Monday, July 6, 2009

8 JULAI : KEJAM LAWAN REJAM !


nuar buka seluar...........

pperrgh..makin hebat . bergentayangan serangan-serangan ke udara maya. misil misil dilancarkan tiada kira masanya.

semalam ketua AMK shamsul iskandar (yang pernah terkencing dalam seluar) telah melancarkan kempen KEJAM..yang bermaksud KENAPA EJEN JAHAT ASYIK MELIWAT ..apa punya bengong la si shamsul ni, dia tak sedar ke kempen tu memalukan bos dia ?

MAKA..

kami juga telah melancarkan kempen yang sama dalam isu hebat ini. REJAM adalah singkatan kepada maksud RANCANGAN EJEN JAHAT ASYIK MELIWAT.

insyaallah selepas anwar attaturk didapati bersalah, maka kita minta pas dan nik ajis melaksanakan janjinya untuk menegakkan hudud di malaysia..sila rejam anwar !

4 comments:

YANG GAMBI said...

Hukum Hudud untuk rakyat bawahan sahaja, bukan untuk pemimpin-pemimpin tertinggi pakatan komunis ni.......

Kalau pemimpin-pemimpin pakatan buat pekara-pekara maksiat, cukup jumpa Nik Ajis minta ampun, macam Eli, Mat Sabu, Nuar sendiri dan lain-lain...

Tapi, jangan rakyat jelata, siap engkau, bawak ke makamah hudud jawabnya.....

PARPUKARI said...

Memang bahalol tahap selsema babi la mat kencing dalam seluar ni bro, nak buat nama pun tak reti. Bebal betul dia ni

Anonymous said...

aku rasa shamsul tu pun dah pernah "kena" kot hehehehhehe
mesti la dia bising pasal kalau tak bising mcm mana nak kekal jadi Ketua Pemuda PKR..
mesti kipas bos maaa..
apa la diorang ni nak buat huru hara kenapa..cuba bawak 5000 org ni pergi buat rumah utk fakir miskin ke baiki rumah org2 kampung ke..bersihkan masjid dan kubur ke.. bersihkan pantai-pantai di selangor ke..kutip sampah di KLANG ke,tanam pokok ke kan lagi bagus??

bodoh punya orang..dan yg ikut serta lagi bodoh..

Anonymous said...

DSAI pun tak mahu Shamsul sebab pendek dan bukan kulit putih. Rasa rasa Azmin pun dah kena bedal. Tak tahan bagi bini untuk DSAI main. Lepas itu cakap kospirasi. Apa punya suami bini kena main pun masih happy. Ujian DNA telah membuktikannya diaman air mani DSAI dan air puki Shamsidar bertemu di atas jalinan seksual