Thursday, November 27, 2008

RESOLUSI KE 4 'BLOGER PEMBELA NEGARA'.



Tajuk : NGO bukan Islam tidak patut tentang Fatwa danIsu berhubung NGO anti Islam di Malaysia


Resolusi Pertama : Blogger Pembela Negara mendesak Kerajaan supaya Majlis Agama diberi kuasa lebih luas untuk membanteras NGO NGO yang menentang Fatwa atau memporak perandakan fahaman Islam sebenar di samping menyelaraskan majlis agama negeri-negeri seluruh Malaysia..


Resolusi kedua : Kita kena hapuskan pengaruh NGO seperti Sister In Islam dan NGO bukan Islam yang bersikap anti kepada Islam dengan mendesak kerajaan menyekat gerakan mereka samada di media massa, media cetak atau media eletronik..Jika tidak berjaya barulah dikenakan tindaan keras seperti ISA dan sebagainya.


Resolusi Ketiga : Blogger Pembela Negara juga bersetuju ISA atau Akta Hasutan 1948 digunakan bagi mengekang kegiatan mengganggu ketenteraman awam termasuk menyebar fahaman feminin dan Islam Liberal oleh sesetengah NGO bernama Islam terutama SISTER IN ISLAM kerana menghasut rakyat menentang fatwa walaupun fatwa itu tidak terpakai ke atas bukan Islam.Kami bersetuju bahawa ISA masih lagi wajar di dalam mencegah kemungkinan mudarat besar berlaku serta ia tidak mencabul hak asasi manusia. Atau nas nas agama


Resolusi Keempat : kerajaan perlu menyiasat dengan teliti semua NGO bernama Islam atau tidak, bagi memastika mereka tidak menjadi proksi barat yang ingin menghancurkan kemurnian akidah umat islam di malaysia.


Resolusi Kelima: Semua blogger perlu menyedarkan umat Melayu Islam di Malaysia tentang bahayanya fahaman Islam Liberal oleh Sister In Islam ini, terutamanya yang turut diperjuangkan oleh pemimpin pemimpin PKR sehingga menjadikan Islam sudah jauh berbeza dari akidah dan syariatnya yang asal.


Laporan disediakan oleh,

Panglima Perang Cyber



GAP DENGAN INI MENYATAKAN SOKONGAN TERHADAP RESOLUSI KE 4 'BLOGER PEMBELA NEGARA' .
GAP MEMOHON JASA BAIK SEMUA PEMBACA2 YANG DIMULIAKAN AGAR BOLEH FORWARDKAN SETIAP RESOLUSI INI KEPADA RAKAN2 SEPEJABAT,RAKAN SEKOLEJ,TEMAN2,ISTERI,PAKWE DAN MAKWE,BEKAS JANDA BEKAS DUDA,MUSUH KETAT,MUSUH TAK KETAT DAN SEGALA NYA SELAGI BOLEH DI FORWARDKAN !
USAHA PEMBACA SEKALIAN MERUPAKAN SALAH SATU KAEDAH UNTUK KITA BERSAMA2 MENJULANG SEMULA MARTABAT AGAMA BANGSA DAN NEGARA !

7 comments:

abe MIE 'TERJAH' said...

inilah masa islam dan melayu menuntut dan mempertahankan hak mereka dari nyamuk2 yang tidak berpijak dibumi yg nyata.

Al Haadi said...

saya amat setuju gan resolusi kelima ini:-

Resolusi Kelima: Semua blogger perlu menyedarkan umat Melayu Islam di Malaysia tentang bahayanya fahaman Islam Liberal oleh Sister In Islam ini, terutamanya yang turut diperjuangkan oleh pemimpin pemimpin PKR sehingga menjadikan Islam sudah jauh berbeza dari akidah dan syariatnya yang asal.

Panglima Perang Cyber said...

Memang bersemangat 'klon' Star Wars ni..

Apa kata GAP ambik star wars jadi header image ?

hehe

Memang GAP sesuai bahagian promosi dan blog GAP yang Famous ni sangat sesuai sekali....

Dan tentu kesudian GAP menyokongn di blog GAP sangat sangat kami semua hargai..

Kita lawan lagi brooooo



p/s : sikit je ada silap kat .GAP tulis resolusi No 3 sebenarnya dah no 4...tq

GAP KEMBALI said...

ABE MIE
MARI KITA TERJAH !!!!

AL HAADI
NAMPAK SEMANGAT RAKUS SEMANGAT JUANGNYA ! KASI TAROK LAGI BRO

PANG5
AISEY SILAP LAGI.AMPUN TUANKU !HEADER NANTI TUKAR..LAWAN TERUS LAWAN !!!!

GAP KEMBALI said...

AL HADI

SALAH TULIS..SEMAKIN RAKUS SEMANGAT JUANGNYA !!!

pisau said...

Selamat berjuang..
tahniah pada semua yang bersatu hati mengambil inisiatif untuk menetang puak2 dajal..terus kan usaha.. aku sentiasa menyokong..

Anonymous said...

"terutama SISTER IN ISLAM kerana menghasut rakyat menentang fatwa walaupun fatwa itu tidak terpakai ke atas bukan Islam.Kami bersetuju bahawa ISA masih lagi wajar di dalam mencegah kemungkinan mudarat besar berlaku serta ia tidak mencabul hak asasi manusia. Atau nas nas agama"

1. Tapi kenapa yang kena ISA banyak orang Melayu? Org PAS pun banyak kena. ISA tu nak mempertahankan Islam dan Melayu ke atau atau nak pertahakann org2 atas UMNO.

2. Siapa kah org kuat di sebalik SISTER IN ISLAM? Tanyalah Pak Lah. Bukan Nory ke? Atau anak Mahathir?
SISTER IN ISLAM dah wujud lama sebelum wujud nya pakatan rakyat.

3. Siapa yg mula2 anjurkan dulu FIC kat Penang dulu? Kalau nak tahu tanyalah Nazri. Kalau nak tahu siapa yang menentang tanyalah PAS.

Kecianlah kat korang semua. Tak tahu hujung pangkal. Biarlah siluncai terjun dgn labunya.