Friday, December 18, 2009

BALA DAN PETRA.FANTASI PEMBOHONGAN YANG SEMAKIN TAK MENJADI !





klik disini untuk mengetahui betapa banyak bala terkantoi dalam ciri-ciri mengetahui body language yang menyatakan seseorang itu memang pembohong http://www.blifaloo.com/info/lies.php

P balakrishnan once a PI,now a world traveler or fugitive ad finally surface for air and once again dealing blows from behind like the coward he is.

the best and honorable thing for him to do is come home to malaysia and set the record straight on how he is actually involved in the altantuya case once and for all,rather than remain a liar and a cheat for the rest of his life.

from what we know of him thus far,are the two contradicting press conference which eventually saw him fleeing the country. he was paid to lie in a statuoary declaration and later a reversal of his action by filing another statuoary declaration declaring the opposite.the only explanation for his action is that he has sold his soul to the devil.

why does he surface now,making the appereance on the internet in various leftwing blogs ? my guess, the money he had gotten before he fled the country is fast depleting and he is back doing what he does best,stirring up sentiments,double dealing and blackmailing very same people that paid him money before.

traveling and living around the world costs money and what we know from his character, extortion and is the fastest and possibly the only way to sustain his present lifehood.

melihatkan kepada email di atas kiriman seorang pembaca, membuktikan bahawa isu pengakuan bala yang cukup longlai dan lemah ini benar-benar telah meloyakan rakyat.bala adalah sekadar satu spin yang dilakukan oleh anwar/petra demi untuk memburukkan nama ds najib dan rosmah mansor.

aku pernah membuat artikel mengenai altantuya. cerita ini digemburkan oleh anwar/petra sewaktu pilihanraya kecil ijok 2006. anwar mendakwa kononnya dia mempunyai bukti bergambar bahwa rosmah mansor ada di tempat kejadian. sayang sampai sekarang itu sekadar game pembohongan anwar menipu pengikutnya termasuk pas dan dap.

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/12/wajah-pelajar-um-yang-tuduh-rosmah.html


http://theunspinners.blogspot.com/2009/11/unspin-bala-flip-flop-tipu-rpk-tak-jadi.html

13 comments:

Anonymous said...

GAP kau tak ikut Rosmah a.k.a Big Momma pergi ke Dubai ke?

Anonymous said...

wahai sesumpah GAP kau kena ingat siapa menteri pertahanan pada tahun 2006.

YANG GAMBI said...

GAP, semua rakyat dah tahu kuli-kuli Anwar sesumpah yang bijak memikirkan untuk menjatuhkan orang lain untuk menutup kemungkarannya sendiri....... samalah macam tukang komen tu.....

Anonymous said...

Balasubramaniam’s Bombshell- A Naked Conspiracy by Lawyers?

http://takemon.wordpress.com/2009/11/17/balasubramaniams-bombshell-a-consiracy-by-lawyers/


Loyar2 PR banyak main peranan dalam penipuan Bala.

Anonymous said...

teruskan perjuangan mu GAP. kuburkan Pakatan penipu Rakyat tu.

Anonymous said...

Teruskan perjuangan mu GAP, kuburkan Pakatan Penipu Rakyat tu.

Anonymous said...

Teruskan perjuangan mu GAP, kuburkan Pakatan Penipu Rakyat tu.

Unknown said...

siapa tu?? xkenal pon :D

Anonymous said...

Kenapa Menteri dalam negeri tak nole melakukan sesuatu? Kenapa pokemon seperti RPK , Bala dan Utahya dari Hindraf bole membolos keluar dari negara? Menteri Dlama Negeri harus dipertanggungjawabkan. DS Najib harus memberi KPI yg teramat corot kepda KDN dan cari penganti yg lebih layak. Jangan bersikap kepentingan peribadi dan negara yg huruhara.

Antu Seruan Nusantara said...

Saudara-saudara ku!

Marilah kita teruskan bibit bibit penyatuan semula orang orang Melayu.

Saudara-saudara kita yang tidak berparti, atau berparti bebas, yang dalam UMNO, yang dalam PAS dan yang dalam PKR.. di mana jua.. marilah kita bersama-sama membimbing saudara-saudara Melayu yang terkeliru sehingga telah menjadi ahli DAP, saudara-saudara kita yang telah termakan pujuk rayu tipu helah Malaysian Malaysia, yang berselindung di sebalik meritokrasi dan berbagai helah itu..

Ingatlah, secara politiknya kita hanya ada UMNO dan PAS yang tidak bertegur sapa..

Secara politiknya puak-puak pelampau mereka sudah diam-diam bekerjasama. Mereka ada DAP, Gerakan, MCA, Gabungan 7 persatuan yang amat kiasu..

BANGKITLAH MELAYU.. bersama-sama keturunan cina, india dan lain-lain yang cintakan negara ini.. Bangkitlah.. kita lenyapkan golongan ultra kiasu yang sedang merancang untuk menerajui negara ini..

Anonymous said...

kita tunggu je GAP samada SPRM beri maklumbalas tak pada Bala mengenai kesediaan Bala untuk memberi kerjasama tentang kes ini...setakat nie belum ada maklumbalas lagi dari SPRM tentang tawaran yang diberi...kenapa susah sangat? sebelum nie bukan main lagi SPRM keluarkan statement...cam tu la jugak dengan KPN....kita tungguuuuuuuuuu

Anonymous said...

Aku taktaula nak terang macam mana lagi pasal kes altantuya ni, nampak org2 pakatan takdak otak nak pikir.

jom tengok cerita panas anak pas penagih kat blog kedahkekl.blogspot.com

Anonymous said...

Tenguk singapore tu siapa jadi ketua perintah?Kaum India ke ?atau kaum melayu ke?