Wednesday, June 2, 2010

VIDEO PANAS : ZIONIS RAI KAN PEMBUNUHAN KONVOI BANTUAN !





ini pula bukti pengiktirafan zionis laknatullah terhadap anwar.KLIK SINI

25 comments:

Anonymous said...

AMNO/APCO tu lebih zionis la brader...bodoh....bagi yahudi kendalikan PR bagi pihak kerajaan...tu bukan bersekongkol...babi la...

Kau kutuk Najib al Monggol tu dulu...sial

Esperalzi said...

Anonymous June 2, 2010 4:07 PM:

Alah..neocon2 YAHUDI yang bertanggungjawab menghasut Presiden Bush menyerang IRAQ 2003 lagi lah ZIONIS dari APCO, bahkan GANAS pula, berjuta rakyat Iraq mati, cedera dan cacat kerana neocon2 ZIONIS ini..mereka kini sedang hasut Obama serang IRAN bagi pihak ISRAEL.


Dan NEOCON2 YAHUDI ZIONIS ini adalah KAWAN, SAHABAT, KARIB, RAKAN, TAULAN, BUDDY, FRIENDS, MATES, FOLKS, TOMODACHI, MUCHACHOS, DUDES dan MEMBER kepada AnWAR Ibrahim...THAT IS A FACT!!

Neocon2 ini termasuk MARTIN INDYK, DOUGLAS FIRTH, PAUL WOLFOWITZ, dan MICHAEL COHEN. INDYK adalah bekas Dubes US ke ISRAEL. Semuanya kawan2 AnWAR Ibrahim..AnWAR juga mungkin telah ada hubungan intim ala2 Siful dengan beberapa atau semua neocon2 Yahudi ini.

AnWAR menjadi pensyarah undangan serta menganggotai beberpa NGO antarabangsa di US juga atas ehsan neocon2 Zionis/Yahudi ini..

Assosiasi dan kaitan AnWAR dengan YAHUDI dan ZIONIS lebih JAHAT dari assosiasi/kaitan UMNO dengan APCO.

Isu APCO adalah cubaan AnWAR, PASzionis, PKRehovot dan DAPesakh untuk kaburi mata rakyat tentang hubungan intim AnWAR dengan Zionis.

Jika PR perintah Malaysia, hubungan diplomatik Malaysia-Israel akan ditubuhkan atas desakan DAP. Nik Najis a/l Nik Mat akan keluarkan "fatwa" baru menghalalkan hubungan itu dengan mengatakan bahawa Israel lebih baik dari UMNO, maka tak salah berhubung diplomatik dengan Israel.

Grand Rabbinate Israel akan anugerahkan Nik Najis gelaran Rabbi Kehormat dan mungkin akan menjemputnya ke Israel untuk upacara pecah tanah bagi pembinaan Beit HaMikdash di tapak Al Aqsa..

APCO, kalau pun dia Zionis, tak lah menyerang dan membubuh orang2 Islam. KeZionisan APCO cuma setakat keZionisan MacDonald, 7-Eleven, Pizza Hut, Motorola, Coca Cola, Tesco, Carrefour dan lain2 firma Amerika dan Eropah yang saham majoritinya dimiliki oleh Yahudi. Kebanyakan firma2 kawalan Yahudi ini juga ujud di negeri2 perintahan Fuckatan Rosak, termasuk di negeri Seramabu MUkah yg di perintah NIK NAJIS, juga terdapat di Makkah Al-Mukarramah..

Kenapa kamu tidak bising tentang Carrefour, Tesco, MacDonald dan Pizza Hut?

Unknown said...

siapa rakyat malaysia paling istimewa dimata Yahudi ? Anwar sipeminat jubur !! siapa anwar ..? dia ketua PR , pakatan rosak , idola hamPASrael,
puak2 hamPASrael ni bukan tahu mana satu fakta dan mana satu auta , dorang ni jenis fanatik mata ikan , jenis burung tiung dalam sangkar , puak2 hamPASrael ini tahunya cuma menyalak ..nampak tahi salak , nampak semut pun menyalak , nampak kek lg la menyalak , maklumlah ...

Unknown said...

siapa rakyat malaysia paling istimewa dimata Yahudi ? Anwar sipeminat jubur !! siapa anwar ..? dia ketua PR , pakatan rosak , idola hamPASrael,
puak2 hamPASrael ni bukan tahu mana satu fakta dan mana satu auta , dorang ni jenis fanatik mata ikan , jenis burung tiung dalam sangkar , puak2 hamPASrael ini tahunya cuma menyalak ..nampak tahi salak , nampak semut pun menyalak , nampak kek lg la menyalak , maklumlah ...

Anonymous said...

huh itulah otak orang PAS yg hanya layak jadi lembu DAP . Dah terang lagi bersuluh anwar jadi puppet zionist utama dunia , lagi nak pusing cerita .. Anwar ni akan menjual agama dan negara dia semata-mata nak lepas dari keganasan seksual dia .

PAS pun sama dah jadi bodoh dibawah bontot keluarga racist LIM DAP

Anonymous said...

ANON YG ATAS SEKALI ITU BUKAN MANUSIA KRN PERCAKAPANNYA BUKAN PERCAKAPAN MANUSIA YG BERTAMADUN, KASAR DAN BURUK KELAKUANNYA. ORG YG TAK BERTAMADUN USAH LAH BERMIMPI HENDAK BERCAKAP PASAL NASIB MANUSIA LAIN, APALAGI NAK BERCAKAP PASAL KEAMANAN MANUSIA SEJAGAT KRN DIRI ANON ITU SENDIRI KUCAR KACIR MINDANYA. PIIIIIIIIIIIIIRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

Anonymous said...

Anonymous June 2, 2010 4:07 PM

PAS+PKR = lembu DAPigs!

Fakta beb....jgn nafikan benda ni!

Azrin Hardy said...

Salam sejahtera,

Bernas & berisi sungguih hujah pengkomen ke-2 di atas..Saudara Esperalzi..TAHNIAH..!

I wish i can be smart as u are..

Anonymous said...

Nak habaq awai2 . .Puji tak bermakna suka . .Kutuk tak bermakna benci . . Cuba perhatikan kepala otak Sir Anwar Abraham ni . .Just two key words 'UMNO' and 'APCO' . .dah boleh buat satu gambaran seolah2 kerajaaan BN pro Yahudi , yang virus nya masuk dalam RAM hardisk penyokong2 . .dan anti virus apa pun tak boleh pakai . .Kita kena explain panjang lebar nak berbuih mulut untuk berhujah . . . Contoh kalu "Anwar Abraham" atau "Anwar Wolfowitz" selalu di sebut2 kan . .Dia munkin boleh buat trademark kaitan Anwar dengan Yahudi . . contoh . .

Anonymous said...

MALAYSIAKINI: Jun 3, 10:B'nai B'rith isytihar Anwar musuh Israel Pertubuhan pro-Israel tertua di dunia, B'nai B'rith International, yang menyifatkan diri mereka sebagai jagoan Yahudi sejagat, mengisytiharkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ancaman kepada kaum Yahudi.
""Serangan beliau terhadap kerajaan Perdana Menteri Najib Abdul Razak disadur dengan fitnah yang anti-Yahudi dan anti-Israel," menurut surat itu lagi.

Anwar sebelum ini turut diserang portal rencana The New Ledger kerana mempersoalkan ikatan kerajaan Najib dan Apco Worldwide.

Penulis terbabit, Rachel Motte, menuduh Anwar sebagai ekstremis dan membidas tindakan beliau membantah "keberanian Najib" menurut kehendak Washington menekan Republik Islam Iran.

MALAYSIAKINI:Jun 1, 10
"Ditanya sama ada tindakan yang bakal diambil itu termasuk memboikot barangan dari Israel dan Amerika, Najib menolak cadangan berkenaan.
“Boikot tidak akan mencapai keputusan yang diharapkan...Lagipun, kita tidak mempunyai barangan Israel secara langsung di negara ini,” kata perdana menteri." (adalah terlibat secara tak lansung dengan Yahudi)


PELIK TAPI ITULAH KENYATAAN.
Sapa sokong Yahudi sekarang ni?
Anwar menidakkan, PM mengiakan?
berani keluar kenyataan ni? sekarang sapa pulak yang betul. dari dulu lagi aku kata, nk kata orang tu memadai. Korang tau pae sebenar berlaku, sapa benar sapa salah?.. Ikut korang lah..

Azwar said...

sila baca artikel tu sampai habis dan mesti jumpe ayat ni "In light of the role that Ibrahim has played in the resurgence of anti-Semitic polemics in Malaysian politics, we ask that U.S. officials suspend their ties with Anwar Ibrahim. A purveyor of anti-Jewish hatred such as Ibrahim should not enjoy the measure of legitimacy that a positive relationship with the United States would confer upon him."

suspend a TIES with B.A.B.I???? jelas menunjukkan B.A.B.I mmg ade hubungan dgn pelobi zionist US.

kalu dah kepala otak ko tu asyik apco/umno. mane bleh nampak benda2 ni. walau pun kita baca benda yang same.

Tak tau la plak lepas ni korang cakap Dato' Najib yang upah B'nai B'rith tulis surat ni.


hahahahaha bodoh punyer PAS/PKR/DAP.

Anonymous said...

tak kisahlah kalau benar Anwar disokong oleh pertubuhan antarbangsa tu.. pastu anwar kutuk pertubuhan tu..

Masalahnye sekarang Najib pun membenarkan bahawa kerajaan ada kerjasama secara tak langsung dengan yahudi?

yang menjadi persoalan disini "baca balik...
MALAYSIAKINI:Jun 1, 10
"Ditanya sama ada tindakan yang bakal diambil itu termasuk memboikot barangan dari Israel dan Amerika, Najib menolak cadangan berkenaan.
“Boikot tidak akan mencapai keputusan yang diharapkan...Lagipun, kita tidak mempunyai barangan Israel secara langsung di negara ini,” kata perdana menteri." (adalah terlibat secara tak lansung dengan Yahudi)

"Penulis terbabit, Rachel Motte, menuduh Anwar sebagai ekstremis dan membidas tindakan beliau membantah "keberanian Najib" menurut kehendak Washington menekan Republik Islam Iran."

jadi 2-2 pun ada hubungan ke?

Anonymous said...

Ape cerita ni . . ? Sejauh mana yang dapat dilihat dari dulu lagi. .polisi kerajaan Msia terhadap syarikat Yahudi Amerika yang ingin berurusan di negara ini tak berubah pun . . Kalu syarikat Yahudi Israel langsung tak dibenarkan . . . .Yang mengubah segala-galanya ialah apabila Syarikat2 Yahudi Amerika yg berurusan dgn keraajaan msia terasa di khianati oleh 'orang mereka' , Sir Anwar Abraham Wolforitz apabila Anwar Wolferitz menabur 'pasir' di dalam periuk nasi mereka . . Aku bukan nak side Yahudi . .tapi apa perasaan hang kalau kes ni berlaku pada hang . . Ini bukan nak cerita siap lebih rapat dengan yahudi . siapa hero menentang yahudi .tapi ini pasal sikap buruk manusia . . .Kalu Yahudi kata hang tak boleh pakai . .maknanya sama macam setan kata hang tak boleh pakai . .Tak tahu lah apa nak di katagorikan kepada penyokong2 dia ni . . Kena cari satu makhluk yang lagi jahat dari setan ..Ada ka ?

whiteorange said...

anon 4:07

Lu ni sama ada memang bebal atau buat buat bebal. Sama ada lu dungu atau lu memang dungu

Kalau Nuar@B.A.B.I kata lubang jubur lu kecut lu pun akAn setuju sebab lubang lu dah kena taruk sama B.A.B.I. Kalau B.A.B.I. kata tahi lu sedap, lu pun makan sebab itu kata B.A.B.I. Lu memang sial

whiteorange said...

ANON 4:07 N THE GANG

Dulu puak puak YAHUDI kudakan Nuar untuk jatuhkan negara. Tapi Yahudi sedar mereka juga kena kuda dek Nuar. Nuar risau sebab dalam negeri Melayu n Melayu PKR mula tak sokong, coz tak percaya pada B.A.B.I. ni lagi. Jadi untuk spin, nuar buat2 kutuk kerajaan sekongkol ngan yahudi, dengan harapan puak2 PKR percaya ngan dia lagi, cuma puak2 macam lu je yang bengap masih nak percaya Nuar. Kalau Yahudi pun Nuar boleh kelentong, inikan puak puak bebal macam lu, lagi senang Nuar nak kelentong... the story is simple, cuma bebal macam lu je masih nak tengok sandiwara ni ... mungkin bahasa sebeginilah yang sesuai untuk orang2 bebal macam lu, sebab bahasa ilmiah tak akan buat lu sedar ...

Anonymous said...

tak kisahlah..
Anwar tu sekarang tak pimpim negara..
huhu
Yang pimpim si najib. jadi polisi negara sekarang perlulah selari dgn keadaan semasa yang mana dah jelas lagi terang yahudi memang musuh.. baru2 sekat misi keamanan tu.. tapi ape tindakan?
najib pun dah mengesahkan penglibatan secara tak langsung malaysia dengan yahudi

bila kutuk yahudi kena marah kat korang. bila berkawan yang aku pun tak pasti betul ke tak korang marah jugak.
tapi bila Najib dah mengesahkannya, malah tak berselindung lagi.. malaysia memang ada.. korang marah pulak orang lain.. camne tu?

Esperalzi said...

@Azrin Hardy: Salam dan terima kasih atas komen positif saudara tentang tulisan saya..

Oh, yes I think you are equally smart yourself my friend, and I certainly don't think that I'm any more smarter than you!

Anonymous said...

Anon 5:53 . . Hari ni saja semua hangpa puak2 PR ni dok 'SPIN' Najib punya statement dalam Malaysiakini ka Malaysiakita . Memang benih tok guru hangpa berjaya masuk dalam tubuh hangpa . .Siapa lagi Sir Abraham Anwar.. . Di Malaysia ni barang2 "made in Israel " tak ada , ,Klau hangpa kopak handset motorola atau produk2 dari EU atau USA mungkin akan terjumpa component "made in israel" ... Tapi barang2 keluaran US company milik yahudi AS , ,masyaAllah belambak2 . . . . .Nak boikot semua ? ! Ada akai ka ? . .Nanti berpuluh2 ribu pekerja kilang2 AS kena berhenti kerja . .sapa nak tanggung depa ni nanti . Puak2 hangpa pun ramai jugak yang akan terlibat sama .. Klau . . US boikot kita balik . . ? ? . .Hangpa bole hidup susah ka . .Gula naik 10sen dah bising . .! Petrol naik 50sen/litre dah macam tak ada harapan nak hidup . . Low IQ betul la hangpa ni . .HAPRAK

kingnek said...

sesiapa yang tak dapat bezakan yahudi mana yang lebih jahanam, maknanya mereka ni tak faham politik dunia.

Senang kata lah, sesiapa tahu pasal Illuminati, Rothschild, mereka lebih arif. siapa tak tahu bodoh.

Banyak orang PR bodoh pasal tak sedar Anwar ni barua yahudi. Kalau tak faham jugak, takpe, pasal hidayah belum masuk hati kamu, pergi doa banyak2

Anonymous said...

"Tapi barang2 keluaran US company milik yahudi AS , ,masyaAllah belambak2 . . . . .Nak boikot semua ? ! Ada akai ka ? . .Nanti berpuluh2 ribu pekerja kilang2 AS kena berhenti kerja . .sapa nak tanggung depa ni nanti . Puak2 hangpa pun ramai jugak yang akan terlibat sama .. Klau . . US boikot kita balik . . ? ? . .Hangpa bole hidup susah ka . .Gula naik 10sen dah bising . .! Petrol naik 50sen/litre dah macam tak ada harapan nak hidup . . Low IQ betul la hangpa ni . .HAPRAK"

seperti biasa, bila nak luluskan apa yang korang rasa sesuai mesti ada akan ada alasan2 dan dah byk disebut dlm AL-QURAN, pasal orang2 kapir bagi alasan2 dusta untuk membenarkan apa yg mereka nk....ke ko ni kapir? Dalam AL-QURAN tak kisah ko ada akal ke atau tak, kalau tuhan kata hidup tetap hidup.. tuhan bagi hidup dan makan.. tak tahula aku ko bergantung hidup pada barang yahudi..

Anonymous said...

Anon 12.00am . . . Awat tak suruh ulamak kamu keluar fatwa secara terbuka . . " Kerja di Syarikat USA / yahudi itu HARAM . . Beli barangan2 mereka HARAM . .Makan Maggi HARAM . .Pergi haji naik pesawat BOEING dan AIRBUS itu haram ( Aviation component made in israel ) . . .Nanti nak tengok adakah puak2 PAS yang ramai bekerja di Syarikat2 US ini akan berhenti secara sukarela beramai2 . . Aku berani sunat kali kedua la . . Kalu dasar hipokrit tu memang tak akan buat apa2 . . . Aku belum tergamak nak label hang KAKIR tapi memang jelas tindak tanduk PAS sekarang ni 'di ambang ' KEKUFURAN '...Bukan aku kata aaa . . Dato Dr. Harun Din kata . . dalam issu 'ALLAH'. Itu baru satu . . Ada macam2 lagi . .

Anonymous said...

Yang haram tetap haram..
bila kita nak menidakkan atau bagi alasan2 yang dah diterangkan dalam ALQURAN jelaslah kita jatuh kapir. itu saja. maksud aku tak payah bagi alasan2 ape2 benda. ini semua nak ada alasan, kalu camtu ko buatla ALQURAN yang lebih baik???
takkan nak kena fatwa semua ayat ALQURAN. kalu camtu baca fatwa jelah. tak payah baca ALQURAN la korang.. sebab dalam ALQURAN dah jelas lagi nak fatwa ke?.

p/s nak sunat 2 kali ke atau tak sunat lagi sebab perlu fatwa?

Anonymous said...

Anon 8:57. ... Hang ni pun low IQ jugak ka. .? Alasan yang aku bagi tu BUKAN alasan DUSTA . .! Itu AKIBAT2 yang bakal ditempuhi oleh sesetengah rakyat malaysia yang mendapat rezki melalui syarikat2 US ( US yahudi ke ?)jika kerajaan malaysia bertindak memboikot segala bentuk perniagaan dengan mereka . . .Tolong jangan la nak SPIN guna al-quran pulak . .Hangpa ni Ulamak tersohor Dato Dr. Harun Din bagi fatwa kalimah Allah pun nak SPIN bagi boleh jugak . . itu lagi gila punya SYIRIK dan boleh jadi KAFIR jaga . .Hangpa tak takut ka ?. Waa hang suspect aku tak sunnat lagi ye . .? Kalu boleh balik pada zaman tu . . Syok jugak . . .AKU RINDU BETUI DENGAN "KULOOOP" TU . . HE HE

Anonymous said...

ish2..

tak kisahla alasan dusta atau tak.. tapi itulah perangai orang kapir dan munafik zaman RASULLULLAH SAW, mereka akan bagi 1001 alasan untuk memenangkan mereka. ni buakn SPIN tapi itulah kenyataan. terpulang ko lah nak bagi alasan macam2 bagi apa yang telah termaktub dalam AL QURAN. fikirkanlah, orang yang IQ tinggi..

Aku takkan spin AL QURAN, nak mampus? AL QURAN kata haram, haram, takkan nak jadi halal? ALQURAN kata yahudi musuh takkan jadi sahabat? takkan ni pun nak fatwa? fikirla.

aku tgk ko yang spin mesej aku, aku bgtau "takkan semua" (yang dah jelas dlm ALQURAN) nak kena fatwa? dah jelas yahudi tu musuh... nak kena fatwa lagi ke? ko kan IQ tinggi? pasal fatwa, bila isu yang dah jelas dalam QURAN kita la yang kena bertindak takkan nak tunggu fatwa?

Anonymous said...

ish2..

tak kisahla alasan dusta atau tak.. tapi itulah perangai orang kapir dan munafik zaman RASULLULLAH SAW, mereka akan bagi 1001 alasan untuk memenangkan mereka. ni buakn SPIN tapi itulah kenyataan. terpulang ko lah nak bagi alasan macam2 bagi apa yang telah termaktub dalam AL QURAN. fikirkanlah, orang yang IQ tinggi..

Aku takkan spin AL QURAN, nak mampus? AL QURAN kata haram, haram, takkan nak jadi halal? ALQURAN kata yahudi musuh takkan jadi sahabat? takkan ni pun nak fatwa? fikirla.

aku tgk ko yang spin mesej aku, aku bgtau "takkan semua" (yang dah jelas dlm ALQURAN) nak kena fatwa? dah jelas yahudi tu musuh... nak kena fatwa lagi ke? ko kan IQ tinggi? pasal fatwa, bila isu yang dah jelas dalam QURAN kita la yang kena bertindak takkan nak tunggu fatwa?