Wednesday, July 1, 2009

8 JULAI : SOKONGAN TERHADAP ANWAR ATTATURK TERUS JATUH MERUDUM !


ini bukan cerita khayalan, bukan dongengan satira politikal murahan.malam tadi cubaan menghimpunkan 100 ribu rakyat oleh pas/pkr/dap di stadium mbpj tiada mendapat sambutan ! laksana kereta yang terhumban ke gaung, berdentum berdentam meletup dan terus mati hina di tempat kemalangan, begitulah rasa remuknya hati luka nestapa anwar,hadi dan kit siang melihatkan kehadiran penyokong yang semakin hari semakin hilang dari pandangan..100 ribu yang diminta, 4 ribu je yang datang !

nyanyian politikal sumbang bagai keldai mendapat mikrofon mana bisa mendapat sambutan. lagu 3 kupang politikal tua ini adalah lagu irama lama..makin mereka menyanyi makin sumbang bunyinya.

perhimpunan ini yang mengumpulkan pemain-pemain politikal pembangkang yang bertaraf 'ubat yang sudah luput tarikh' seperti anwar attaturk,jijah bini anwar,hadi flip flop, kit siang sudah kehilangan daya tarikan ...

mana mungkin mereka ini mampu lagi menarik perhatian, apabila bicara politiknya bisa merendahkan ke intelektualan rakyat jelata ! bicara mereka retorik maha belaka,gampangan senantiasa...

RAKYAT MAHUKAN SUARA ANAK MUDA..BLOGER-BLOGER ANTAI ANWAR kini menjadi pilihan remaja dan yang tua, teruna dan dara.. kerana apa ? kerana hentaman kami bisa menggoncangkan iman yang lalai, bisa merobah lanskap politikal peperangan maya !

mana mungkin politikal tua yang sudah luput tarikh ubatnya bisa mengobat jiwa yang lara. bicara mereka umpama bangkai-bangkai bernyawa, lagi lama berbicara lagi busuk sekelilingnya.

namun jangan kita lupa dan alpa, perjuangan kita masih jauh. selagi anwar attaturk dan pembangkang belum diketemukan ajalnya, KITA HARUS LAWAN DAN TERUS LAWAN !

8 julai hari bersejarah kepada seluruh rakyat malaysia. inilah masa paling sesuai untuk kita selamatkan negara. anwar attaturk itu dujana maka harus harusan kita berkumpul menyatakan solidariti tiada terhingga kepada saiful bukhari. anak muda yang mahu keadilan dilaksanakan untuknya.

JADIKAN DIRI ANDA SEBAHAGIAN DARIPADA SEJARAH NEGARA, KEHADIRAN SELURUH RAKYAT PADA 8 JULAI INI PASTI AKAN DIKENANG SAMPAI BILA-BILA. AYUH KITA PULANGKAN SEMULA ANWAR ATTATURK KE HABITAT ASALNYA DI PENJARA SUNGAI BULOH !

LAGI SATU , SAIFUL UCAP RIBUAN TERIMAKASIH KEPADA ANDA SEKALIAN..baca di sini

11 comments:

PARPUKARI said...

Cayalah bro! Memang power ayat2 kau ni! Ayuh rakyat Malaysia, sertai perhimpunan 8 julai ini

Anonymous said...

SALAM BRO...YEZ!..YEZZ!...YEZZ!!!..ANAK2 MUDA DH MULA BUKAK MATA DGN PERJUANGAN MAYA INDIE BROO!..SELAGI SI PUTAR ALAM AL JUBURI BERMAHARAJALELA DI ATAS MUKA BUMI NI SELAGI TU AKU TAK AKAN DUDUK DIAM!!..JANTAN KABARET TU TAK AKAN SENANG DUDUK DIAM!!..KEHKEHKEHKEH

Cucu Tok Selampit said...

Bro GAP,

Semalam teman ada kat sana. Tak tahu Bro GAP dan Bro Hamidzun turut datang. Kalau tidak boleh kita pekena Nasi Lemak Cikgu. Ceramah semalam boleh dikatakan gagal segagalnya. Rakyat sudah bosan. Nasib baik tiada konsert tunjuk punggung macam sebelumnya.

Anonymous said...

tumbangkan peliwat!!kami tidak mahu gay jadi khalifah kami!!


http://writtenbyhim.wordpress.com/

Pedang Bertuah said...

Tuan
Amat tepat sekali because I was there semalam. Opis aku kat belakang stadium tu jer!
Memang tak ramai orang datang. Gempak jer lebih!
Rakyat dah muak dengan lakonan puak-puak diaorg ni. Kalau nak tengok drama atau sandiwara, baik layan citer korea ker atau sinetron kat TV :).
1 Malaysia, mari kita ramai-ramai singkirkan pembangkang dari DUN dan Parlimen Malaysia!

bungaraya said...

Ada satu ramalan yang mungkin boleh dipercayai atau mungkin juga tidak, yang mengatakan DSAI itu akan berjalan mundar mundir di kampongnya dihari tuanya dengan pakaian yang carik marik sambil menyanyi lagu "oh Azizah". Anak isterinya malu untuk mendampinginya kerana keadaan DSAI begitu sangat memilukan sekali.
Akhirnya kerajaan pungut beliau dan masukkan kerumah orang-orang tua. Begitulah al kisahnya.

YB_ajak said...

GAP,

Jika saiful dapat membuktikan kebenaran yang beliau benar dalam perjuangannya...insyaallah Allah beliau akan berjaya...

Doa kawan semoga Saiful berjaya dalam perjuangannya...ALLAHUAKBAR...

tentang semalam PKR cuba untuk mengumpul orang ramai tu...sebenarnya memang trick anuwar...kononnya nak mennjelaskan perkara yang sebenar....padan muka kau anuwar...kalau hang tak bersalah kenapa nak takut...

Pesanan kepada geng2 anuwar...ALLAH MAHA MELIHAT....

GAP blog hang makin popular...dah ramai yang pandai menyamar...takut...semuanya sudah termasuk dalam....TERUSKAN PERJUANGAN GAP

YB Ajak

Anonymous said...

FUCK KJ..BAYANGAN ANWAR ALJUBURI..

Lawyer Garang said...

abg gap,

can i follow u..?

GAP KEMBALI said...

kita lawan brooo..

parpu
ada gambar baik punye

jefry
nanti mau jumpa lu bro

cucu
tak dapat sambutan pasal karburator dung takde kot.

dr sid
khalifah peliwat ? nauzubillah

pedang bertuah
kasi lawan sampai mereka tumbang

bungaraya
kadang2 aku pun ada fikir itu macam.

yb ajak
8 hb kasi turun bro

lawyer garang
ok..nanti saya htr komen kat blog lawyer..

Unknown said...

power la ayat ko bro.blog ko memang best.cayalah