Wednesday, October 7, 2009

PRK-N31 : EKSKLUSIF UNDI POS BAGAN PINANG. FITNAH PAS DIMATIKAN BLOGER !



sebentar tadi beberapa bloger merayau di sebahagian kawasan prk bagan pinang.gap,det,garam manis dan megat pisau diantaranya.lokasi tumpuan kami adalah kawasan penempatan tentera atau bahasa kampungnya berek tentera.

melihatkan kepada keadaan rumah/berek/apartment tentera yang kami lawati , telahan kami mudah. berek ini sudah lama terbina, mungkin sekitar puluhan tahun. dek kerana pertambahan dan keperluan beberapa apartment baru dibina.

fokus kami mahu mematikan fitnah pembangkang yang mengatakan undi pos terlalu tinggi di bagan pinang, sekitar 4000 pengundi.

hujah pembangkang yang mengatakan undi pos di bagan pinang terlalu tinggi merupakan cerita fitnah lagi bodoh mainan pembangkang. harus diingat keseluruhan penempatan tentera berlokasi di dun bagan pinang. tiada berek tentera di lukut,chuah dan linggi maka dengan itu tidak menghairankan bahawa undi pos di dun bagan pinang adalah tinggi.boloh punya pas !

lihat pada gambar diatas. ini diantara beberapa gambar penempatan tentera yang berjaya kami ambil sepanjang hari ini. dikabarkan ada berpuluh lagi kawasan penempatan, namun tak sempat kami jajahi.

semalam hj hadi dan salahudin ayob melempar fitnah. kata mereka jika isa samad mendapat undi majoriti melebihi undi pos (iaitu sekitar 4000) maka umno telah dimenangkan secara tidak demokratik . lihat pada majoriti undi dun bagan pinang pada pilihanraya 2008. umno cuma mendapat mojoriti 2333 undi sahaja.kalau benar undi pos itu membantu umno, sudah pasti majoritinya akan melebihi 4000 undi wahai mangkok pas ! cuba tanya pada hj hadi, mana pergi balance undi 1777 dalam keputusan pr dun bagan pinang ?

tapi mereka tidak pula menceritakan majoriti kemenangan ahli parlimen telok kemang kamarul baharin juga dibantu oleh oleh undi pos ! pas partai munafik, pernah menggelarkan chin peng sebagai nasionalis dan kini mahu menagih undi tentera yang dulunya pernah dibunuh komunis !

KEPUTUSAN PILIHANRAYA PARLIMEN TELUK KEMANG BERSERTA DUN.

DUN PD PKR maj 733/ undi diperolehi PKR 4475

DUN LINGGI BN maj 1575/ undi diperolehi BN 5510
DUN BAGAN PINANG BN maj 2333 /undi diperolehi BN 6438
DUN LUKUT DAP maj 2418 / undi diperolehi DAP 5579
DUN CHUAH PKR maj 1324 /undi diperolehi PKR 4415
TELOK KEMANG (PARLIMEN ) PKR maj 2804/ undi diperolehi PKR 23348

1 comment:

Anonymous said...

bagi data jelas skit, pening aku dibuatnya.aku tak bijak ko yang bijak, bagi orang tak bijak ni data dalam bentuk lebih jelas dan senang faham.

generasi bundle