU SEDANG DIRANGKA DI PERAK DAN KEDAH.BANYAK KAWASAN PENGUNDI MELAYU BOLEH MENGGUGAT CITA2 MEREKA.maka proksi di arah menjalankan kerja.cadangan kuota tambahan dibantah oleh konglomerat kontraktor cina. kemudian ia disahut oleh GERAKAN pula. lebih melarat lagi apabila pemimpin pr dari luar juga masuk campur juga. teng chang kim (speaker DUN selangor yang pernah ditempeleng oleh arwah abang z) serta azmin ali mula mempertikaikan tindakan mb azizan.


RRRRUPA-RUPANYA MEREKA SEDANG MENGATUR AGENDA.PKR DAN DAP ADA KOWTIM JUGA.ini mb kedah kita hantam sama2..kasi tunjuk sama non malay..ini pkr dan dap satu jiwa,satu bangsa satu spenda.

1) pkr melayu (sebut anwar,azmin ali)mahu menunjukkan konsistensi kepada pengundi non malay bahawa mereka masih konsisten tentang perjuangan menghancurkan DEB.untuk mereka kehilangan undi merupakan satu igauan buruk kepada mereka nanti.


2) kumpulan bah kut teh semakin menunjukkan taring. perkabaran yang gap terima bahawa mereka kini dalam proses merancang satu kawasan 'cina raya' iaitu yang berpusat dari selatan hingga ke utara tanah air. johor,n9,selangor,perak dan kedah serta perlis merupakan link lingkaran PERTAMBAHAN PENDUDUK' cina bagi menguasai malaysia. perancangan teliti ini mengambil masa 10 tahun iaitu 2 kali pilihanraya dengan meletakkan tarikh tamatnya pada waktu yang disebut.hanya dengan isu penempatan tetap ini sahaja lah mengikut perkiraan mereka boleh meranapkan penguasaan parti melayu di kedah serta negeri2 lain secara total. lebih banyak kawasan cina/campuran ditambah lebih besar peluang untuk mereka menguasai undi.


3) plan ini disokong oleh melayu pkr.mengikut maklumat apa yang mereka akan lakukan adalah bergabung (PKR+DAP) bagi menghalang/menutup segala apa peluang dan ruang untuk mana2 parti melayu menguatkan cengkaman. berdasarkan sumber maklumat gap, gabungan ini mahu mewujudkan lebih banyak kawasan campuran pengundi bagi memudahkan mereka menguasai kawasan penentuan kerusi DUN dan parlimen. tindakan mb kedah menambah kuota sebenarnya boleh merosakkan perancangan paling teliti yang sedang dilakukan. kepada siapa yang agak was2 tentang 'kebocoran maklumat' ini maka bolehlah dirujuk kepada isu pemberian 1000 ekar tanah kepada 9 sekolah cina di perak.sudah terjadi atau tidak...atau baca kenyataan mb boneka perak dalam belanjawan baru2 ini yang mempelawa semua RAKYAT untuk meneroka tanah kerajaan negeri.samada telah berlaku ataupun tidak.


4)umum mengetahui bahawa mb kedah merupakan satu karektor yang keras kepala.bukan setakat itu sahaja. azmin anwar malah kit siang juga mengetahui bahawa mb kedah merupakan antara kepala2 penting pas yang menentang kumpulan erdogan.lebih memburukkan lagi apabila mb kedah ini mempunyai talian pak saudara/anak sedara dengan musuh ketat no 1 pkr iaitu ezam. maka mb azizan perlu di checkmate seberapa segera.bagi mereka menewaskan mb azizan memudahkan segala kerja mereka.


5) maka sebab itulah pihak umno perlu membuat pilihan. checkmate atau di-checkmate.gap sekadar membantu.dulu gap ada kata kalau umno nak menang maka buatlah cara tun madey lakukan pada 1999. PERSEMPADANAN SEMULA KAWASAN PILIHANRAYA.ini cara teknikal paling mudah 'mematikan' dan mengurangkan kerusi parlimen/dun kumpulan papadem dan bah kut teh.


maklumat di atas gap terima dpd seorang ahli pimpinan tertinggi pkr (bangsa melayu). ' aku benci dan meluat bila melihat anwar dan kit siang punyai perancangan peribadi.gadai apa sahaja demi kuasa.yang pas pun ikut sama'...luahan kata2 dpd sumber pkr tadi.'nanti aku bgtau kau lagi..dengan syarat kau olah isu penting ini'..kata2 terakhir pengirim email dpd pimpinan tertinggi pkr..siap bg no hp lagi....bila gap call..memang betullah dia !!!!!!!!!! dalam parlimen bukan main dia gulakan nuar..rupa2 nya hati marah tak terkata..hehehe pandainya dia bermuka2..tak pe lah..janji matlamatnya sama..anwar durjana dihapuskan juga.
nanti menyusul..BOCOR 2.

28 comments:

Che Moq™ said...

salam

Cayalah Brader GAP, ni betul hot punya licking. bocor abis. MB Kedah Ustaz Azizan la satu2nya MB berketurunan melayu kerajaan negeri baru yang masih bersifat melayu. Nizar dah hancur, khalid lagi la hampeh. Che Moq pasti BOCOR 2 lagi hot!

Che Moq™ said...

Brader GAP,Che Moq minta izin copy posting BOCOR 1 untuk laman Che Moq.

HANG LEKIR said...

Assalamualaikum,

Baguslah Gap,harap dedahkan dengan sehebat-hebatnya rancangan Dap untuk kuasai negara ini.

Lekir lihat di Kampung-kampung Melayu sekarang banyak Taman-taman perumahan yang agak mahal dibina.

Siapa yang akan beli rumah-rumah tu agaknya?Orang Dap

Anonymous said...

satu2 persatu kelebihan melayu hilang.. mana yang menegakan kepentingan melayu akan ditentang walaupun rakan sekutu..

kenapa xnak serang kelantan selaku kubu kuat orang melayu??? gamaknya nnt melayu sume dok pakat nyorok kat kelantan je la ek...kat situ je yang masih ade kepentingan kepada orang melayu

MyIdea said...

GAP.. nk kopi paste artikel ni..

Sangtawal Sakranta said...

terima kasih gap..

teruskan usaha murni anda..

anwar amat bahaya...

Anonymous said...

Salam sejahtera,

Rata-rata penduduk kawasan utara, terutama sekali di Kedah; tak ada pulak dengar komplen yang pelik-pelik tentang MB Kedah yang baru ni, baik dari orang PAS (dah tentu pilihan mereka) mahu pun dari UMNO.

Isu pun jarang timbul, tak macam jiran sebelah, Perak. Ada saja kontrovesi yang dia buat. Macam artis cari publisiti murahan pulak.

Pendek kata bila balik Kedah biasa saja. Isu tanah ke, ketuanan ke, tak dak menda pun. Rasanya penggal depan kalau BN Kedah tak main peranan pro aktif, memang PAS pegang lagi la negeri Kedah.

add said...

Bravo,bravo.... ini lah yang dibangga sangat oleh penyokong pakatan rakyat.... ha..ha...ha.... bravo....bravoooo. sedarlah wahai manusia yang dari kaum melayu.... bangkit....sedar....hapuskan cina dan keling dari malaysia ini walaupun apek dan aya ni lahir di malaysia tapi dia asalnya dari tok nenek cina dan india... jom pakat ramai-ramai jadi "anak muda" dalam cerpen YB J...

Cheguman said...

Aisey, GAP. Tadi masuk blog 916 jumpa artikal ni. Terus bagi komen dan terlupa yg itu bukan blog GAP. Padahal dah selalu singgah blog 916 dan blog GAP.

Bukan apa, terkejut dgn penemuan baru GAP. Patut le ramai sahabat yg bukan PAS yg menyokong MB kedah sejak akhir2 ini.

Anonymous said...

menteri besar kedah tan sri azizan adalah pakcik ezam ? betulkah info ini gap. aku orang pas pun tak tau.

Anonymous said...

tak lama lagi memang PAS akan tinggalkan Pakatan Rakyat....

Di Sgor hampir pasti apabila seorang calon PAS utk ketuai PKNS ditolak mentah mentah oleh Anwar,
nantikan cerita ini di http://medan-info-kita.blogspot.com

Al-Rashid Zulkefli said...

"pm"
mmg btul aku blajar kt klntn. disini,kepentingan melayu masih terpelihara...Naun,masih tiada kesedaran ke pucak tertinggi.cukup bagi mereka sekadar dapat menyuap mulot anak bini.
cukup sedih,ble memikirkan nasib melayu akan daang.
please do something utk kite hancurkan petualang bangsa cam anwar!!!
remaja melayu bangkitlah!!! kitalah penyambung waris bangsa!!!
http://meetuncleshah.blogspot.com

Panglima Perang Cyber said...

apa kata bloger2 semua kt chatting ramai2 ?

syarat mudah sahaja :

download Yahoo Messenger dan add contact kawan kita dan kita mula blog secara alam maya.

LIVE dan kita open utk semua dtg.

Sapa online diorang boleh conference sama2.

Mana mana geng paspkrdap boleh join juga utk bahas secara ilmiah.

Kt perang secara live.

Masa2 tertentu kt open utk blogger2 yg sahih ada blog dan selalu update shj.

Panglima sedia jadi moderator !

Add email panglima
(panglimaperangcyber@yahoo.com)

dan nyatakan blog kesayangan kawan2 di bahagian brief introduction..

Apa kata kawan2 ?

Tai said...

Encik, aku tak boleh o. Takut satni, screen reader tak boleh handle.

Bagus Gap dedahkan semuanya. Ini orang banyak celaka punya. Bawak sial saja.

Kes nak bela babi kat Kedah apahal encik?

Al-Rashid Zulkefli said...

orait!!! aku saokong..
at least kite ade medan....
hehehe...
mixman89@yahoo.com

Anonymous said...

buat meetuncleshah-->
mmg kita nampak apa kelebihan yang ada di kelantan.. tetapi sampai bila hak kita mampu bertahan.. takkan hendak biarkan mereka yang hanya bersyukur jika masih ade sesuap nasi untuk keluarga mereka..sedangkan bangsa lain mampu buat majlis siap ade babi pangang lagi

add said...

saya setuju,panglima perang cyber

Singh Is Kinng said...

Salam GAP,

Sebab tu PAS berpecah dua, satu puak nak jalankan agenda Melayu Islam, satu lagi nak jalankan agenda Karpal, Nuar dan Kit Siang.

Cukuplah ada Melayu TIGA ekor melayu macam Azmin, Khalid ngan Nuar. Kalau ada sepuluh, dah lama beraya Karpal, Kit Siang dan Teresa.

Wassalam.

GAP KEMBALI said...

che moq
bocor 2 ? al kisah ada pemimpin pr kaki botol..bukan kakinya botol..cuma dia kuat minum..copy..jalan terus..

hang lekir
rumah teres 250k ke atas..rumah pprt melayu nak disekat.fikirkan betapa cantik mereka merancang

pm
gap dapat tau ada syarat nak beli rumah nak kelantan..org luar takleh beli..entah betul atau tidak.

mimpi 916
jalan terus

sangtawal
KITA ada tanggungjawap.

anon
harap begitu cuma pemimpin umno/pas perlu berani membuat anjakan perubahan bersama.

add
yb j mungkin dah lahir di melaka kot.

demang
cina sanggup labur apa sahaja yang boleh membawa keuntungan.melayu suka dipuji.sikit baca ayat quran dan sikit kata suka umar abd aziz sudah cukup membuatkan melayu pr dibuai mimpi nan indah.

muadzam
memang benar mb kedah adalah pakcik ezam.

medan info
kasi cepat sikit togelkan mereka.

meet uncle shah
semangat luar biasa..kita mahu lebih ramai berjiwa merdeka seperti ini

pang5 perang cyber
memang kaki perang.gap setuju untuk bloger dan pembaca MEMULAKAN LANGKAH awal..

sedingin salju
kedah abnyak tanah.

piggy singh
kita akan pastikan MEREKA tak sempat beraya ! insyaallah..piggy singh..gambar kau macam 'dr bombay' la..hehe

Anonymous said...

de jugak terdengar cerita gitu en gap... kekdg kita riso gak dgn keadaan politik sekrg yang jelas2 bukan sahaja menunaikan janji pilihanraya mereka bahkan janji2 dlm kelambu mereka..yang merana terseksa melayu jugak.. bila jadi cam nie..melayu salahkan kerajaan..sedangkan sape yang undi n sokong pencetus keadaan yang cam nie..

riso kelantan pun jadi cam tue..gamaknya kite dok pakat reramai merempat la kat mne2 kedutaan yang sudi menerima kita

pisau said...

GAP.

'isk pandai main fitnah ni,semua ni karut..pembohong'..agak nya la tu kot dlm hati konon nya 'melayu' pkr

"rasist melayu!'
cina gerakan,mca pkr & dap tu la ayat yg dorang pakai

Sudah terang lagi bersuluh..

tapi kalau hati dah gelap..taksub dan jumud..PKR tetap di hati dorang..

kalau hiris tangan comfirm keluar darah color biru putih

apa lagi yang patut menyedarkan puak PKR ni..

terus kan usaha dengan maklumat untuk kesedaran orang2 melayu

Anonymous said...

gap orang luar boleh beli rumah tp tak bleh beli tanah...maksudnya rumah yang dibuat oleh pemaju....pendedahan yg menggemparkan ni.....

PasMuda said...

Bocor? Batu Gajah bocor juga tiap2 bln... (oppsss!)

Aku sokong cdgn Panglima Perang Cyber. Cuma aku tak jelas sgt mcmn panglima perang nak buat tu.

Kita blog utk Islam & Melayu!

QasehNuryz said...

Salam GAP,

wah..

wahhhh...

terbocor sudahhh..

tggu BOCOR 2,3 dan 4 pulak :)

Panglima Cyber..sgt2 stuju.

MyIdea said...

Gap.. ambo ada topik Bocor 1.1 - Tambahan..

Sokong sdr panglima.. apa kata kita buang sebentar kepartian.. kita Perkasakan Islam dan Melayu seperti kata sdr. Pasmuda

Al-Rashid Zulkefli said...

"pm"
bab babi panggang tu no comment!!!
hehehe...
mngkn, orang pr bley comment ckit...

odieneology said...

GAP! bile lagi nak kua cite bocor 2, 3 n 4?? tak sabo da tunggunye.
sokong p'5 perang. bosan2, ley gak bersembang ngan korang live..hee!

Anonymous said...

seronok juga tengok blog pembangkang negeri ni.
nanti saya masuk lagi,if welcome,and give comments.

perunding adalah Ahli PAS.