Tuesday, December 30, 2008

JESUS CHRIST PAKATAN ! TAHNIAH PAS TAHNIAH !




INI TULISAN CHE MOQ..PALING GANAS PERNAH AKU BACA ! HASIL KEMENANGAN PAKATAN RAKYAT MAKA SEDANG DIBINALAH GEREJA TERBESAR DI ASIA! HASIL TOLERANSI PAS DAN DILACURKAN SEGALA APA YANG ADA OLEH KEPALA MUNAFIK TERBESAR ANWAR LAHANAT !!!!!!!!!!!


KHALID SAMAD BOLEH SEMBAHYANG DI SITU. KHALID SAMAD PASTI GEMBIRA PERJUANGANNYA BERJAYA..KALAU DULU PERKATAAN 'ALLAH' DIA KATA GEREJA BOLEH PAKAI..SEKARANG INI DEK KERANA KEMARUKKAN UNDI GEREJA TERBESAR SUDAH DIBINA !
SELEPAS MENANG DI SELANGOR , EXCO PKR DR XAVIER JAYAKUMAR MEMBERITAHU KERAJAAN NEGERI DI BAWAHA PAKATAN TELAH MELULUSKAN PEMBINAAN GEREJA,KUIL,TOKONG MELEBIHI 10 RIBU KAKI PERSEGI !


BOLEH LAH PAS BERTAKBIR BERAMAI-RAMAI DALAM GEREJA !
KEPALA LAHANAT ANWAR IBRAHIM MAKIN GEMBIRA !


JANGAN CERITA BANYAK ..AKU DAH BERI AMARAN AKAN AKU TENTANG ANWAR LAHANAT SAMPAI KE LUBANG KUBUR !!!! KENAPA AKU BERCAKAP KASAR ? KERANA AKU TAHU SEPARUH DARIPADA PERANCANGAN 'BESAR' MEREKA ! SEMUANYA MENJUAL AGAMA..SEMUANYA MENJUAL HAK BANGSA..

34 comments:

Che Moq™ said...

salam gap,

Melayu kita makin hampir ke pintu murtad..dengan tersergamnya mahligai PKR ini, maka makin ramailah anak bangsa kita tersungkur di pintu syurga akidah yg di jaja anWAR dan rakan2.

Unknown said...

Benda alah gereja ni aku dah tau lama dah, member aku ni Iban tapi Christ. Dia ada ckp nak buat kat area Puchong kot,dekat2 ngan Bukit Jalil, member contractor Audio Visual aku pun ada bercerita pasal ni...sound system high end.Dia orang dah mula sibuk bagi qoute.Pendek kata jangan tak percaya pasal Calvary centre ni. Dia tak nak pakai nama gereja tapi convention centre...hm..agenda sebalik nama. Aku tau pasal ni aku pun keja convention centre. Pi la undi PKR lagi...Pas jawab la...

Taminsari said...

Salam GAP...

Konsep tapak mirip Bahtera Nabi Noh. Mungkin idea dari Father Y'anuar. Kalau tengok gereja-gereja sekarang dah tak ada rupa macam gereja dahulu. Mereka menyelitkan unsur-unsur seni tukang Melayu dalam pembinaan gereja. Inilah perang saraf mereka bagaimana hendak menarik ramai orang Melayu menjadi murtad kerana mereka memikirkan orang Melayu lebih selesa dengan gereja rekabentuk kemelayuan. Konsep ini banyak terdapat disabah dan juga disemenanjung. Tetapi untuk rekabentuk terbaru ini mungkin juga ada yang tersurat dan tersirat. Hanya Allah sahaja yang maha mengetahui niat mereka.
Semuga Allah melindungi umat Melayu Islam Malaysia dari MURTAD dan juga dari anasir-anasir nasrani yang jahat ini!

Salam perjuangan

Tai said...

Encik, depa nanti kata semua ni BN yang start dulu. So macammana kita nak jawab encik? Semua depa kata BN start dulu encik.

PAPA GOMO said...

HANCURKAN MEREKA PAKATAN BELA BABI RAKYAT INI. JANGAN DI BIARKAN MEREKA MEMBUAT GEREJA. SEBARKAN SEKARANG G.A.P. JANGAN TUNGGU LAGI.
BIAR KITA BERTINDAK DARI SEKARANG. KELAK KITA ORANG ISLAM DAN BANGSA MELAYU YANG RUGI.

PERSETAN DENGAN PAKATAN BELA BABI RAKYAT

Anonymous said...

ganas Che Moq ganas hehe...

PAS tak mahu jawab...
dia cakap sekarang banyak pengangguran,negara tak stabil tak boleh buat hudud...
Apa DAP buat kasi diam...
Apa ANWAR buat kasi diam...

haha

http://analisisringan.blogspot.com/

Generasi Pejuang Bangsa said...

betul tu GAP ..tahniah buat PAS dan Pakatan ...aku tidak terkejut dgn pembinaan Gereja terbesar di Asia kerana PAS pun ckp membina Masjid Kristal di Tganu itu membazir ..

tgk di kelantan sudah la ,patung buddha tidur terbesar di negeri Nik Aziz

PAS skrg PAS FOR ALL ..setakat Gereja ni ,lagi hebat dari di ROME pun tak pa..mungkin PAS nak call POPE John mai pun boleh

kesan nya nanti akan lihat gejala murtad akan bertambah

Sangtawal Sakranta said...

salam gap...

kalau tanya tok guru...senang je dia jawab...alah setakat gereja...tak kisah...kan penduduk negara kita ini ada yang beragama kristian!...itulah jawapannya seperti juga bila ditanya tentang penggunaaan papan tanda berbahasa cina...tok guru kata tak apa...sebab sekolah cina ada,suratkhabar cina ada...tak kan papan tanda tak boleh?

oleh itu,lepas ni tok guru boleh la buat satu gereja berbentuk bahtera nabi nuh tu di pondok beliau di pulau melaka pula...kalu orang tanya..jawabla untuk memperingati nabi nuh pula!...

inilah ulamak yang akan menjahanamkan agama islam dengan merasa diri sudah cukup alim dan berwibawa untuk menjawab semua soalan Allah di padang mashyar nanti!

sampai bila melayu islam akan ditipu oleh anwar ni???

Taminsari said...

Salam sejahtera Sedingin Salju..

Kalau tak silap saya pada mulanya mereka mencadangkan untuk mendirikan sebuah gereja yang terbesar di Asia Tenggara disuatu kawasan di Shah Alam tidak lama dahulu. Oleh kerana menerima desakan hebat dari penduduk-penduduk berhampiran yang menentang projek itu,kemudiannya projek itu di pindahkan kesuatu kawasan di Glenmarie Shah Alam. Disitulah didirikan sebuah gereja yang bersaiz sederhana. Kalau saudara masih ingat si gereja itulah ahli Parlimen Shah Alam membuat kenyataan membenarkan perkataan Allah digunakan oleh orang Kristian.

Diberitakan mereka masih tidak berpuas hati kerana tidak dapat mendirikan sebuah gereja yang terbesar di Asia Tenggara lantas membeli sebidang tanah dikawasan antara Puchong dan Putrajaya untuk didirikan gereja itu. Dan hasilnya mungkin seperti yang ditunjukkan didalam gambar. Berbentuk lain dari yang lain dan mirip menyerupai Bahtera Nabi Noh.

Mengapa mereka menterjemahkan " adanya harapan " di pintu masuk tapak pembinaan gereja. Apa hubungan kaitnya dengan tema mesyuarat agong PKR baru-baru ini iaitu " Harapan Baru "? Adakah tangan2 Father Y'anuar di gereja baru itu..adakah oleh kerana ajk PKR separuh daripadanya adalah beragama Kristian maka " adanya harapan " dan " harapan baru " membawa maksud yang sama.

Diberitakan gereja itu masih dalam proposal semasa BN memerintah. Selepas PR menang,projek tersebut diluluskan dengan segera. Sama seperti kes ladang babi disepang. Diluluskan dengan segera bila PR memerintah.

Mengapa paderi2 gereja di Sabah begitu sayangkan Father Y'anuar sehingga sanggup menghantar surat menyokong Farher Y'anuar semasa pilihanraya Pernatang Pauh tidak lama dahulu? Mengapa semasa Father Y'anuar selepas beberapa bulan di Parlimen, mengesyorkan akta murtad dipinda. Apakah akan terjadi jika akta ini dipinda...maka berduyun-duyunlah Melayu murtad menyeberangi menjadi ahli gereja.

Sebab itu bila tidak berjaya mereka ( majlis peguam )mengadakan forum murtad yang didalangi oleh peguam2 PKR yang juga ahli IFC. Bila ahli PKR sendiri bangun membantah, Father Y'anuar hanya berdiam diri malah menyuruh ahli IFC menyoal siasat YB Zulkifli..Adakah ini sifat-sifat Father Y'anuar yang di agung-agungkan oleh penyokong-penyokong PKR dan juga erdogan dalam Pas. Betul kata Dato Nalakurapan, Father Y'nuar ibarat sesumpah hidup. Manusia bertopengkan ugama untuk mendapatkan pengaruh.

Bila soal hukum HUDUD dibangkitkan oleh Husam Musa yang juga orang kanan Father Y'anuar dan bila Karpal Karam meminta Y'anuar memberi penjelasan, beliau melarikan diri ke luar negara. Mengapa Father Y'anuar cuba mengelak dari memberi kenyataan?
Inilah rupa sebenar Anuar a/l Ibrahim.

Salam perjuangan.

LEKIR said...

Assalamualaikum,

Anwar pengkhianat Agama dan Bangsa

ChuckNorris said...

let the revolution begin..hapuskan BADUT sial ni..

ChuckNorris said...

neway,mintak izin gune gambo2 yang smart dari blog anda untuk dimasokkan ke dalam blog saye..

aisamuddinMH said...

salam gap,

tahniah atas usaha anda
minta izin untuk ambil gambar2 kmu
sy akan link kn ke blog kmu=)

trg007 said...

salam..

kalau nik aziz tu masih lagi mursidul am pas.. ditambah pula anuar ibrahim tu ketua 'segala am' di PR...

dengan konsep kesamarataan... masjid,gereja dan segala tempat ibadat disepadukan di satu tempat,,.

nik aziz mungkin berkata ini yang terbaik,, kerana kita semua makhluk ALLAH.....

Razif AR Al-Marbawi said...

PAS pun nak tumpang sekaki dalam gereja terbesar ni... hehehe

tempeyekmelaka said...

Tak lama lagi kita akan ada murtadul 'am. Pengasasnya hududul husam.

LEKIR said...

Assalamualaikum,

Kalau masjid 10 ribu kaki persegi,gereja 10 ribu kaki persegi dan kuil 10 ribu kaki persegi.Itu namanya

PLURALISME

iaitu meletakkan agama-agama lain setaraf dengan Agama Islam

Anonymous said...

Lepas ni kan, ada la cerita, nak buat majlis akad nikah. Pengantin lelaki ni nama dia Abu (bukan nama sebenar). Pengantin perempuan nama dia Siti (pun bukan nama sebenar). Nak diijab kabulkan. Kawin le tu.

Nak dijadikan cerita, bila tiba masa nak mulakan majlis, kecoh Tok Imam Yusuf (juga bukan nama sebenar) tak ada. Tapi jangan takut, Tok Imam Yusuf tak ada, tak apa, Tok Imam Ah Chong(bukan nama sebenar) masih ada. Kalau dia pun tak ada juga, Tok Imam Raju ada. Diaorang pun boleh juga kan?

Mintak simpang la anak cucu keturunan kita jangan jadi macam ni.

Anonymous said...

Paiti Ajaran Sesat
Parti Kafirkan Ra'yat
Doggy And Piggy

Unknown said...

ini lah ia PKR ...jangan harap akan datang piliharaya akan datang kalah punya.

Unknown said...

pergi mampus la kali ini PKR

Anonymous said...

Hidup DSAI HIDUP Pakatan Rakyat....Hancurkan UMNO Laknat dalam PRK Kuala Trengganu.

Unknown said...

kita menetang PKR sehingga pupus

basic_2009 said...

diharap semua blogger2 BPN dapat copy and paste gambar projek gereja ni - tujuannya untuk menghebahkan ke seluruh umat Melayu Islam.

InsyaAllah, diharap kita ADA masa lagi untuk halang pembinaannya = mintak tolong bantuan Raja2 Melayu atau YDP Agong.

jahanamkau Anwar sialllllll !!!

LEKIR said...

MARAH,MARAH,MARAH

GAP KEMBALI said...

BASIC 2009

BILA NAK BUAT BLOG ?

PAPA GOMO said...

SALAM GAP. AKU BARU BERSIDANG DALAM CHATROLL. SO DAPAT MAKLUMAT YANG PROJEK GEREJA NI DILULUSKAN BARISAN NASIONAL.
http://www.calvary.org.my/CCC/ccc_intro.html

TENGOK APA CERITA KES NI???

Anonymous said...

anwar bapak syaitan malaysia...

rejam anwar sampai mati

Anonymous said...

anwar najis syaitan...

rejam anwar sampai mati

LEKIR said...

Assalamualaikum,

Betul ke BN yang luluskan?Ini kena tanya Khir Toyo

PR tak boleh batalkan ke?

Macamanalah Padri Calvary tu ada gelaran Tan Sri?

Anonymous said...

Awat yang penyokong PR kadang-kadang hipokrit? Kalau benda yang tak elok semua BN yang lulus. Kalau yang elok, diam serbu bahasa?
Mengakula sama.

Kalau betuila BN yang lulus, PR pun sama juga alasannya, tak semua penyokong dia Muslim. Bahagian diaorang nak kena kasi juga. Tak gitu geng PR? Jangan la asyik dok kata dulang paku serpih.

Dah kata bagus sangat, berapa banyak masjid yang pihak PR (PAS khususnya)luluskan? Bagi statistik yang rasmi. Ya lah, kan kena adil. baru rakyat yang kadang-kadang 'buta perut' ni nampak.

Tai said...

Ha betoi. Yang tak elok, semua BN. Bila dah ada kuasa, pasai apa tak mau batal? Dah tau tak boleh, batallah. Apa pasai tak berani nak batal? kata nak tutup kilang arak, awat masih dok operasi lagi?

Panglima Perang Cyber said...

BN semua dapat nama...hahaha

Itu memang lawak.

Masalahnya siapa pegang kerajaan selangor sekarang ?

Takkan tak boleh sekat?

Takkan nak biarkan gereja terbesar dibina di negara majoriti Islam terbesar ini.??

Siapa dapat jawab?

Kita kena hebohkan ini kerja PR membesarkan gereja dengan meluluskan dengan mudah pembinannya...

atau PR sudah mahu jadi Paderi Rakyat untuk kabulkan hajat buat gereja besar besar di Malaysia ?

nauzubillah !

apa kata kita tanya zulkifli nordin?

Anonymous said...

Benda dah BN luluskan, nak buat macam mana...

Tak kan nak suruh PR batalkan...

Jawablah sendiri...