Saturday, May 23, 2009

MAJLIS KESYUKURAN BERSAMA DR ZAMBRY..


JEMPUTAN KHAS DARIPADA DR ZAMBRY UNTUK SELURUH RAKYAT .

' salam, saya dr zambry abdul kadir dengan rasa rendah diri ingin menjemput semua rakyat perak serta rakan-rakan dan sahabat seperjuangan meluangkan masa untuk kita bersama-sama hadir di majlis kesyukuran dan doa selamat.Bersama-sama saya dalam program menunaikan solat magrib dan isyak,majlis bacaan surah yasin dan doa ke hadrat ALLAH SWT sebagai tanda kesyukuran '.

sila hadir pada hari berikut.

TARKH : 25/5/09 (ISNIN)
JAM : 7 MALAM
LOKASI : KEDIAMAN MENTERI BESAR PERAK

semoga dengan kehadiran serta iringan doa restu tuan-tuan dan puan-puan di majlis ini nanti, akan diberkati Allah swt,amin.
sekian terima kasih.

dr zambry abdul kadir.

10 comments:

pak malau said...

TAHNIAH YB ZAMRY.MOGA2 ARUS KEBANGKITAN DIPERAK AKAN MELANDA KEDAH TIDAK LAMA LAGI BAGI MENGANTI KERAJAAN HARI INI.amin

ghostWRITER said...

Taniah Zambry...Tabik MB Perak... nangis Nizar...

Anonymous said...

Saya amat bersyukur kepada ALLAHSUBHANAHUWATAALA kerana telah memakbulkan doa saya dan rakyat negeri Perak yang cintakan kedamain, keamanan, kesejahteraan dan kebahgiaan. ALHAMDULILLAH!

Anonymous said...

ALHAMDULLILAH USAHA DS ZAMBRY SELAMA NI TERMAKBUL SUDAH. WLUPN SAYA TAK DPT MENYERTAI MAJLIS TU NANTI BKN BERMAKNA SAYA AKAN LUPA PERJUANGAN DATO. UCAPAN TAHNIAH SEKALI LG SY KPD DATO SERI ATAS KEJAYAAN DATO MENGEKALKAN JAWATAN SBG MB PERAK :-D

Anonymous said...

AYUH GAP KITA TAWAN SELANGOR!!!!

INI AMARAN PALING KERAS UTK ADUN2 PAKATAN ROSAKAN RAKYAT DISELANGOR!!!

SELANGOR AKAN DITAWAN!!!
KAMI TIDAK BERJANJI
TETAPI KAMI AKAN BERUSAHA SEHINGGA BN KEMBALI MNERAJUI NEGERI SELANGOR
SEBELUM PRU 13!!!

BANGKIT AYUH BANGKIT!!!
ANAK SELANGOR BANGKIT
TAWAN KITA TAWAN
SELANGOR KITA TAWAN!!!!

pak malau said...

Pada YB Zambry.Allah SWT telah menunai janjinya pada yang HAQ.Dan saat ini YB sudah pun menerima HAQ yang Allah SWT janjikan.

Cuma kita perlu Ingat tiada Kuasa yang dapat menandingi Kuasa Allah SWT.Walaupun gelombang kebangkitan Rakyat bergema seluruh Alam maya ini pun tanpa kerelaan Allah SWT, yang kufur akan kembali ditempat asalnnya teus dengan agenda kufur mereka.

Dan yang HAQ akan kembali pada yang HAQ.Hari ini mereka lupa KUASA ALLAH SWT lebih dari kuasa dan gelombang kepertian yang mereka tiupkan di Perak.

Insyaallah. Allah SWT bersama Perjuangan dan niat suci mu YB.Aku Rakyat Kedah terus Berdoa dan terus memerangi dalang dalang Yahudi yang ingin merosak
bangsa dan Agama kita.

Kita akan bongkarkan satu persatu kebiadapan mereka supaya Rakyat dapat menilai kembali siapa mereka hari ini yang bergelar Peneroka Genasi baru melalui gelombang suara rakyat.

Kita sama sama buktikan pada mereka. Suara siapa diantara Suara Allah SWT dan Suara rakyat yang mana lebih bergema dan berkuasa.Suara siapa yang penentu kemenangan.

Moga moga KEDAH juga akan menerima padah yang sama.Kerana pembohongan yang mereka lakukan pada Rakyat.Insyaallah.

qwerty said...

SALAM.
SAMBUTLAH SALAM KEJAUHAN,
SALAM KESYUKURAN SEMOGA NEGERI PERAK DIPAYUNGI KEAMANAN DAN KEMAKMURAN DIBAWAH YB MB ZAMRI.

INGAT DAKU DALAM DOA MU ....
AMIN.

Anonymous said...

teruskan perjuangan!!.. umno atau bn tak delah perfect mane. yang salah kita tegur dan marah. supaya mereka boleh kembali ke jalan yg betul. tapi jangan khianati umno dan bn yang telah banyak menolong kita. jangan pula kita menyokong 100% walaupun kita tahu ada yang mereka salah. renungkan lah.

kerajaan kita adalah umpama ibu bapa. mereka telah membesarkan negara, memajukan bangsa dan berbagai bagai lagi. tetapi tidak lah ibu bapa kita tu maksum maksum belaka. mereka tidak terlepas daripada melakukan kesalahan. after all mereka itu manusia biasa. tidak lari dari nafsu. kita boleh tegur dan marah mereka. tapi jangan kita khianati mereka. JANGAN UNDI PR. UNDI BN! Tapi kita boleh tegur BN. Jika kita tegur beramai ramai, tentu mereka akan sedar.

Hidup Islam! Hidup Melayu!

Cucu Tok Selampit said...

GAP. Baca posting terbaru saya. Rakyat Shah Alam mula menolak Pakatan Haram mengenai isu pembinaan kuil hindu.

Generasi Pejuang Bangsa said...

tahniah Dr Zambry...sy sokong buat majlis kesyukuran ini setelah kebenaran akhirnya memihak kepada kita... kita di pihak yg benar

harap semua rakyat perak turun ramai2 ...