Friday, January 9, 2009

ALLAHUAKBAR ! HEBAT KANOUTE


TUAN2 KANOUTE TELAH JALANKAN TUGASNYA.. KITA DISINI JUGA PUNYAI TUGAS. ZIONIS DAN ANWAR PERLU DITUMPASKAN !

7 comments:

PAPA GOMO said...

MEMANG BEST BRO... NI SATU CONTOH YANG TERPUJI BAGI MEMBERI TAHU DUNIA AKAN KEKEJAMAN REJIM ZIONIS!!!

LAHKHANAT ZIONIS!!!

torashah said...

Salam GAP...berita terkini..

KUALA LUMPUR 8 Jan. - Persatuan Ulama Malaysia (PUM) hari ini membuat laporan polis terhadap laman web Malaysiakini kerana menyiarkan satu rencana yang menghina pemimpin Islam serta memperlekehkan usaha rakyat di negara ini memperjuangkan nasib rakyat Palestin yang kini ditindas rejim Israel.

Laporan polis itu dibuat oleh Timbalan Pengerusi PUM Cawangan Wilayah Persekutuan, Mohamad Hadi Ahmad Talhah di Balai Polis Brickfields di sini pada pukul 2 petang.

Turut disertakan dalam laporan tersebut, satu salinan rencana yang berjudul Abdullah's anti-Israel Posturing yang disiarkan dalam portal tersebut kelmarin.

Menurut Mohamad Hadi, rencana itu yang ternyata menyokong tindakan Israel telah mengguris hati serta membangkitkan kemarahan orang Islam.

''Berikutan itu, PUM meminta Malaysiakini supaya menarik semula rencana terbabit serta-merta dan membuat permohonan maaf secara terbuka.

''Jika tidak, kami minta kerajaan bertindak tegas dengan menggantung atau menarik permit operasi portal berita berkenaan,'' katanya yang ditemui selepas membuat laporan polis di sini hari ini.

Kandungan rencana itu antara lain memperlekehkan usaha semua pihak yang ingin membantu rakyat Palestin daripada cengkaman tentera Zionis termasuk kerajaan, pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan masyarakat awam.

Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi turut disifatkan seorang yang hipokrit dalam memperjuangkan isu Palestin.

Orang ramai termasuk NGO yang menyertai demonstrasi membantah kekejaman Israel turut dituduh menerima upah untuk tujuan tersebut.

Selain itu, ia juga mempersoalkan tindakan negara anggota Pertubuhan Persidangan Islam (OIC), pasukan pengaman Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) termasuk Pergerakan Negara-Negara Berkecuali (NAM) dalam menangani isu Palestin.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid ketika ditemui pejabatnya di sini, mengesahkan polis menerima laporan berkenaan.

Salam perjuangan..

gotahlantun said...

Salam...

TABEK SPRING...KANOUTE!!!!!
semangat spt itu sepatutnya ada pada semua khalayak.....

torashah said...

Salam GAP...

Adakah kita sedia boikot 'politik Yahudi' atas alasan Malaysia Baru? Iaitu pemimpinnya ialah Anwar Ibrahim? Kenapa Anwar seolah-olah tidak mempunyai kemaluan bila melihat rakyat Palestin ditindas dan dibunuh oleh askar Israel berbanding memperjuangkan nasib kaum HINDRAF kononnya ditindas oleh orang Melayu?

Kalau begitu kita juga perlu boikot parti yang bersahabat dengan Yahudi di Malaysia, iaitu PKR dan sahabat mujahid mereka seperti PAS dan DAP!!! Biar rakyat Terengganu mengajar barua-barua yahudi yang bertapak di Malaysia tetapi bertopengkan Melayu, Cina atau India.

Salam perjuangan..

GAP KEMBALI said...

gomo..gap setuju..terasa kembali bersemangat bila kanoute buat macamni.. cuma kita kena fikirkan masalah melayu yang banyak lari dari amalan islam. insyaallah dengan sedikit fikir ini ALLAH akan bantu kita ! amin.

torashah
selamat datang. gap dah link kan kau punya blog ! henyak anwar cukup2 !

gotahlantun
kanoute sudah jalankan tugasnya.. kita disini ada juga tugasan penting.. zionis dan anwar perlu dihapuskan

saplo182 said...

betol.. pade bele hindu bek kiter bele nasib sedare kiter nun jauh disane.. anwar kan pandai berkate2.. ehhe sori menyampuk.. assalamualaikum

Panglima Perang Cyber said...

Pemain bola pun support Palestin.

Satu keberanian luar biasa dan kempen percuma.

Kita ?

Sudahkah kita lakukan apa yang kita mampu untuk mereka?

Fikir dan ketuk minda kembali..

Maaf GAP saya sibuk sikit dengan bisnes jarang jarang dapat online...

tak datang bukan makna tak ingat..hehehe

Moga kita diluangkan masa meneruskan perjuangan ini dan sentiasa dikuatkan dengan bantuan Allah Taala.

Salam perjuangan.