Wednesday, August 19, 2009

PRK N-11 : BILA BLOGER CHECKMATE PAS !




















sekali lagi kumpulan bloger bijak mengatur bidak. pas/haris ibrahim/bar council dan pendokokong IFC terus keciper. kali ini kami mengeluarkan dokumen lengkap menjawap fitnah terhadap calon umno rohaizad othman.

kepada pas, fitnah itu sudah menjadi makanan kamu. teruskan budaya sebegini kerana seluruh rakyat pasti akan menghukum kamu..insyaallah.

klik di sini

7 comments:

Anonymous said...

PAK AJIS MESTI TERNGANGE PUNYE LAH!..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..SIAP MENJEJEH AIR LIOR! KEHKEHKEH

Anonymous said...

UMNO DAN PAS MEMANG BACUL LAGI KEPARAT SIAL.PAS DAN UMNO SAMA SAJA SESAT LAGI MENYESATKAN.PWNGIKUT PAS DAN UMNO MAU BERTAUBAT NASUHA...TINGGALLAH KERJA SIA-SIA INI..

Anonymous said...

Salam Gap....

sudah2 la tu...jgn nak bela org yg menyeleweng duit org ramai.....UmNGOK buat undang2,tp mereka sendiri langgar undang2 yg mereka ciptakan....kalau org yg dah biasa seleweng duit, di pilih YB kelak, tak mustahil, satu kampung pon dia boleh jual nnti.....

Nampaknya tak serik2 lagi UmNGOK nie, pilih la org yg bersih sikit....Tengku Razaleigh Hamzah sendiri pon tak setuju ngan penyamun nie jadik calon BN....Majlis Peguam sendiri tak sudi nak ambil penyamun nie jadik peguam, sbab tulah UmNGOK penuh ngan melayu penipu, pembohong dsbnya....elok hentikanlah...

ikhlas

-Najib Altantuya- :)

Anonymous said...

Salam Brader GAP

Gempar, dalam ceramah Datuk Jasmin, beliau dedahkan bahawa Guan Eng anak haram telah mengadakan satu badan untuk menyelia semua masjid dan surau diletkkan diatas nama Perbadanan S.U.K Penang dan tanah yang diberimilik tersebut boleh diberikan pada kaum lain. Habislah function MAINPP sebagai penyelia tanah surau dan masjid.

Kebanyakkan tokong sedia untuk diperbesarkan tapi yang paling hairan adalah kenapa akhbar gagal untuk hidu benda ni??

eXception said...

PAS hanya gunakan lidah sbg bukti, tap xde yg kukuh...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

salam najib altantuya. saya anwar aljuburi kaki liwati anak bini orang semua jadi.

semua kira boleh lah. Anwar BOLEH. 19 sept boleh 30 oktober boleh , jantan ,pempuan, anak dara orang, bini orang, laki orang, orang tak berbini, semua ON for me.

hamPAS biaDAP dan PURKI KETIDAKADILAN RAKYAT merupakan penyamun terbesar dan diselang selikan dengan hadis2 bagi membenarkan penyamun dan penipu rakyat tersebut. malah ketua mereka sudah dapat tahu siapa yang masuk surga dan siapa neraka. ahli2 biaDAP pemakan tegar babi juga sudah diangkat ke surga dan di maafkan kerana mereka kurang arif tentang islam. sipeliwat juga akan masuk surga kerana dia cuma belasah belakang lelaki jer ( FATWA N.AJIS .apa ada hal) dan kerana dia bukan penyokong UMNO.karapal singh juga akan masuk surga kerana dia peguam berwibawa yang membantu melepaskan penyangak, pembunuh,perompak, peragut, pencuri, pemanipulasi, semua per lah dia lepaskan dari undang2 yang dipunyai oleh keluarga beliau sahaja. pasal2 anak2 dia suma loyar aka peguam singh is king.setakat ahli HINDRAF mereka juga akan masuk surga dan akan dibela mati matian oleh tok guru N.AJIS ini..si peliwat dan rakan2 akan sure masuk surga jugak pasal mereka adalah raja keadilan yang liberal lagi menghentam sesiapa yang tak sokong mereka. maka mereka akan masuk surga,. asal ahli hamPAS buat perangai tak senonoh dan memfitnah akan di benarkan kerana mereka adalah ahli surga belaka,..

salam dan ikhlas
BANG NUAR Awww..AL-JUBURI AL-LIWATI AL-SODOMI dan merangkap PRESIDEN MALAYSIA..raja2 bole belah ..CIA akan ganti poils2 banagang semalaysia. Mossad jadi ejen semalaysia jadi MOSSAD DILIWATI SEMALAYSIA

joejet said...

dah tak laku dokumen tu!!!skang yusri partner si Rohaizat kasi check tendang terus pd ko!!!MAMPOOOS KO WAHAI UMNO